PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Boodschap is niet aangekomen, mag dicht.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoort geen afkeuring omdat de mainstream media er geen aandacht aan schenkt. Af en toe zie je wel berichten van afkeuring door een bepaalde gemeenschap
Als je ff praat met de gemiddelde (westerse) moslim keuren ze het allemaal af hoor
Vind het nogal rare stelling waarop niet te discussiëren valt
Je hoort geen afkeuring omdat de mainstream media er geen aandacht aan schenkt. Af en toe zie je wel berichten van afkeuring door een bepaalde gemeenschap
Als je ff praat met de gemiddelde (westerse) moslim keuren ze het allemaal af hoor
Als er massale weerstand was en deze dit onder de aandacht zouden willen brengen zou de media daar echt niet omheen kunnen hoor.
En waarom zouden ze dat willen? Ik zou me namelijk niet verantwoordelijk voelen voor een stel idioten die zich uitgeven als moslim. In je vrije tijd even gaan proberen men er van te overtuigen dat dit niet is waar het geloof voor staat enz...
En waarom zouden ze dat willen? Ik zou me namelijk niet verantwoordelijk voelen voor een stel idioten die zich uitgeven als moslim. In je vrije tijd even gaan proberen men er van te overtuigen dat dit niet is waar het geloof voor staat enz...
Dit^
Discussie gaat nergens over, patrick misschien moet je je grot eens uitkomen en in contact komen met (andere) mensen/culturen, verbreed je visie hopelijk een beetje.
Slap geouwehoer.
Heb zat ervaringen met moslims en als ik ze beter leerde kennen werd dit vaak negatief.
Niet zomaar dingen roepen.
De realiteit is dat mensen het geen ene **** boeit wat er allemaal gebeurd of hebben er geen zin in om tijd aan te besteden. Mensen voelen zich eenmaal niet verantwoordelijk ervoor.Als er massale weerstand was en deze dit onder de aandacht zouden willen brengen zou de media daar echt niet omheen kunnen hoor.
Tuurlijk zitten er mensen tussen die zich als een gek gedragen en het kan best zijn dat dit percentage hoger ligt dan bij andere 'groepen' (zover je 1 miljard moslims in een groep kan plaatsen)Slap geouwehoer.
Heb zat ervaringen met moslims en als ik ze beter leerde kennen werd dit vaak negatief.
Niet zomaar dingen roepen.
''Blijkbaar is het niet interessant genoeg of staan ze er gewoon achter.''
Ik ken veel moslims waarvan een aantal ook echt goede vrienden, die dichtbij me staan.
Maar ken er geen enkele die het goed keurt, dus blijkbaar lul je uit je nek of ik kom toevallig net de ''goede'' moslims tegen.