AndroidHealthClinic

Wat is je top 3 pre-workout

Bezoekers in dit topic

Als je in shiften werkt en een hele week om 02.30u snachts op moet om te gaan werken kan je wel eens een preworkout gebruiken die je wat energie en focus geeft. Of als je nachten hebr gewerkt

+1
 
Als je een wedstrijdprep doet ook.
Als je fasted traint tijdens een kcal deficit.
Als je aan de Ramadan meedoet (niet dat ik dat toe) (of mag je dan ook geen PWO nemen, is immers ook eten?)
 
Als je een wedstrijdprep doet ook.
Als je fasted traint tijdens een kcal deficit.
Als je aan de Ramadan meedoet (niet dat ik dat toe) (of mag je dan ook geen PWO nemen, is immers ook eten?)
Zitten kcal in dus ja
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zitten kcal in dus ja
Sterker nog, ook al zaten er geen kcal in. Water drinken mag immers ook niet. Medicijnen zullen wel mogen.
Zouden cafeïnetabs wel mogen (en citrulline, agmatine etc.)?
 
het komt er dus gewoon op neer dat sommigen het verdomde handig vinden om die meuk te gebruiken. Heeft mij tig workouts opgeleverd op momenten dat t zonder anders niet meer zou lukken

lees: oefeningen , zware dagen , doorhalen enz.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Koffie.

Volg al een tijd Jason Huh, CEO van Steel Supplements, en iedereen op insta is lyrisch over zijn producten. Zal dat wel eens willen proberen dus hopen dat er een reseller komt in NL..
 
Wat voor supplementen dan dan Wat maken ze zo speciaal?
 
Als je in shiften werkt en een hele week om 02.30u snachts op moet om te gaan werken kan je wel eens een preworkout gebruiken die je wat energie en focus geeft. Of als je nachten hebr gewerkt

Ik werk 7 op 7 waarvan ik tijdens het weekend ook nog shift van gewoon kantooruren naar nachturen.
Elke vrijdag ga ik 's ochtends werken tot 17u en om 22u begin ik met mijn nachtjob tot zaterdag ochtend 5 of 6u.
Ben dus elke vrijdag 24u wakker voor ik zaterdag ochtend kan gaan slapen.
En zaterdag nacht werk ik ook tot ongeveer 5 of 6u zondag ochtend. En op maandag ochtend begint mijn kantoorjob opnieuw.
Ik weet heus wel hoe moeilijk het soms is, wees gerust...
Maar pwo neem ik niet, vind het rommel
 
Ik werk 7 op 7 waarvan ik tijdens het weekend ook nog shift van gewoon kantooruren naar nachturen.
Elke vrijdag ga ik 's ochtends werken tot 17u en om 22u begin ik met mijn nachtjob tot zaterdag ochtend 5 of 6u.
Ben dus elke vrijdag 24u wakker voor ik zaterdag ochtend kan gaan slapen.
En zaterdag nacht werk ik ook tot ongeveer 5 of 6u zondag ochtend. En op maandag ochtend begint mijn kantoorjob opnieuw.
Ik weet heus wel hoe moeilijk het soms is, wees gerust...
Maar pwo neem ik niet, vind het rommel

Doordeweeks kantoor en weekend aan de deur?
 
Back
Naar boven