Fitness Seller

Wat is je top 3 pre-workout

Bezoekers in dit topic

#1 blast van xxl ( werkt snel en heerlijke
Schokken door je hele lichaam. Smaakt naar zure matjes wel moeilijk om mee te slapen )

#2 beast ( krijg de energie maar
Opname duurt lang bij mij )

#3 creatine ( gebruik het alleen offseason aangezien vocht en krijg er een plofkop van )

Als jij ooit nog een echte pwo gebruikt bv met dmaa dan ben je wel 3 dagen wappy.
Blast is heel laag gedoseerd en stelt imo weinig voor.

Energie krijgen van creatine kan ik me ook weinig bij voorstellen.
 
Laatst Limitless genomen voor het eerst, vind ik momenteel de beste legaal verkrijgbare PWO.
Oude formule Jack3d heb ik nog liggen, ook lekker, maar heeft bij mij gek genoeg toch niet zo veel effect. Monster moet ik nog eens proberen.
Zonder DMAA of een afgeleide, ga ik wel goed op Assault.
PWO enkel tijdens de laatste fase van de cut b.t.w. of bij uitzondering eens als ik weinig energie heb.
 
Laatst Limitless genomen voor het eerst, vind ik momenteel de beste legaal verkrijgbare PWO.
Oude formule Jack3d heb ik nog liggen, ook lekker, maar heeft bij mij gek genoeg toch niet zo veel effect. Monster moet ik nog eens proberen.
Zonder DMAA of een afgeleide, ga ik wel goed op Assault.
PWO enkel tijdens de laatste fase van de cut b.t.w. of bij uitzondering eens als ik weinig energie heb.
Zie karma :piraat:

Momenteel heb de 235u van XXL maar ik denk dat ik die aan mijn trainingsmaat ga schenken, ik word er een beetje waus van (kan ook aan de lupus opstoot liggen, of de combinatie met mijn meds,not sure), geeft wel goede energie en geen crash achteraf.
 
potje blackbooster besteld...zou morgen mn ervaring in mn logje posten.
 
Klopt! Ik heb via marktplaats een potje Monster aangeschaft en het was nep... moeilijk aan te komen dat spul

Gebruik nu dus na aanraden van een vriend The Grim Reaper die ook via marktplaats te verkrijgen is. Top spul. 300 mg DMHA en 400mg cafeïne.

Apparte is dat het een poeder/capsule combinatie is. Nog nooit eerder gezien als 1 product samen
Ik moet zeggen dat ik tijdens een avondje borrelen er heilig van overtuigd ben dat ik op het betreffende moment dikke PR,s kan zetten.
Ervan overtuigd in ieder geval :laugh:
 
Mijn nummer 1. 5150 van RichPiana (smaakt lekker en werkt goed bij mij)
En gebruik nu Total War van REDCON1. na 1 scoop voel ik na 5 minuten al tintelingen
 
Mijn nummer 1. 5150 van RichPiana (smaakt lekker en werkt goed bij mij)
En gebruik nu Total War van REDCON1. na 1 scoop voel ik na 5 minuten al tintelingen
Die 5150 krijg ik lucide nachtmerries van of ik aan de tren zit..heel raar spul:eek!:
 
Haha..misschien heft het elkaar op:roflol:
behalve dat ik verhoogde agressie had door de tren.. denk niet persé door de tren maar omdat ik 6 smerige maaltijden per dag moest eten inclusief cardio en me heledag zwak voelde.
 
ja marvin. schijnt zelfde maker als monster te zijn. denk om van t imago af te komen sinds monster veel neppe had
 
Die total war heb ik toen een sample van op, dat was wel echt een goede, binnenkort maar eens bestellen
 
ja marvin. schijnt zelfde maker als monster te zijn. denk om van t imago af te komen sinds monster veel neppe had
Het is 100% hetzelfde als Monster PWO alleen hebben ze de kleur van de label en de naam veranderd. Ook zit er nu een klein beetje smaakstof in :p
 
5150 ben ik ook zeer over te spreken... imo de beste "gewone" pwo (dus zonder dmaa e.d.)
 
Die total war heb ik toen een sample van op, dat was wel echt een goede, binnenkort maar eens bestellen
ik ben er tot nu toe wel tevreden mee, behalve dat het smaak vies is
 
Het is 100% hetzelfde als Monster PWO alleen hebben ze de kleur van de label en de naam veranderd. Ook zit er nu een klein beetje smaakstof in :p
hele geruststelling!
 
Back
Naar boven