Fitness Seller

TJOOKY's DC logje

Tjooky

Freaky Bodybuilder
Waardering
3
Even voor mezelf een logje strarten om de progressie te kunnen bijhouden. Als je hem wil volgen vind ik et ok maar spectaculair zal deze niet worden (qua gewicht enzo);)

Mijn schema zal er als volgt uitzien:

A1
Incline DB press (rp 11-15)
DB shoulder press (rp 15-30)
CGBP (rp 11-15)
Pulldown front (rp 15-20)
BOR (ss 1x12)

B1
Cable curl (rp 15-20)
Reverse grip one arm cable curls (ss 1x12)
Seated calve raises (ss)
SLDL (ss 12-15)
Squats (ss + wm 6 + 20)

A2
Benchpress (rp 15-30)
Smith shoulderpress (rp 11-15)
DIPS (rp 15-20)
Wide pulldown (rp 15-20)
Deadlift (ss 1x12)

B2
Machinecurl (rp 15-20)
Hammercurls seated (ss 1x12)
Standing calveraises (ss)
Lying leg curls (rp 20-30)
Legpress (ss + wm 6 + 20)

A3
Incline smith benchpress (rp 11-15)
Machine shoulderpress (rp 11-15)
Pushdown (rp 20-30)
Hammer grip chins (rp 15-20)
T bar rows (ss 1x12)

B3
DB curls (rp 15-20)
pinwheel curls (alternated) (ss 1x12)
calves on a leg press (ss)
sumo presses (ss 1x12)
Smith squat (ss + wm 6 + 20)

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond eerste training en het was meteen lekker zwaar!!

A1
30 kilo 8,4,3 = 15

20 kilo 10,9,7 = 26

CGBP (rp 11-15)
60 kilo 7,4,3 = 14

80 kilo 8,5,4 = 19

BOR (ss 1x12)
70 kilo x 12

Rekken van de schouders ging niet ?! Heeft er iemand tips hiervoor? Als ik em doe heb ik verschrikkelijke pijn binnenin mijn schouders (oude blessure die het zelfde voelde)

Dus is er misschien een andere manier om schouders te rekken? Ik zat te denken aan een zware BB vasthouden en naar beneden laten hangen...

Volgens mij rek je de voorste koppen ook door op een incline bankje te gaan zitten en je armen langs je te laten hangen met dumbbells. JE rekt volgens mij ook de biceps op deze manier.

Was wel lekker he ?

heb zelf vrij veel problemen gehad met schouders maar die stretch ging goed. (idd vrij pijnlijk). ga je er heel langzaam inhangen ?

ik vind je verval vrij klein moet ik zeggen. doe je de negative erg rustig ? en ga je de eerste set al tot faillure ?
Train je alleen of met een partner? Ik deed na faillure altijd nog een keer de negatieve fase en dan kon de spotter em wegpakken (bij bijv. druk oefeningen)

Opwarmsetje ipv rekken???

Verder succes met je logje!
Gewichten zien er zeer degelijk uit.

Ik snap alleen niet dat je highrep gaat trainen, heeft dat een reden?
Of is dat het hele dogcrap gebeuren (heb me hier nog niet echt in verdiept)...

edit:
Trouwens kloppen je stats nu?
Want dan heb je echt flink zitten bulken man.
Binnen 3 maanden meer dan 10kg!

Opwarmsetje ipv rekken???

Verder succes met je logje!
Gewichten zien er zeer degelijk uit.

Ik snap alleen niet dat je highrep gaat trainen, heeft dat een reden?
Of is dat het hele dogcrap gebeuren (heb me hier nog niet echt in verdiept)...

edit:
Trouwens kloppen je stats nu?
Want dan heb je echt flink zitten bulken man.
Binnen 3 maanden meer dan 10kg!

Ja ongelovelijk hé :knipoog:

it's magic!!

Enne dat highrep... tis juist low rep. Ik doe 11 tot 15 reps in 3 setjes... dus eerste bijv 8 tweede 5 en derde 2 oid.en dit dan met minimale rust snappie?

heb zelf vrij veel problemen gehad met schouders maar die stretch ging goed. (idd vrij pijnlijk). ga je er heel langzaam inhangen ?

ik vind je verval vrij klein moet ik zeggen. doe je de negative erg rustig ? en ga je de eerste set al tot faillure ?
Train je alleen of met een partner? Ik deed na faillure altijd nog een keer de negatieve fase en dan kon de spotter em wegpakken (bij bijv. druk oefeningen)

Ik doe rustig (niet super rustig) en ga eerste al tot fail ja. MOet ff de gewichten leren kennen hé. Volgende A1 zal al zwaarder zijn en dus met minder reps.

Ik train alleen en das wel jammer. Ik zou een maatje moeten hebben die ook DC traint. Maar ik heb nooit vaste tijden dat ik train dus dat maakt het wel moeilijk!

Hee Tjooky... kg zijn niet belangrijk gaat om de spierbelasting en als die goed is....

Maar ik vind het zeker niet tegenvallen... 10 kg in 3 maanden zeer netjes. Ik probeer 15 kg maar dat is dan ook na een stop van 2 jaar.

wat is CGBP trouwens?

Gisteravond eerste training en het was meteen lekker zwaar!!

A1
30 kilo 8,4,3 = 15

20 kilo 10,9,7 = 26

CGBP (rp 11-15)
60 kilo 7,4,3 = 14

80 kilo 8,5,4 = 19

BOR (ss 1x12)
70 kilo x 12

Rekken van de schouders ging niet ?! Heeft er iemand tips hiervoor? Als ik em doe heb ik verschrikkelijke pijn binnenin mijn schouders (oude blessure die het zelfde voelde)

Dus is er misschien een andere manier om schouders te rekken? Ik zat te denken aan een zware BB vasthouden en naar beneden laten hangen...

Ik vind de gewichten die je gebruikt best zwaar. Je training ziet er goed all-round uit. Keep up the good work. Zal je volgen.Greetzzz:D;)

Hee Tjooky... kg zijn niet belangrijk gaat om de spierbelasting en als die goed is....

Maar ik vind het zeker niet tegenvallen... 10 kg in 3 maanden zeer netjes. Ik probeer 15 kg maar dat is dan ook na een stop van 2 jaar.

wat is CGBP trouwens?

Close grip benchpress ;)

Heb vandaag de derde training gedaan (A2)

zal morgen de gewichten posten!

Ga je logje volgen kerel ;)

Ah nog een DCer, of post je niet meer in dit log?:)

nog wat gedaan ?

Zit in een winterslaap denk ik

zware trainingen de laatste tijd?

Werd er nog geknald beest?

Ff onmogelijk om dit te doen heb nu een andere sportschool... zal weer eens een nieuw schema maken voor DC!

Terug
Naar boven