MuscleMeat

Toeval of niet?

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Hey stoere bodybuilders

ik moest het kwijt dus dacht ik even hier,

me armen liepen/lopen altijd achter vergeleken me chest, schouder, rug enz. maar toen ik de video van CT fletcher zag, toen hij zei " elke dag je armen trainen " dacht ik dat ik het ook moest proberen.

me armen liepen best achter, dus probeerde ik van alles. Ik trainde ze 1x per week werkte niet, althans voelde niet goed. Dan een tijdje deed ik aan 2x in de week. Had ook geen speciaal gevoel, tot ik de video van die gozer zag met zijn 22inch armen en dacht ik, ik ga het is proberen.

Deed het 2 weken lang, elke dag biceps, triceps, biceps, triceps natuurlijk combineren met andere spiergroepen. Maar ik ging dus elke dag me armen trainen.

En boeeeeeem, ik voelde ze gewoon groeien me aders spatte er gewoon ineens uit en ik dacht hier klopt iets niet. Ik ging ze meten en ze zijn van 38cm naar 39,5cm gevlogen in 2weken tijd. of het nou toeval is of niet ik wou het delen en ik denk dat ik aan die schema me aanhoud

elke dag de pomp in je biceps/triceps hebben is ook fantastisch :D

maar ja want denken jullie? Is het puur toeval dat me biceps in die periode net zouden gaan groeien of heeft die workout me gewoon geholpen.

http://www.youtube.com/watch?v=JHiKDa4ip_Q hier is die gozer met zijn 22 inch armen die zegt dat je elke dag je armen gewoon kan en mag trainen!

Ik ben niet stoer en niet bodybuilder genoeg :( maar wel badass genoeg om te reageren :)

Heb je ze beide keren 'koud' gemeten?
Op dezelfde plek?

Lijkt me erg sterk, 1,5 cm groei in 2 weken.
Elke dag je armen trainen lijkt me niet bepaald goed voor je groei, maar als het voor jouw werkt, zou ik vooral doorgaan.
Je geeft je spieren totaal geen rust, en in de rust groeien je spieren juist...

Hey stoere bodybuilders

ik moest het kwijt dus dacht ik even hier,

me armen liepen/lopen altijd achter vergeleken me chest, schouder, rug enz. maar toen ik de video van CT fletcher zag, toen hij zei " elke dag je armen trainen " dacht ik dat ik het ook moest proberen.

me armen liepen best achter, dus probeerde ik van alles. Ik trainde ze 1x per week werkte niet, althans voelde niet goed. Dan een tijdje deed ik aan 2x in de week. Had ook geen speciaal gevoel, tot ik de video van die gozer zag met zijn 22inch armen en dacht ik, ik ga het is proberen.

Deed het 2 weken lang, elke dag biceps, triceps, biceps, triceps natuurlijk combineren met andere spiergroepen. Maar ik ging dus elke dag me armen trainen.

En boeeeeeem, ik voelde ze gewoon groeien me aders spatte er gewoon ineens uit en ik dacht hier klopt iets niet. Ik ging ze meten en ze zijn van 38cm naar 39,5cm gevlogen in 2weken tijd. of het nou toeval is of niet ik wou het delen en ik denk dat ik aan die schema me aanhoud

elke dag de pomp in je biceps/triceps hebben is ook fantastisch :D

maar ja want denken jullie? Is het puur toeval dat me biceps in die periode net zouden gaan groeien of heeft die workout me gewoon geholpen.

http://www.youtube.com/watch?v=JHiKDa4ip_Q hier is die gozer met zijn 22 inch armen die zegt dat je elke dag je armen gewoon kan en mag trainen!

Omtrek toenam bij dit soort schema's (iedere dag ...) is meestal toe te schrijven aan extra vochttoename in de spier door beschadiging. Dit in combi met je pomp zorgt voor een snelle toename.

Meet over een week of twee nog eens en laat weten wat je er aan heb over gehouden.

Ik zou wel oppassen met blessures, je armen moeten ook herstellen anders kan je dadelijk paar maanden niet meer je armen trainen

Zal dit eens proberen!

elke dag biceps kan nooit goed zijn... (maybe met AAS) om de dag biceps kan ik opzich wel begrijpen, kun je ze nog 3 keer in de week trainen.

als je naar die kerel kijkt zie je dat zijn lichaam redelijk in verhouding is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat hij zijn borst hoogswaarschijnlijk minder vaak pakt en dat die ook gewoon groeit. Waarschijnlijk zit hij on der AAS en waarschijnlijk heeft hij gewoon goede genen, als hij zijn armen minder vaak had gepakt waren ze ook huge geworden.

Mijn armen zijn 1 CM gegroeid in 8 weken op 900 test 1000 tren en jij gaat mij vertellen dat jij zonder aas oid dit resultaat hebt bereikt ?;o

Had ik ook toen ik Kelei schema deed. Maar kreeg irritaties in mijn pezen en die extra omtrek was ook direct weer weg toen ik er mee stopte. 3XL heeft de verklaring al gegeven.

CT Fletcher heeft naast uitzonderlijke genen ook een shitload AS in zijn lichaam gepompt. Wel iets om rekening mee te houden als je advies van die schreeuwlelijk gaat aannemen.

En 30-40 jaar krachttrainen doet ook wel wat voor je armen.

Puur alleen armen trainen elke dag is prim maar dan moet je geen andere lichaam deel oefeningen erbij doen.
In prencipe train je, je armen al zowieso 3 tot 4 keer in de week alleen op een lagere volume omdat je de armen gebruik om bijvoorbeeld de borst oefeningen te trainen wat een stuk zwaarder ligt.

Puur alleen armen trainen elke dag is prim maar dan moet je geen andere lichaam deel oefeningen erbij doen.
In prencipe train je, je armen al zowieso 3 tot 4 keer in de week alleen op een lagere volume omdat je de armen gebruik om bijvoorbeeld de borst oefeningen te trainen wat een stuk zwaarder ligt.
Dus puur elke dag armen trainen + geen andere lichaamsdelen erbij trainen is slim volgens u ?
Volgens mij moet je dringend u kennis over kt keer bijschaven [emoji55]

@Dowork

Nah want dan loop je andere lichaam delen achter maar als hij alleen puur armen wilt trainen dan kan het wel "bijna" elke dag.

Andere lichaam delen zijn natuurlijk even belangrijk.

@Dowork

Nah want dan loop je andere lichaam delen achter maar als hij alleen puur armen wilt trainen dan kan het wel "bijna" elke dag.

Andere lichaam delen zijn natuurlijk even belangrijk.
Das wel duidelijk, dat was ook mijn punt, dat da op niets trekt elke dag alleen armen trainen..

Zo CT fletcher stijl van armen trainen lukt volgens mij alleen als je kuurt, maar daar heb ik geen ervaring mee..

Terug
Naar boven