Fitness Seller

toevoeging aan je kwark

MS20

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Voor de verandering gooi ik 20 gram goji bessen door mijn kwark heen, aangezien ik las dat hier alle essentiële aminozuren inzitten en nog meer.

Zijn goji bessen dus een waardevolle toevoeging aan je kwark als pre sleep?

Zeker weten, GOJI bessen hebben een (volgens mij) bewezen werking, goed voor je hart etc.

Ik doe er graag ook wel eens rozijnen ofso bij, smaakt ook goed!

crispy shizznit van de B&F erbij en happen maar :D!

beetje honing

• Topic Starter Topic Starter
Hebben rozijnen, honing en crispy shizznit een toegevoegde waarde? zo ja wat voor?

Vergeet een schepje whey niet ;)

Mandarijntjes door de kwark zijn ook lekker !

kaneel amandelnootjes chocolade casein en een klein beetje water, smullen!

ik doe altijd -500 gram kwark door mn 500 gram kwark

lekkerste manier om kwark te eten

Karvan cevitam aardbei zitten nog vitamines in ook winwin.

M&m's in de kwark is ook lekker, je kwark krijgt dan alle kleuren van de regenboog.

Hazelnoten en een beetje slimpie siroop.Lekker hoor.

altijd whey voor de smaak, kan prima hoor

rozijnen vind ik ook lekker, die bessen dan vast ook wel
doe dr ook wel lijnzaad door voor die gezonde vetjes

Gojibessen, cacaonibs, chiazaad, rozijnen, whey, casein, blueberries, amandelen, cashewnoten, walnoten... een aantal van mijn ingrediënten die regelmatig door de kwark gaan. Al eet ik nu bijna geen zuivel meer.

250 gram kwark + 80 gram aardbeien

Kan dit gewoon prima? Op een of andere manier kan ik het niet binnenhouden met melk. Dus vroeg me af of ik het gewoon door de kwark kan gooien omdat dat toch een iets andere samenstelling heeft.
Welke smaak heb je? ( Heb zelf aardbei,banaan,vanille)
Ik heb er werkelijk nooit problemen mee, melk, water, kwark voor mij geen probleem.
Doe eerst je kwark in een bakje. Gooi daarna pas je whey er bij. Anders blijft het aan de bodem vast plakken. En blijven roeren tot het opgelost is ;)

Gewoon lekker een schep bosvruchten whey doorheen :drool:

Je hebt ook gojibessen met een laagje pure chocolade eromheen, ook lekker door de kwak.

Terug
Naar boven