XXL Nutrition

tonijn blenden met...

Waarom zou je iets eten wat je niet lust? Genoeg andere eiwitbronnen. Koolvis, pangasiusfilet, kipfilet, kalkoen, biefstuk... etc. Paar minuutjes tussen de grill en klaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ja , dat is een feit,

maar tonijn zou wel erg simpel zijn, potje openen en eten.
anders moet je je kip enzo nog bakker, of zijn er zo nog andere eiwitbronnen in een blik ofzo ?

Waarom zou je iets eten wat je niet lust? Genoeg andere eiwitbronnen. Koolvis, pangasiusfilet, kipfilet, kalkoen, biefstuk... etc. Paar minuutjes tussen de grill en klaar.

als iets in eerste instantie niet lekker is, wil niet zeggen dat je het lekker kan maken. Het is namelijk een goede eiwitbron.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/heerlijke-tonijnsalade-voor-op-brood-335572/

recept van mijn moeder, ik ben ook geen tonijnliefhebber maar zo is het echt lekker

Het lekkerst is tonijn op de pizza :D

water er uit duwen, lepeltje sambal oelek, blenden mmm lekker op rijstkoeken...

Het lekkerst is tonijn op de pizza :D

we hadden thuis echt maanden een pizza tonijn liggen maar niemand wilde hem opeten, nadat ik tonijn had geproefd en het best te eten vond wilde ik die pizza opeten en was ie ineens weg :-( jammer genoeg kan ik het dus niet bevestigen

Blikje tonijn, rauw ei, paar sneetjes brood, zout & peper en kruiden wat je lekker vindt en wat melk.. mengen totdat het een soort deeg wordt. Maak er schijven van (zelfde grootte als nasi schijf) wentel het vervolgens 1 ei eiwit en bakken in Olie.

Heb je tonijn burgers, erg lekker!! je kan dit eindeloos varieren door bijvoorbeeld er ook ui doorheen te doen of met kruiden experimenteren....

Blikje tonijn, rauw ei, paar sneetjes brood, zout & peper en kruiden wat je lekker vindt en wat melk.. mengen totdat het een soort deeg wordt. Maak er schijven van (zelfde grootte als nasi schijf) wentel het vervolgens 1 ei eiwit en bakken in Olie.

Heb je tonijn burgers, erg lekker!! je kan dit eindeloos varieren door bijvoorbeeld er ook ui doorheen te doen of met kruiden experimenteren....

dat brood klein snijden en dan erbij doen?
en @1 ei eiwit, gewoon eitje scheiden en het "deeg" daarin wentelen?

zonder iets bij vind ik tonijn ook maar droog en niet zo lekker. Meestal bak ik wat groentjes erbij, of rauwe geraspte wortelen en dan mengen maar

Tonijn, ui, mayo, curry, peper

Best te vreten ;)

Met wat vers brood.

Met komkommer, pompoenpitten en een dressing van yoghurt, olijfolie, zout en peper. En als je er koolhydraten bij mag/wilt, doe je er wat gekookte aardappelen in schijfjes bij en maak je er een aardappelensalade van.

door je pasta of rijst, desnoods afwerken met een sausje

Terug
Naar boven