XXL Nutrition

tonijn blenden met...

flashteck

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
hey iedereen,

Er werd me aangeraden om tonijn te eten, Heb dit meteen gekocht en opgegeten, maar om eerlijk te zijn,ik vind het niet echt lekker.

Nu dacht ik aan M.S. die zijn tonijn blende, maar dit trekt op niets, respect voor hem want dit is ZEKER NIET te eten/drinken

nu vroeg ik me af of er mensen waren met hetzelfde probleem, of die tips hebben om het tonijn te mixen samen met bijvoorbeeld fruit of weet ik veel ?

bedankt.

FF proberen te leren eten .
ik vond het (persoonlijk) gewoon lekker uit het blik :)

maar gooi er paprika ui etc doorheen , iets wat je lekker vind en te mixen is ...
probeer wat.....

Ray.....

Tonijn met een pittige rauwkost (kant en klaar) mengen vind ik persoonlijk goed te doen. En nog gezond ook..

• Topic Starter Topic Starter
ja ik zou het eens moeten proberen, want tonijn en water mixen ? dit is afschuwelijk echt vuil, smaakt zo raar, en je tanden voelen dan precies of je ze al 1000 jaar niet gepoetst hebt ofzo :p kan het niet echt goed uitleggen :D

merci voor de snelle reacties alvast,

meer tips zijn welkom!

Wat augurk! Dan smaakt het direct een stuk lekkerder. :) Even leren eten dan ga je het uiteindelijk wel waarderen.

Lekker met wat Mayo, vers gemalen peper, beetje citroensap & eventueel nog een vers kruid toevoegen :thumbs:

hahaha vis blenderen in de hoop dat het lekkerder wordt, je hebt nog een hoop te leren!

Misschien overbodig, maar de eerste keren dat ik tonijn at had ik het water er niet goed uitgeperst. Nu druk ik de deksel er hard in om al het water er uit te krijgen. Daarna klein beetje mayo, mixen en gaan. Heerlijk!

Lust geen mayo, maar mayo is ook echt ongezond,niet ?

Heb ooit eens van een gripmaatje cola met tonijn gehad; Hij zei als je dit opdrinkt ben je de eerste die het helemaal opdrinkt. Ik d8 OK die uitdaging wil ik wel aangaan. En helemaal opgedronken.:barf::meal: En ik lust geen tonijn of cola.:)

Tonijn + uitje snipperen + stukjes appel en wat kerrie poeder en lepel kwark.

en zo kan je nog veel meer varieren.

Test gewoon dingen uit doe ik toch altijd die je denkt dat samen gaan smaakt het niet dan wordt het met de neus toe :d en weet je het voor de volgende x :d

Als je het ff in de pan flikkert, btje ui drbij, gaat die visachtige smaak voor groot deel weg...

Eruit halen en wat mayo en of ketchup erbij, maybe wat sla versnipperen en augurk, kappertjes.

Je kant t zo chill maken als je zelf wilt. Peper erover en gemalen chilli pepers, wat citroensap zoals hierboven al gezegd werd.

Tonijn, hardgekookt ei, gesneden ajuin, alles pletten , mengen met beetje olie, kruiden en sla en oprollen in tortilla broodjes ofzo ;)

Prak het gewoon in beetje mayo

blikkie tonijn, tomaatje, komkommertje, beetje chillie en beetje soya saus. prima te vreten

Terug
Naar boven