XXL Nutrition

tja, sommige mensen verdienen hun k*tregering

Als de midwest bewoners van de VS het voor het zeggen hadden gingen de zwarten de gaskamers in. Het zijn vooral de kusten die beschaafd zijn, de rest is zo in zichzelf gekeerd en onderontwikkeld dat je er bang van wordt.

Beetje overtrokken maar er is inderdaad nog wel veel sluimerend en openlijk racisme in de USA. Zeker in de staten die vroeger deel uitmaakten van de Confederatie. Dit filmpje lijkt me overigens vrij selectief en op deze manier kan je vrij makkelijk een heel gebied neerzetten als een stel redneck hillbillies die net genoeg hersencellen hebben om hun stront binnen te houden.

Beetje overtrokken maar er is inderdaad nog wel veel sluimerend en openlijk racisme in de USA. Zeker in de staten die vroeger deel uitmaakten van de Confederatie. Dit filmpje lijkt me overigens vrij selectief en op deze manier kan je vrij makkelijk een heel gebied neerzetten als een stel redneck hillbillies die net genoeg hersencellen hebben om hun stront binnen te houden.

Natuurlijk overdreef ik een beetje, maar er is idd een groot verschil qua opvattingen, gemiddeld gesproken. Iets wat je hier ook ziet trouwens op het platteland. Racisten en xenofoben zijn sterk oververtegenwoordigd in kleine dorpjes.

Terug
Naar boven