- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Misschien brand hij wel voor altijd in de hel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat waren wel zo'n beetje de laatste van de oude garde en toch al weer 10 jaar geleden.
De nieuwe groep (vooral) Marokkanen gaan anders te werk en hebben niks meer met erecodes van doen. Eigenlijk gaan ze veel dommer te werk want ze schieten elkaar nog meer overhoop dan dat de Cors en Willems van vroeger het deden.
En wat wil je daarmee zeggen?Is helemaal geen misdrijf man, laat ze elkaar lekker opruimen. Zolang er geen onschuldigen bij betrokken zijn, lekker laten lopen.
Wat me wel opvalt is dat het allemaal 'top beroepscriminelen' zijn en er niet 1 Nederlandse naam bij zit. Apart blijft dat toch, blijf me er over verbazen.
Ja tuurlijk, en jij bent daar getuige van heh?heb vaak zat van die buitelandse "gansters" huilie huilie zien doen bij nederlandse criminelen
onze topcrimineel adil is in tha building.Dat denk jij.
Lekker makkelijk om het woord 'dom 'te gebruiken achter je pc, terwijl je geen idee hebt hoe de organisatie, structuur, etc. eruit ziet en wat er allemaal bij komt kijken. Die gasten hebben vaak een internationaal netwerk waar ze miljoenen per jaar verdienen op de meeste ingenieuze manier, zonder dat de agenten daar bewijs van kunnen verzamelen.
En wat wil je daarmee zeggen?
Dat Nederlanders allemaal heilige boontjes zijn?
Je vergeet eff dat de grootse percentage van hels angels bestaat uit autochtonen, om maar effe snel wat op te noemen.
Georganiseerde misdaad heb ie overal en in iedere bevolkingsgroep, ieder heeft zijn eigen specialiteit. Dit houdt de economie ook draaiend. (denk aan haasje en wiet voor de coffeeshops, de belasting die daar door de overheid verdient wordt en harddrug die toch aanwezig moet zijn om de verslaafden van drugs te voorzien, etc.)
Vaak is het zelf zo dat de gemiddelde burger juist helemaal geen last heeft van criminaliteit op dit niveau.
---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------
Ja tuurlijk, en jij bent daar getuige van heh?
jij bent bad ass, je hebt zeker ook heel wat gangsters laten huilen heh!
Stoere jongen!
En nu je huiswerk maken, voordat je moet nablijven
Wel duidelijk te zien in wat voor beroepscategorie Adil zich bevindt![]()
onze topcrimineel adil is in tha building.
maar jij wilt dus zeggen dat Marokkanen respect voor elkaar hebben en niet dom zijn? hahaha jonge toch.
marokkanen rippen en overvallen iedereen die ze tegenkomen. zijn gewoon een stel achterlijke geldwolven die zo snel mogelijk geld willen verdienen en niks te verliezen hebben.
mijn vader gaf me altijd dit advies: doe nooit zaken met marokkanen en kampers.
Ik zou maar oppassen, ik weet waar je huis woontWel duidelijk te zien in wat voor beroepscategorie Adil zich bevindt![]()

Respect hebben ze altijd voor elkaar, zolang je hen maar niet bedondert.
Ik denk dat jij georganiseerde criminaliteit verward met 'kleinere' criminaliteit, aangezien dit de definitie is die jij gebruikt, en ik citeer: "zijn gewoon een stel achterlijke geldwolven die zo snel mogelijk geld willen verdienen en niks te verliezen hebben".
De uitspraken die je gebruikt komen overeen met iemand die geen Marokkanen kent.
BTW, kampers zijn over het algemeen goede en gastvrije mensen.
Ik zou maar oppassen, ik weet waar je huis woont![]()
en n*gers.
nederlandse topcriminelen hoor en zie je niet, deze buitelandse jongens worden vaak aangestuurd door de nederlanders.
heb vaak zat van die buitelandse "gansters" huilie huilie zien doen bij nederlandse criminelen

heb vaak zat van die buitelandse "gansters" huilie huilie zien doen bij nederlandse criminelen
nederlandse topcriminelen hoor en zie je niet, deze buitelandse jongens worden vaak aangestuurd door de nederlanders.

op basis van deze informatie dat er inderdaad met een AK-47 is geschoten

Dat denk jij.
Lekker makkelijk om het woord 'dom 'te gebruiken achter je pc, terwijl je geen idee hebt hoe de organisatie, structuur, etc. eruit ziet en wat er allemaal bij komt kijken. Die gasten hebben vaak een internationaal netwerk waar ze miljoenen per jaar verdienen op de meeste ingenieuze manier, zonder dat de agenten daar bewijs van kunnen verzamelen.
En wat wil je daarmee zeggen?
Dat Nederlanders allemaal heilige boontjes zijn?
Je vergeet eff dat de grootse percentage van hels angels bestaat uit autochtonen, om maar effe snel wat op te noemen.
Georganiseerde misdaad heb ie overal en in iedere bevolkingsgroep, ieder heeft zijn eigen specialiteit. Dit houdt de economie ook draaiend. (denk aan haasje en wiet voor de coffeeshops, de belasting die daar door de overheid verdient wordt en harddrug die toch aanwezig moet zijn om de verslaafden van drugs te voorzien, etc.)
Vaak is het zelf zo dat de gemiddelde burger juist helemaal geen last heeft van criminaliteit op dit niveau.
---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------
Ja tuurlijk, en jij bent daar getuige van heh?
jij bent bad ass, je hebt zeker ook heel wat gangsters laten huilen heh!
Stoere jongen!
En nu je huiswerk maken, voordat je moet nablijven