Fitness Seller

tja, sommige mensen verdienen hun k*tregering

De vrouw in de gele shirt: zeg gewoon dat je een smerige racist zijt, ipv 'i don't agree with it, let's just leave it at that' :rolleyes:

dit is idd het probleem van democratie.

ff iets anders roxxe:

17.099 post in 4 jaar, is 4274.75 per jaar, is 27.9 (uitgaande van 153 dagen) per dag, en dit is de eerste zinnige!!!

• Topic Starter Topic Starter

brutal no life

haha, prachtig, democratie.

dit is idd het probleem van democratie.

ff iets anders roxxe:

17.099 post in 4 jaar, is 4274.75 per jaar, is 27.9 (uitgaande van 153 dagen) per dag, en dit is de eerste zinnige!!!

een jaar heeft 365 dagen, ga ff terug naar school anders.

on topic; ik heb op obama gestemd.

Pro-choice.

Maar de reacties zijn wel te begrijpen, wat een boer niet kent... Men heeft daar een zekere angst voor waar Obama voor staat, bij de andere kandiaten is dat veel duidelijker. Trouwens een half zwarte eerste minister zou hier ook niet door iedereen makkelijk aanvaard worden hoor.

Maar de reacties zijn wel te begrijpen, wat een boer niet kent... Men heeft daar een zekere angst voor waar Obama voor staat, bij de andere kandiaten is dat veel duidelijker. Trouwens een half zwarte eerste minister zou hier ook niet door iedereen makkelijk aanvaard worden hoor.

nee, tis hier precies hetzelfde. ik denk wel dat de klu klux klan weer gaat rellen als obama president word. of andere racistische bewegingen
.

achterlijke boeren :roflol:

Liever eigen politieke moraal verwerpen vanwege rascisme. Ha ha ha

• Topic Starter Topic Starter
nee, tis hier precies hetzelfde. ik denk wel dat de klu klux klan weer gaat rellen als obama president word. of andere racistische bewegingen
.
006a43eq.jpg

ff tussendoortje

Ik ben ook een racist.

Ik zei vandaag me blanke buurman gedag, en een onbekende n*ger die daarna voorbij liep groete ik niet.

Een zwarte president gaat gewoon niet door de beugel, obama en zijn stemmers moeten dit accepteren.Doen ze dit niet zullen er nare gevolgen voor obama komen denk ik.

Wat een stel achterlijke idioten bij elkaar zeg. Wow.

Ook wel een beetje gekleurd nieuws dit... je haalt gewoon zoveel mogelijk redneck racists bij mekaar en zet ze vervolgens om de beurt voor de camera om hun verhaal te doen.

Ze hadden dit filmpjes net zogoed kunnen maken met rednecks die wel voor obama stemmen, maar dat is natuurlijk geen nieuws item. Beetje simpel dit.

ik denk dat america eerder klaar is voor een zwarte president dan een vrouw!

Terug
Naar boven