Fitness Seller

Topcrimineel Gwenette Martha doodgeschoten in Amstelveen

Dat waren wel zo'n beetje de laatste van de oude garde en toch al weer 10 jaar geleden.
De nieuwe groep (vooral) Marokkanen gaan anders te werk en hebben niks meer met erecodes van doen. Eigenlijk gaan ze veel dommer te werk want ze schieten elkaar nog meer overhoop dan dat de Cors en Willems van vroeger het deden.

Dat denk jij.
Lekker makkelijk om het woord 'dom 'te gebruiken achter je pc, terwijl je geen idee hebt hoe de organisatie, structuur, etc. eruit ziet en wat er allemaal bij komt kijken. Die gasten hebben vaak een internationaal netwerk waar ze miljoenen per jaar verdienen op de meeste ingenieuze manier, zonder dat de agenten daar bewijs van kunnen verzamelen.

Is helemaal geen misdrijf man, laat ze elkaar lekker opruimen. Zolang er geen onschuldigen bij betrokken zijn, lekker laten lopen.

Wat me wel opvalt is dat het allemaal 'top beroepscriminelen' zijn en er niet 1 Nederlandse naam bij zit. Apart blijft dat toch, blijf me er over verbazen.
En wat wil je daarmee zeggen?
Dat Nederlanders allemaal heilige boontjes zijn?
Je vergeet eff dat de grootse percentage van hels angels bestaat uit autochtonen, om maar effe snel wat op te noemen.
Georganiseerde misdaad heb ie overal en in iedere bevolkingsgroep, ieder heeft zijn eigen specialiteit. Dit houdt de economie ook draaiend. (denk aan haasje en wiet voor de coffeeshops, de belasting die daar door de overheid verdient wordt en harddrug die toch aanwezig moet zijn om de verslaafden van drugs te voorzien, etc.)

Vaak is het zelf zo dat de gemiddelde burger juist helemaal geen last heeft van criminaliteit op dit niveau.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

heb vaak zat van die buitelandse "gansters" huilie huilie zien doen bij nederlandse criminelen
Ja tuurlijk, en jij bent daar getuige van heh?
jij bent bad ass, je hebt zeker ook heel wat gangsters laten huilen heh!
Stoere jongen!

En nu je huiswerk maken, voordat je moet nablijven

Dat denk jij.
Lekker makkelijk om het woord 'dom 'te gebruiken achter je pc, terwijl je geen idee hebt hoe de organisatie, structuur, etc. eruit ziet en wat er allemaal bij komt kijken. Die gasten hebben vaak een internationaal netwerk waar ze miljoenen per jaar verdienen op de meeste ingenieuze manier, zonder dat de agenten daar bewijs van kunnen verzamelen.

Je vergeet eff dat de grootse percentage van hels angels bestaat uit autochtonen, om maar effe snel wat op te noemen.
Georganiseerde misdaad heb ie overal en in iedere bevolkingsgroep, ieder heeft zijn eigen specialiteit. Dit houdt de economie ook draaiend. (denk aan haasje en wiet voor de coffeeshops, de belasting die daar door de overheid verdient wordt en harddrug die toch aanwezig moet zijn om de verslaafden van drugs te voorzien, etc.)

Vaak is het zelf zo dat de gemiddelde burger juist helemaal geen last heeft van criminaliteit op dit niveau.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Stoere jongen!

onze topcrimineel adil is in tha building.

maar jij wilt dus zeggen dat Marokkanen respect voor elkaar hebben en niet dom zijn? hahaha jonge toch.
marokkanen rippen en overvallen iedereen die ze tegenkomen. zijn gewoon een stel achterlijke geldwolven die zo snel mogelijk geld willen verdienen en niks te verliezen hebben.

mijn vader gaf me altijd dit advies: doe nooit zaken met marokkanen en kampers.

Wel duidelijk te zien in wat voor beroepscategorie Adil zich bevindt :)

inb4 mocro topic #568

onze topcrimineel adil is in tha building.

maar jij wilt dus zeggen dat Marokkanen respect voor elkaar hebben en niet dom zijn? hahaha jonge toch.
marokkanen rippen en overvallen iedereen die ze tegenkomen. zijn gewoon een stel achterlijke geldwolven die zo snel mogelijk geld willen verdienen en niks te verliezen hebben.

mijn vader gaf me altijd dit advies: doe nooit zaken met marokkanen en kampers.

Respect hebben ze altijd voor elkaar, zolang je hen maar niet bedondert.
Ik denk dat jij georganiseerde criminaliteit verward met 'kleinere' criminaliteit, aangezien dit de definitie is die jij gebruikt, en ik citeer: "zijn gewoon een stel achterlijke geldwolven die zo snel mogelijk geld willen verdienen en niks te verliezen hebben".

De uitspraken die je gebruikt komen overeen met iemand die geen Marokkanen kent.
BTW, kampers zijn over het algemeen goede en gastvrije mensen.

Wel duidelijk te zien in wat voor beroepscategorie Adil zich bevindt :)
Ik zou maar oppassen, ik weet waar je huis woont :D

Respect hebben ze altijd voor elkaar, zolang je hen maar niet bedondert.
Ik denk dat jij georganiseerde criminaliteit verward met 'kleinere' criminaliteit, aangezien dit de definitie is die jij gebruikt, en ik citeer: "zijn gewoon een stel achterlijke geldwolven die zo snel mogelijk geld willen verdienen en niks te verliezen hebben".

De uitspraken die je gebruikt komen overeen met iemand die geen Marokkanen kent.
BTW, kampers zijn over het algemeen goede en gastvrije mensen.

Ik zou maar oppassen, ik weet waar je huis woont :D

nee bedoel ook de grotere criminaliteit, en kampers gastvrije en lieve mensen? klopt, maar zodra je er zaken mee gaat doen naaien ze je keihard.

LOL het was gewoon een groep schietpartij...
nou ja weet je wel dat ie een keer geraakt wordt. :p:D

Zo zie je maar, status breekt je uiteindelijk op.

Hij heeft het lang volgehouden, dat wel.

Wat zijn er weer veel experts op het gebied van topcriminelen hier.

Tenzij je in dat wereldje leeft heb je echt totaal geen idee hoe dat allemaal in elkaar zit. Ga lekker is een flink eindje wandelen met je racistische vooroordelen en maak daarna braaf je huiswerk.

Update:

'Schutters Martha gebruikten Kalasjnikov'

AMSTELVEEN - Bij de liquidatie van Gwenette Martha, donderdagavond in Amstelveen, is mogelijk geschoten met een Kalasjnikov.

Dit blijkt uit de vondst van een kogelhuls door verslaggevers van De Telegraaf. Op een foto van de huls is de helft van de opdruk 7,62 X 39 te zien. Dit is de afmeting van een patroonkaliber dat voor de Kalasjnikov, officieel de AK-47, gebruikt kan worden.

Wapenexpert Ton Hartink meldt aan AT5 op basis van deze informatie dat er inderdaad met een AK-47 is geschoten. ,,Dat is het meest voor de hand liggend. Deze wapens zijn relatief makkelijk verkrijgbaar."
Een omwonende die de schietpartij heeft zien gebeuren meldt dat de kompanen van Martha schuilden tussen de auto´s waar de huls met het 7,62 kaliber is gevonden. Het is dus niet zeker of de gevonden huls afkomstig is van de daders of de slachtoffers.

De Kalasjnikov is een wapen dat wel vaker gebruikt wordt bij gewelddadige incidenten in Amsterdam.

Update 2:

'Dood Martha moet wake-up call zijn'

'Politie had brute liquidatie kunnen voorkomen'

AMSTERDAM - De liquidatie van beroepscrimineel Gwenette Martha moet ,,een wake-up call zijn voor politie en justitie. Dat zei Nico Meijering, al jaren de advocaat van Martha vrijdag op een persconferentie.,,De politie moet de benadering van dit soort grof geweld veranderen. Hun aanpak faalt, zoals gisteravond pijnlijk duidelijk is geworden."

Volgens Meijering moet een onafhankelijke commisie het beleid van de politie en het Openbaar Ministerie tegen het licht houden. ,,Het huidige beleid faalt in de aanpak van de zogenaamde dodenlijst. Het houdt de golf van geweld en liquidaties niet tegen."

De advocaat benadrukte dat juist omdat Gwenette Martha op een vast adres moest verblijven en zich wekelijks op een vast tijdstip op een vast politiebureau moest melden, hij een makkelijk doelwit was.
Martha was zich bewust van de dreiging en droeg daarom regelmatig een kogelwerende vest. Maar tot de grote spijt van Meijering was hij hiermee gestopt in de afgelopen weken, omdat dat volgens Martha voor justitie een reden was om hem aan te houden. ,,En zoals iedereen weet, is dat hem gisteravond fataal geworden."

heb vaak zat van die buitelandse "gansters" huilie huilie zien doen bij nederlandse criminelen

nederlandse topcriminelen hoor en zie je niet, deze buitelandse jongens worden vaak aangestuurd door de nederlanders.
:roflol:

Of je komt uit je grot. In 2008 voorspelde de politie al dat de nieuwe Holleeder een Marokkaan zou zijn. Deze jongens kennen geen regels en schieten iedereen overhoop die in hun weg staat.

ILLUMINATIE!!! hij is niet dood!!!

Dat denk jij.

Stoere jongen!

Haha relax man..... ;)
je laat je wel erg kennen.
Adem in, adem uit..........

AK 47 makkelijk te verkrijgen?

More info pls

politie had het kunne voorkomen, LMAO die kunnen helemaal niks die mong*len........

Terug
Naar boven