AndroidHealthClinic

Top 3 vechters uit nederland

als ik eerlijk mag zeggen vind ik semmy niet zo een goede vechter niemand red het omdat hij zo groot is, maja dat is mijn mening...

Als niemand het tegen hem red is het toch een van de beste vechters? Lijkt wel of hier alleen maar naar techniek gekeken wordt (hoewel hij dat ook heeft) en dat als je fysiek beter bent het op een of andere reden niet meeteld. Ik zie liever een fysieke vechter dan vechters met acrobaat achtige trappen als je in films ziet.

oja, ik heb nog geen arnold vd lyde gehoord? ;)

1) Tyrone Spong
2) Ramon Dekkers (oude trainer van mij)
3) d*ck Vrij (met pensioen)

Als niemand het tegen hem red is het toch een van de beste vechters? Lijkt wel of hier alleen maar naar techniek gekeken wordt (hoewel hij dat ook heeft) en dat als je fysiek beter bent het op een of andere reden niet meeteld. Ik zie liever een fysieke vechter dan vechters met acrobaat achtige trappen als je in films ziet.

oja, ik heb nog geen arnold vd lyde gehoord

Als je zo tegen vechtsport kijkt zonder vechtsporthart kan je beter sumoworstelen gaan kijken, daar zijn ook alle fans voor de dikste pafzak omdat die het beste fysiek heeft.

Arnold vd lyde dat was een amateur, kan je beter Raymond Joval opnoemen of die crackhead Tuur.

Als je zo tegen vechtsport kijkt zonder vechtsporthart kan je beter sumoworstelen gaan kijken, daar zijn ook alle fans voor de dikste pafzak omdat die het beste fysiek heeft.

Arnold vd lyde dat was een amateur, kan je beter Raymond Joval opnoemen of die crackhead Tuur.

Arnold een amateur? jij bent gek!

olympische spelen boksen is voor de amateurs

1:hoost
2:remy bonyaski
3:peter aerts

Mijn top 3:

Peter Aerts
Ernesto Hoost
Remy Bonjasky

Als de dikste papz*k ook elk jaar weer kampioen wordt, is hij imo een van de beste sumo's ja!
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, dat van mij gaat uit naar de fysieke vechters die ook goed gebruik maken van zijn fysieke voordelen. Dit is een kwestie van smaak. Ik geef niet veel om techniek, fysiek is net zo een belangrijke factor. En daar hou ik van.

Dat van Arnold vd Lyde was een geintje, maar dacht dat dat wel duidelijk zou zijn geweest.

Terug
Naar boven