Fitness Seller

Tips

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
Hallo iedereen,
mijn doel is gainen gainen gainen..
19 jaar
1.80m
65kg

Ik eet sinds enkele weken het volgende:

9.00u 0.5L Volle Melk
30g Whey
50g Brinta
Multivitamine
Creatine Mono

11.30u 4 Bruine boterhammen
100g Kipfilet (plakjes)
50g Kaas

14.00u 100g Rijst
150g Kip

16.00u 0.5L Volle Melk
50g Brinta
30g Whey

17.00u Trainen

18.00u 30g Whey
60g Dextrose
Creatine Mono

19.30u Avondeten ( 150-200g pasta/rijst/macaroni )
( 150-200g Kip/Rund vlees)
( Berg groene groentes erbij.. )

21.00u 100g Noten

21.30 - 22.00u 500g Volle Kwark

Tussen 22.00 - 23.00u Slapen

Mijn stats

BP: 4x 80kg
SQ: 5x 120kg ( Benen lopen achter vanwege serieuze blessure 1 jaar geleden maar werk er hard aan :( )

Volgens mij heb ik lichte botten of iets want mensen staat altijd :eek: te kijken als ze horen hoeveel ik weeg..

Dit is wat ik met moeite naar binnen werk nu elke dag,
omdat ik echt niet graag eet... :nut:

Ten eerste wilde ik vragen wat jullie van mijn voeding vinden,
waar kunnen dingen verbeterd worden?

Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie favoriete gerechten XD,,, ik vraag me af wat jullie eten, welke dingen vinden jullie lekker
en eenvoudig om te eten en waar je veel nuttige voeding uit kan halen?

Groetjes,

Mager botje die ervan droomt ooit beer te worden :spaz:

Laatst bewerkt:
Zou de helft van je noten bij de kwark maaltijd nemen, de andere helft ergens overdag plaatsen.
Whey na de training vind ik nogal pointless. Kan je beter een deel van die whey 15min voor de training nemen.
Je avondeten kan je beter 30min vroeger eten. Als groenten zou ik zeker broccoli toevoegen.
60gr dextrose is overrated, 30-45gr is voldoende, neem anders een deel met die whey 15min voor de training.

Persoonlijk zou ik geen volle melk nemen, maar halfvolle of magere en dan vetten halen uit lijnzaad, visolie. Pindakaas of een eitje kan er ook altijd bij.
Misschien nog een beter aminozurenspectrum voor 's morgens. Je kan bv. 15gram van die PO whey daar plaatsen en leegdrinken (10min fzo) VOOR je ontbijt.

Ow ik zie dat je met moeite dit naar binnen krijgt, dus misschien wat extra melk zuipen (toch blijf ik erbij om niet voor de volle variant te gaan), je kan ook chocomelk drinken that's your choise.

Alles wat in mijn schema staat eet ik graag. In het begin is het wat minder lekker, maar na verloop van tijd vind je het echt super. Ik eet alles clean met enkel kruiden die nog een positieve werking hebben :)

E/K/V erbij zetten zou ook wel erg handig zijn om te kunnen beoordelen!

Laatst bewerkt:
Zou de helft van je noten bij de kwark maaltijd nemen, de andere helft ergens overdag plaatsen.
Whey na de training vind ik nogal pointless. Kan je beter een deel van die whey 15min voor de training nemen.
Je avondeten kan je beter 30min vroeger eten. Als groenten zou ik zeker broccoli toevoegen.
60gr dextrose is overrated, 30-45gr is voldoende, neem anders een deel met die whey 15min voor de training.

Persoonlijk zou ik geen volle melk nemen, maar halfvolle of magere en dan vetten halen uit lijnzaad, visolie. Pindakaas of een eitje kan er ook altijd bij.
Misschien nog een beter aminozurenspectrum voor 's morgens. Je kan bv. 15gram van die PO whey daar plaatsen en leegdrinken (10min fzo) VOOR je ontbijt.

Ow ik zie dat je met moeite dit naar binnen krijgt, dus misschien wat extra melk zuipen (toch blijf ik erbij om niet voor de volle variant te gaan), je kan ook chocomelk drinken that's your choise.

Alles wat in mijn schema staat eet ik graag. In het begin is het wat minder lekker, maar na verloop van tijd vind je het echt super. Ik eet alles clean met enkel kruiden die nog een positieve werking hebben :)

E/K/V erbij zetten zou ook wel erg handig zijn om te kunnen beoordelen!

Je bent wel heel pietje precies zeg. 30min later je avondeten naar binnen werken in zijn schema boeit echt geen kont. :)

En waarom geen whey + dex na de training? Ik bedoel, gasten die zichzelf bewezen hebben doen het op deze manier, en het staat zelfs nog op de verpakking van de wheyproducten....

Je bent wel heel pietje precies zeg. 30min later je avondeten naar binnen werken in zijn schema boeit echt geen kont. :)

En waarom geen whey + dex na de training? Ik bedoel, gasten die zichzelf bewezen hebben doen het op deze manier, en het staat zelfs nog op de verpakking van de wheyproducten....

Ik zei minder dextrose. whey is toch redelijk pointless, het komt veel te laat. Je neemt het dan beter een klein beetje voor je WO.
belang van PRE WO > PO WO zeg ik :)

Ik probeer zijn schema zo 'optimaal' mogelijk te maken, hij past maar aan wat hij wil ofcourse.
Het is goed om die perfectie (wat jij pietje precies noemt) na te streven, ondanks het feit dat je het nooit zal bereiken.

Terug
Naar boven