- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IdemBij een meisjes voor en achternaam verwachtte ik geen dikke n*ger.
Bij een meisjes voor en achternaam verwachtte ik geen dikke n*ger.

Wat was er eigenlijk zo speciaal tussen Martha en Badr dat hij hem op zijn shirt had staan?
AntillianenGwenette.. Welke buffe negert heet(te) er nou weer Gwenette...

De meest voorkomende familienamen van dit type onder in Nederland wonende Antillianen zijn Cicilia, Isenia, Bernadina, Paulina, Mathilda, Mercelina, Angela, Juliana en Pieternella. Deze familienamen zijn een erfenis van de slavernij. Vrijgelaten slaven kregen op de Antillen vaak de voornaam van hun moeder als achternaam toegewezen. bron: http://www.vernoeming.nl/antilliaanse-achternaam-meisjesnaam
Rest in peace
Ben benieuw of de daders ooit nog gepakt gaan woorden. Bij dit soort misdrijven doen ze bar weinig onderzoek naar.
Rest in peace
Ben benieuw of de daders ooit nog gepakt gaan woorden. Bij dit soort misdrijven doen ze bar weinig onderzoek naar.
Is helemaal geen misdrijf man, laat ze elkaar lekker opruimen. Zolang er geen onschuldigen bij betrokken zijn, lekker laten lopen.
Wat me wel opvalt is dat het allemaal 'top beroepscriminelen' zijn en er niet 1 Nederlandse naam bij zit. Apart blijft dat toch, blijf me er over verbazen.
Dit is sinds kort. Ik kan mij 2004/2005 herinneren toen in korte tijd een aantal ''topcriminelen'' werden geliquideerd. Dat waren toen nog John Mieremet, Willem Endstra enz.
Is helemaal geen misdrijf man, laat ze elkaar lekker opruimen. Zolang er geen onschuldigen bij betrokken zijn, lekker laten lopen.
Wat me wel opvalt is dat het allemaal 'top beroepscriminelen' zijn en er niet 1 Nederlandse naam bij zit. Apart blijft dat toch, blijf me er over verbazen.
Een beetje respect voor deze warme man zou wel op zijn plaats zijn.![]()
:rolflol:nederlandse topcriminelen hoor en zie je niet, deze buitelandse jongens worden vaak aangestuurd door de nederlanders.
:rolflol:
Als ik jou was, dan zou ik het houden op GTA