AndroidHealthClinic

top 3 fatburners

oxy elite pro word ook veel goeds over gezegd, nieuw van usplabs

Fatburners zijn de moeilijkste supplementen om goed advies over te geven. Er zijn mensen die erg goed op fatburners reageren en mensen die pot na pot gebruiken zonder noemenswaardig resultaat.

Buiten je training en dieet om kan een fatburner je een extra push geven, maar verwacht niet dat het vet eraf smelt, zeker niet zonder training of goed voedingspatroon.

Kwa fatburners krijgen wij de beste feedback over:

1) Hydroxycut Hardcore
2) Animal cuts
3) Stacker 4

Morgen ga ik een fatburner bestellen ter ondersteuning voor me dieet. Ik twijfel alleen tussen lipo 6 van benf of hydroxycut van jullie..

Iemand ervaring?

OxyElitePro :thumbs:

Ging zelf zelf erg slecht op Lipo 6X. Kreeg er uitslag van op mijn gezicht en was de hele tijd nerveus. Heb de pot na een week weggegooit.
Ben deze week begonnen met Hot Rox Extreme van Biotest. Besteld in de UK. Stimuleert, stilt de honger en geeft een goed gevoel. Precies die ondersteuning die ik van een vetburner verwacht! Ben benieuwd wat de weegschaal mij dit weekend te vertellen heeft.

We krijgen inderdaad goede reacties op Lipo-6. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Ik gebruik deze fatburner nu al een week of 3 en ik zal even mijn ervaring geven. Hou rekening dat ik in het verleden al wat fatburners heb gebruikt.

Voordat ik aan dit potje begon woog ik +- 80 kilo en 3 weken later ben ik 78 kilo, buikomvang van 106cm naar 104cm. Ik gebruik het wel in combinatie met een goed eetschema en krachttraining / cardio.

Van de energieboost voel ik helaas helemaal niets. Ik ben direct de eerste dag begonnen met de maximale dosering, 2 's morgens en 2 voor de training. Ik kan als het ware gewoon 2 van deze caps drinken voor het slapen gaan, er gebeurd bij mij niet zoveel.

Het hongergevoel wordt er bij mij ook niet echt door onderdrukt. Ik heb nog steeds de hele dag door trek in allerlei troep, dat is bij sommige fatburners wel anders.

Ik heb nog iets van 10 dagen aan caps over, die ga ik wel gebruiken, maar zeker niet nog een keer aanschaffen.

Hydroxycut Hardcore

Energize

Lipo 6

Ging zelf zelf erg slecht op Lipo 6X. Kreeg er uitslag van op mijn gezicht en was de hele tijd nerveus. Heb de pot na een week weggegooit.
Ben deze week begonnen met Hot Rox Extreme van Biotest. Besteld in de UK. Stimuleert, stilt de honger en geeft een goed gevoel. Precies die ondersteuning die ik van een vetburner verwacht! Ben benieuwd wat de weegschaal mij dit weekend te vertellen heeft.

Kilootje er af :cool:

Terug
Naar boven