AndroidHealthClinic

Top 10 mythes over training?

Na 8 uur 's avonds mag je niks meer eten want dat zet je allemaal om naar vet huehEUWFHeufwehFWUFWEHfuweiofWHEOFIEfoweifaeiofwweiohui2323f

Klopt.
En dat vet zet je om naar spier

en die spieren zijn allemaal nep

Uiteindelijk ga je toch dood en heb je niks meer aan je spieren

Je bent 19 jaar en vergooit je leven voor een paar bultjes op je arm? Je hebt niet eens een sixpack.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de input!

Mensen bedankt voor de input, ik ga het even rustig terug lezen:D Zag al paar toffe reacties haha.

Groet

van insanity wordt je ronnie-coleman-style breed

Binnenkant borst trainen blijft ook een klassieker.

Ik wil beginnen trainen maar wil niet overdreven gespierd worden

PED's geven slechts een competitive edge, het onderscheid tussen de top en de losers wordt slechts gemaakt door hardcore dedication, goeie en stricte voeding en brutale workouts, liefst gefilmd in zwart wit met een heleboel kettingen en stoere muziek.

mannen met grote spieren doen dat om te compenseren voor kleine derde been, of was dit toch waar?

Dat je binnen 30 minuten na je training je shake en al binnen moet hebben, want anders gaat je lichaam in katabole stand, ook wel de 'anabolic window' genoemd.

Als je geen aanleg hebt kun je het wel vergeten. Dikke mensen blijven altijd een buikje houden, worden alleen minder dik. En hele dunne mensen kunnen nooit heel gespierd worden.

Ooit dacht ik dat Peanut naturel was.

Over bodybuilders:

Dat soort spieren zijn alleen maar gebakken lucht, spieren verkregen door hard werken zijn vele malen sterker. (en nee een beetje de hele dag in de sportschool hangen en spuiten is geen hard werken). Vandaar dat menig opa nog steeds je knie fijn knijpt met 1 hand.

1ste reactie hier:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6562565/a177a2ca/pro_bodybuilder_vs_pro_armworstelaar.html

Veel mensen lijken dit te denken, zelfs mijn huisdokter zei me ooit iets in die aard toen ik begon over dat ik wou gaan fitnessen ..

Als je je buikspieren traint, verbrand je buikvet.
(En gewoon het bekende ''plaatselijk vet verbranden''.

Terug
Naar boven