AndroidHealthClinic

Wat is je top 3 pre-workout

Bezoekers in dit topic

Geen. PWO is voor janetten die met de vlo rond Brussel rijden.
 
1. Devils shot (niet meer verkrijgbaar)
2. The Grim Reaper (marktplaats)
3. Monster/Blackburn (marktplaats)

Monster is eigenlijk te heftig. Een crash na de workout is lekker maar niet zoals je die op monster krijgt.
The Grim Reaper staat bovenaan mijn lijstje. Wat een topspul is dat zeg! Nu de oude Devil en Jack3d niet meer te verkrijgen zijn is dit toch wel degeen die er het dichtst bij komt
 
om eerlijk te zijn, ik had een maand lang zonder pre getraind door financiele redenen. en moet gwn zeggen je kunt prima knallen zonder extra caffeine. het is gewoon een stofje waaraan je verslaafd raakt. :rolleyes: een vriendin vanme neemt elkedag 4 scoops C4 before training omdat ze gewoon niet zonder caffeine kan
 
Bedoel je daarmee regular crossfitters of pros?
 
Nou ja ik kan wel begrijpen waarom je Crossfit ondersteunt als kinesist of therapeut, verdien jij namelijk belachelijk veel geld aan.
Mja net zoals met alles staat techniek natuurlijk voorop. Helaas wordt dit in te weinig boxen goed aangeleerd.
Echter van dat gebash op crossfit wordt ik een beetje moe. De doelen van een crossfitter zijn weer anders dan die van een powerlifter, oly gewichtheffer of bodybuilder. Ieder zijn ding. Persoonlijk vind ik de crossfit games wel grappig om aan te zien.
Verder zie ik niet veel meer crossfitters tov bodybuilders in mijn praktijk.

En geloof me, de dagen dat je belachelijk veel geld als fysiotherapeut verdient liggen echt in het verleden :P
 
Mja net zoals met alles staat techniek natuurlijk voorop. Helaas wordt dit in te weinig boxen goed aangeleerd.
Echter van dat gebash op crossfit wordt ik een beetje moe. De doelen van een crossfitter zijn weer anders dan die van een powerlifter, oly gewichtheffer of bodybuilder. Ieder zijn ding. Persoonlijk vind ik de crossfit games wel grappig om aan te zien.
Verder zie ik niet veel meer crossfitters tov bodybuilders in mijn praktijk.

En geloof me, de dagen dat je belachelijk veel geld als fysiotherapeut verdient liggen echt in het verleden :P
Ja ze hebben andere doelen, maar het lage aantal lesuren dat iemand moet volgen om een crossfitinstructeur te zijn is gewoon belachelijk. Nu kan je dit voor elke fitnessinstructeur wel stellen, maar in de doorsnee gym worden geen olympische lifts uitgevoerd die hogere niveau's van techniek vereisen. Een gevolg daarvan is ook vaak dat de programming random is en niet geschikt voor het doelpubliek. De welbekende Mark Rippetoe is daarom weggegaan bij Crossfit. De lifts worden te inconsistent getraind waardoor Crossfit het slechte imago krijgt van bad form. En iedereen zegt ' In mijn box is dit niet zo '. Statistisch zijn er echter volgens mij meer boxen waar maar wat wordt aangekloot dan niet. Bovendien hebben de mensen achter Crossfit niet begrepen dat olympische lifts niet zijn geschikt voor hogere repranges. Zo ga nu maar verder met die caffeïne/drugs in jullie lichaam te pompen :trollface:
 
Bedoel je daarmee regular crossfitters of pros?

Bij pros moet ik denken aan the Ministry of Silly Walks, professionele onzin.

Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je, natural, met crossfit flinke spieren kan bouwen, dat is met bodybuilding al zo moeilijk.
 
Bij pros moet ik denken aan the Ministry of Silly Walks, professionele onzin.

Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je, natural, met crossfit flinke spieren kan bouwen, dat is met bodybuilding al zo moeilijk.
Volgens mij is het doel ook niet van een crossfitter om heel veel spieren te bouwen. Meer om redelijk goed te zijn op cardiogebied, gymnastiek, gewichtsheffen, strongman, calisthenics (etc.) maar nergens in te excelleren zoals een bodybuilder zal willen in spiermassa, een powerlifter in kracht etc.

tot zover de topickaap, mijn excuses hiervoor.
 
gewoon koffie, vind de nastimulatie en de verhoogde cortisolwaardes die je gedurende de dag krijgt van een pre workout dan weer contra productief op de lange termijn.
 
gewoon koffie, vind de nastimulatie en de verhoogde cortisolwaardes die je gedurende de dag krijgt van een pre workout dan weer contra productief op de lange termijn.

gewoon meer nemen.. pro productief op de lange termijn
 
1 Motivatie
2 karakter
3 fun

Geen pwo nodig.....
 
1 Motivatie
2 karakter
3 fun

Geen pwo nodig.....
Als je in shiften werkt en een hele week om 02.30u snachts op moet om te gaan werken kan je wel eens een preworkout gebruiken die je wat energie en focus geeft. Of als je nachten hebr gewerkt
 
Back
Naar boven