- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:Waarom is Engels wel okay en Turks niet?
Oh, ik snap het al, jullie hebben het niet zo op Turken, maar wel op Nigerianen.![]()

*kuch* emmigreren *kuch*benchMarc zei:Natuurlijk allemaal deel van ons prachtig integratiebeleid. Wie integreert nu waar? Dadelijk verdwijnt Nederlands en Engels en dienen we allemaal Turks te kennen. Wat een vies vuil goor k*tland is dit ook.
en wat is de top 5 van wereldtalen? juist jaSportfood.nl zei:

Het gaat niet om de 5 meest gesproken talen, maar om de taal die in het internationaal (handels-)verkeer het meeste gebezigd wordt. En dat is met enorme voorsprong Engels.Sport2000 zei:
Santoz zei:Geweldig vind ik die antwoorden hier weer.
Als het jullie in België & Nederland niet aanstaat, wie houdt jullie tegen om te verhuizen? De landsgrenzen zijn toch open? Jullie hebben er geen flauw idee van in wat voor een droomland jullie wonen, toegegeven, met vele kwaaltjes weliswaar.
Je leeft verdomd in het rijkste gedeelte van de wereld, je bent vrij, je hebt geen honger, er stroomt dagelijks warm water door je luxe-douche, en héé als je toevallig wat grieperig bent ga je gewoon even langs de dokter en betaald die "k*tstaat" een serieus deel terug, als je bovendien de pech hebt werkloos te zijn krijg je zelfs nog een uitkering. OOOO maar wat hebben we te klagen, er gaat namelijk een turk met een voordeel lopen.
Inderdaad, dit land is ziek.
En waarom zou je je eigen land moeten ontvluchten? Vind je dat niet een erg foute oplossing?Santoz zei:Geweldig vind ik die antwoorden hier weer.
Als het jullie in België & Nederland niet aanstaat, wie houdt jullie tegen om te verhuizen? De landsgrenzen zijn toch open?
Centaur zei:En waarom zou je je eigen land moeten ontvluchten? Vind je dat niet een erg foute oplossing?
Amen! Al vind ik het wel iets te ver gaan om te gaan emigreren.Santoz zei:Geweldig vind ik die antwoorden hier weer.
Als het jullie in België & Nederland niet aanstaat, wie houdt jullie tegen om te verhuizen? De landsgrenzen zijn toch open? Jullie hebben er geen flauw idee van in wat voor een droomland jullie wonen, toegegeven, met vele kwaaltjes weliswaar.
Je leeft verdomd in het rijkste gedeelte van de wereld, je bent vrij, je hebt geen honger, er stroomt dagelijks warm water door je luxe-douche, en héé als je toevallig wat grieperig bent ga je gewoon even langs de dokter en betaald die "k*tstaat" een serieus deel terug, als je bovendien de pech hebt werkloos te zijn krijg je zelfs nog een uitkering. OOOO maar wat hebben we te klagen, er gaat namelijk een turk met een voordeel lopen.
Ik vind overigens de media het meest verantwoordelijk voor de huidige verdeling in ons land. Tuurlijk lopen er rotte appels rond en zijn ide misschien meer afkomstig van "die andere bevolkingsgroep". Echter, daar constant op hameren en over berihten, zal niet bijdragen aan verbroedering. Als er nu eens meer gefocust wordt op de gasten, die zich wel netjes aanpassen, kunnen we misschien in de toekomst samen de raddraaiers beter aanpakken. Laatst werd hier al een topic gepost, dat de marokkaanse gemeenschap zijn verantwoordelijkheid neemt en dat is de eerste stap in de goede richting. 
Santoz zei:Geweldig vind ik die antwoorden hier weer.
tiMMetjuh zei:Ik ben zelf nogal een racistik moet over 1 jaar voor auto rijbewijs gaan...
Dat turks erbij staat slaat echt NERGENS op lat dat kk volk lkkr naar hun land gaan als ze rijbewijs in het turks willen volgen ja toch?