Fitness Seller

top 3 fatburners

ik dacht lipo 6 ofzoiets staat er niet bij maar er zijn hier ook veel van deze topics geweest, kijk misschien even in search

Helpt dat nou echt, die fatburners?

Bijvoorbeeld hoeveel procent sneller val je af?

Ik ben nu al een ruime tijd aan t cutten en dan gaat t langzamer, het zou leuk zijn om het proces weer een beetje te kunnen versnellen.

Ik heb reeds lipo 6x gebruikt en heb net de Hyperdrive 3.0 aangeschaft. Bij beide geen enkel gevoelsmatig resultaat. Vaak zie je in de recensies vanaf 2005 hier op DBB dat mensen er hard op gaan, maar dat er op een gegeven moment bepaalde bestandsdelen uitgehaald worden door regelgeving etc. Hierdoor verliezen ze vaak de werking die mensen pretenderen te hebben gehad.

Klopt. Fatburners zonder efedrine doen niks voor me. Ik zou op uk webshops naar eca zoeken

Dit is iets waar in dan goede ervaringen mee heb ;)

Startgewicht 112 KG -> 5 maanden erna 91 KG

21 kilo verloren in 5 maanden met Lipotrophin

http://www.bodystore.nl/lipotrophin_am/lipotrophin_am.php?gclid=COST9-GtgqgCFUKGDgod_ijIqQ

Je neemt de AM en de PM pot, na ontwaken 3 pillen, voor de lunch 3 pillen en dan voor je gaat slapen 3 van die nachtpillen. Voor mij heeft het geweldig gewerkt, ik ben 21 kilo vet verloren en ben sterker geworden (gebruikt in combinatie met 3/4x per week trainen).

Thx voor de link wazzup

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Dit is iets waar in dan goede ervaringen mee heb ;)

Startgewicht 112 KG -> 5 maanden erna 91 KG

21 kilo verloren in 5 maanden met Lipotrophin

http://www.bodystore.nl/lipotrophin_am/lipotrophin_am.php?gclid=COST9-GtgqgCFUKGDgod_ijIqQ

Je neemt de AM en de PM pot, na ontwaken 3 pillen, voor de lunch 3 pillen en dan voor je gaat slapen 3 van die nachtpillen. Voor mij heeft het geweldig gewerkt, ik ben 21 kilo vet verloren en ben sterker geworden (gebruikt in combinatie met 3/4x per week trainen).

9 pillen per dag o_0

Hoe weet je dat je je resultaten niet gewoon aan je voeding en training te danken hebt?

Zo ben ik bijvoorbeeld in 5 maanden tijd 20 kilo kwijtgeraakt, zonder pilletjes, dat kan dus prima.

We krijgen inderdaad goede reacties op Lipo-6. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Leon,

Bij jullie de lipo 6x besteld en de hyperdrive 3.0. Bij allebei geen enkel resultaat wat de supplementen pretenderen te kunnen bereiken. Dit zou natuurlijk persoonlijk kunnen zijn, maar hoor toch echt dat door de regelgeving cruciale bestandsdelen eruit moeten waardoor de fatburner zijn werking verliest.

Voor volgende bestellingen ga ik inderdaad naar UK kijken voor de ECA of hyperdrive met Hoopia gordonni etc.

Niets anders dan lof over jullie service though ;)

Heb overigens geen ervaring met efedrine, zijn ook niet te verkrijgen in Nederland. Iemand tips voor supp winkels in UK?

ik weet dat bij XXL Nutrition.nl

HydroxyCut Hardcore en Lipo6 het meest verkocht worden

ik zelf heb nu de HydroxyCut Hardcore 210Caps

medewerker van XXL zei, dat de normale Lipo6 beter is dan de Lipo6 X en Lipo6 Black

Laatst bewerkt:
Thx voor de link wazzup

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

9 pillen per dag o_0

Hoe weet je dat je je resultaten niet gewoon aan je voeding en training te danken hebt?

Zo ben ik bijvoorbeeld in 5 maanden tijd 20 kilo kwijtgeraakt, zonder pilletjes, dat kan dus prima.

Hmm das dan ook weer waar, voedingspatroon wel aangepast inderdaad.

Je moet een fatburner ook zien als een hulpmiddel naast aangepaste voeding, net als elk supplement.
Veel mensen willen graag geloven dat ze een grote friet dubbel mayo kunnen wegwerken, fatburnertje erbij en tis weer opgelost, maar zo simpel werkt het niet. Tenzij je van teleshopping op TV houdt ;)

Ik heb zelf een tijdje Stacker4 gebruikt. De eerste 2 weken werd ik er mega onrustig van, ik voelde me hyper, en ik had zoiets van, ik stop ermee. Maar het werd toch een heel stuk minder, en nu gebruik ik het zonder dat ik er onrustig van word.

Of het beter is dan de anderen weet ik niet, maar ik heb wel het idee dat het helpt bij mn vetverbranding.

Je moet een fatburner ook zien als een hulpmiddel naast aangepaste voeding, net als elk supplement.
Veel mensen willen graag geloven dat ze een grote friet dubbel mayo kunnen wegwerken, fatburnertje erbij en tis weer opgelost, maar zo simpel werkt het niet. Tenzij je van teleshopping op TV houdt ;)

Ik heb zelf een tijdje Stacker4 gebruikt. De eerste 2 weken werd ik er mega onrustig van, ik voelde me hyper, en ik had zoiets van, ik stop ermee. Maar het werd toch een heel stuk minder, en nu gebruik ik het zonder dat ik er onrustig van word.

Of het beter is dan de anderen weet ik niet, maar ik heb wel het idee dat het helpt bij mn vetverbranding.

Ik heb het gister gekocht en 2x gebruikt, eind vd middag en om 8 uur.

Ik werd er de eerste 2 minuten actief van geloof ik, misschien placebo effect.

Daarna werd ik juist moe en duf, vervolgens een uur voor het slapen gaan werd ik zenuwachtig, nerveus.

Uiteindelijk uren wakker gelegen, vanochtend wel 1,3! kilo lichter dan de dag ervoor en mn vetpercentage zit nu voor het eerst in de 6 procent.

Denk dat ik straks nog ff 2 neem en dan kap ik er voorlopig mee.

Ik heb reeds lipo 6x gebruikt en heb net de Hyperdrive 3.0 aangeschaft. Bij beide geen enkel gevoelsmatig resultaat. Vaak zie je in de recensies vanaf 2005 hier op DBB dat mensen er hard op gaan, maar dat er op een gegeven moment bepaalde bestandsdelen uitgehaald worden door regelgeving etc. Hierdoor verliezen ze vaak de werking die mensen pretenderen te hebben gehad.

Bij mij deed het ook weinig tot niks... meestal als iets echt goed werkt dan zitten er stoffen in die in NL niet mogen waardoor het product aangepast wordt en de werking is vervolgens ook een stuk minder.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

We krijgen inderdaad goede reacties op Lipo-6. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Die Lipo-6 Black (de extreme versie) deed bij mij helemaal NIKS helaas...

1. dieet
2. cardio
3. dieet

Beste Fatburner op dit moment vind ik RX6 van bpi. Ik had totaal geen honger gevoel meer maar wel lekker veel energie! De originele lipo6 doet het ook wel goed en Alri's Poison!

Pfff wordt weer zomer...

Fatburners zijn de moeilijkste supplementen om goed advies over te geven. Er zijn mensen die erg goed op fatburners reageren en mensen die pot na pot gebruiken zonder noemenswaardig resultaat.

Buiten je training en dieet om kan een fatburner je een extra push geven, maar verwacht niet dat het vet eraf smelt, zeker niet zonder training of goed voedingspatroon.

Kwa fatburners krijgen wij de beste feedback over:

1) Hydroxycut Hardcore
2) Animal cuts
3) Stacker 4

Terug
Naar boven