Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
politie had het kunne voorkomen, LMAO die kunnen helemaal niks die mong*len........
Nou nou nou zeg, Ray. Iets meer respect mag wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
politie had het kunne voorkomen, LMAO die kunnen helemaal niks die mong*len........
Dat is niet belangrijk. Wat wel belangrijk is, is dat het wapen relatief makkelijk te verkrijgen is, nauwelijks onderhoudt vergt en je in je broek schijt als iemand met dat ding zwaait.Beetje gênant dat gangsters het niet door lijken te hebben dat de AK-47 al een ganse reeks opvolgers heeft.
![]()
Haha relax man.....
je laat je wel erg kennen.
Adem in, adem uit..........

Dat denk jij.
Lekker makkelijk om het woord 'dom 'te gebruiken achter je pc, terwijl je geen idee hebt hoe de organisatie, structuur, etc. eruit ziet en wat er allemaal bij komt kijken. Die gasten hebben vaak een internationaal netwerk waar ze miljoenen per jaar verdienen op de meeste ingenieuze manier, zonder dat de agenten daar bewijs van kunnen verzamelen.
Dat is niet belangrijk. Wat wel belangrijk is, is dat het wapen relatief makkelijk te verkrijgen is, nauwelijks onderhoudt vergt en je in je broek schijt als iemand met dat ding zwaait.

Dat gebeurt niet bij iedereen. sommige gaan met "pensioen".Oke, en dan ben je op je 40e kapot geschoten ,laat je je kinderen achter en dat alles om o.a. in een Ferrari te rijden. Chapeau met je toporganisatie!

Of je komt uit je grot. In 2008 voorspelde de politie al dat de nieuwe Holleeder een Marokkaan zou zijn. Deze jongens kennen geen regels en schieten iedereen overhoop die in hun weg staat.
vluge japie, boze baron en B2 zijn nog steeds de top criminelen van Nederland en misschien wel heel Europa.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vluge japie, boze baron en B2 zijn nog steeds de top criminelen van Nederland en misschien wel heel Europa.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het is bij mij om de hoek voor 50,- en karma mag je bij mij slapen en laat ik je DE crimescene zien![]()
Dan komt de staaf van Stefan zeker ook tevoorschijn?