MuscleMeat

Top 3 vechters uit nederland

Momenteel

Antoni Hardonk (upcoming)
Manhoef
Spong

Tyrone Spong
Murat Direkci
Germaine de randamie

Tyrone Spong
Peter Aerts
Andy Souwer (heeft zn plekje imo meer dan verdient in de lijst)

Top drie...wat is dat voor rottig aantal...?!

nu missen we hoost, schilt, bonjasky, kaas, drago, dekkers, rutten, direkci, kraus, eifel, manhoef, overheem, kasteel, etc

El Guapo is de beste NL MMA fighter. Punt. En nog een punt.

hedendaags

1 Tyrong spong
2 Badr Hari
3 Andy souwer

Drago vind ik niet echt zo super de meeste tegenstander waren nou echt van het en hij heeft ook een beetje een houding dat die zichzelf de beste vindt, vecht te nonchalant

Je hebt ook nog een goede marrokaanse vechter, een beetje type Hari een beetje slange slungel. Maar hij vecht zoals Puramuk zeer vel en echt Thais wordt door een Marrokaan getraind[een voormalig kampioen]

spong
drago
schilt

ben je niet verplicht ernesto hoost te noemen in dit topic? ff kijke favo top 3 op versillende dinge gebaseerd: jan oosterbaan, ernesto hoost, bas rutten

1. The Lumberjack
2. The Hurricane
3. Albert Kraus
.
.
.
.
en voor de mensen die de prehistory bewust hebben meegemaakt..
telt die Dekkers dude ook nog mee.

EDIT- Schild is geen vechter, dat is een obstakel........

1 MONROE
2 Gago Drago
3 Melvin manhoeff

:roflol:

1. The Lumberjack
2. The Hurricane
3. Albert Kraus
.
.
.
.
en voor de mensen die de prehistory bewust hebben meegemaakt..
telt die Dekkers dude ook nog mee.

EDIT- Schild is geen vechter, dat is een obstakel........

Albert kraus en the hurricane 2 personen :roflol:

Hij bedoelt mischien gilbert ''the hurricane'' yvel?

iedereen noemt tyrone spong maar eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik die helemaal niet ken. Is dat een lichtere gewichtsklasse? taiboxer? Mijn interesse gaat niet uit naar de lichtere klassen dus ik volg dat amper.

Jammer dat de bijna onklopbare sem schild zo weinig wordt genoemd.
Hij hoort misschien niet bij de allerbeste 3 maar de naam Perry Ubeda zou toch best mogen vallen hier, bij deze dus! in zijn topjaren een van de ,zo niet de beste kickboxer van zijn gewichtsklasse ter wereld.

Overigens worden er vechters genoemd, helaas dat Nederland geen goede worstelaars heeft, maar noem dan toch ook maar even Dennis van der Geest. Denk dat vele kickboxers hun handen vol zouden hebben aan een knokpartij met hem.

iedereen noemt tyrone spong maar eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik die helemaal niet ken. Is dat een lichtere gewichtsklasse? taiboxer? Mijn interesse gaat niet uit naar de lichtere klassen dus ik volg dat amper.
Jammer dat de bijna onklopbare sem schild zo weinig wordt genoemd.
Hij hoort misschien niet bij de allerbeste 3 maar de naam Perry Ubeda zou toch best mogen vallen hier, bij deze dus! in zijn topjaren een van de ,zo niet de beste kickboxer van zijn gewichtsklasse ter wereld.

Overigens worden er vechters genoemd, helaas dat Nederland geen goede worstelaars heeft, maar noem dan toch ook maar even Dennis van der Geest. Denk dat vele kickboxers hun handen vol zouden hebben aan een mat partij met hem.

zoek maar is n paar partijen van m op, t grootste talent in nederland

hij is trouwens een van de staande vechters die vaak met Fedor traint, om fedor zn staande werk te verbeteren

all time dan ook maar

1 Ramon dekker/Wim ruska[judoka]
2 Rob Kaman
3 Lucien Carbin[nederlands eerste grote kampioen kick boksen,werd getraind door Jan Plas en Johan Vos]/Mousid Akamrane [kwam als klein ventje vanuit Marokko naar Nederland en werd een groot wereld kampioen]

Hebben jullie tyrone spong ook al in de gaten gehouden. Miss zijn laatste wedstrijd tegen youri mess gezien?? Niet te geloven wat die gast doett.

Semmy is een hele goede vechter, hij is een dangrader karate dus hij kan zeker technisch matten maar het gaat bij hem beter als hij zijn kolosaal lijf in de strijd gooit en das niet meer dan logisch....

Terug
Naar boven