MuscleMeat

Stelling Topic mag dicht en ook verwijderd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ken wel moslims die er streng op tegen zijn en dit continu kenbaar maken. Wat me wel opvalt is dat deze vrijwel allemaal 35+ zijn

Zijn er heus wel, maar hebben geen media invloed..

Althans niet in onze mediawereld.

Imam roept jongens wees vrede lievend en denk je dat die terreur groepen dan gelijk gaan gehoorzamen en zeggen: ''ja is goed, we kappen er per direct mee''.

Zo makkelijk gaat dat niet...

Ahmed Marcouch is een goede moslim. Vertrouw hem wel.

Je hoort geen afkeuring omdat de mainstream media er geen aandacht aan schenkt. Af en toe zie je wel berichten van afkeuring door een bepaalde gemeenschap

Als je ff praat met de gemiddelde (westerse) moslim keuren ze het allemaal af hoor
Vind het nogal rare stelling waarop niet te discussiëren valt

Je hoort geen afkeuring omdat de mainstream media er geen aandacht aan schenkt. Af en toe zie je wel berichten van afkeuring door een bepaalde gemeenschap

Als je ff praat met de gemiddelde (westerse) moslim keuren ze het allemaal af hoor

Precies.

++

• Topic Starter Topic Starter

Als er massale weerstand was en deze dit onder de aandacht zouden willen brengen zou de media daar echt niet omheen kunnen hoor.

Als er massale weerstand was en deze dit onder de aandacht zouden willen brengen zou de media daar echt niet omheen kunnen hoor.

En waarom zouden ze dat willen? Ik zou me namelijk niet verantwoordelijk voelen voor een stel idioten die zich uitgeven als moslim. In je vrije tijd even gaan proberen men er van te overtuigen dat dit niet is waar het geloof voor staat enz...

En waarom zouden ze dat willen? Ik zou me namelijk niet verantwoordelijk voelen voor een stel idioten die zich uitgeven als moslim. In je vrije tijd even gaan proberen men er van te overtuigen dat dit niet is waar het geloof voor staat enz...

Omdat er een hoop onwetende zijn die de moslims over 1 kam scheren bijv en je juist wilt dat mensen een goed of in ieder geval correct beeld van je geloof hebben.

Dit^

Discussie gaat nergens over, patrick misschien moet je je grot eens uitkomen en in contact komen met (andere) mensen/culturen, verbreed je visie hopelijk een beetje.

Dit^

Discussie gaat nergens over, patrick misschien moet je je grot eens uitkomen en in contact komen met (andere) mensen/culturen, verbreed je visie hopelijk een beetje.

Slap geouwehoer.
Heb zat ervaringen met moslims en als ik ze beter leerde kennen werd dit vaak negatief.
Niet zomaar dingen roepen.

Slap geouwehoer.
Heb zat ervaringen met moslims en als ik ze beter leerde kennen werd dit vaak negatief.

''Blijkbaar is het niet interessant genoeg of staan ze er gewoon achter.''

Ik ken veel moslims waarvan een aantal ook echt goede vrienden, die dichtbij me staan.
Maar ken er geen enkele die het goed keurt, dus blijkbaar lul je uit je nek of ik kom toevallig net de ''goede'' moslims tegen.

uhm woon zelf al een tijdje in brussel ivm de studies aka moslims overal.

9 van de 10 moslims (die ik tegengekomen ben of gekend heb) zijn gemiddelde tot 'light' moslim.

ze bidden niet dagelijks, doen niet echt iets voor hun geloof maar enkel wanneer het echt moet:

ramadan, suiker-, offerfeest,... net zoals veel christenen enkel bij pasen en kerst christen zijn.

de kleine groep extremisten moet je gewoon door de vingers zien, zijn meestal gebrainwashed of worstelen met een identiteitscrisis.

En voorstanders van die ISIS-groep heb ik nog niet gezien onder de moslims, tegenstanders zijn er volop.

De realiteit is dat mensen het geen ene **** boeit wat er allemaal gebeurd of hebben er geen zin in om tijd aan te besteden. Mensen voelen zich eenmaal niet verantwoordelijk ervoor.
Moslims zijn niet 'een grote familie'

Ik zie christenen niet massaal keren tegen het geweld in CAR en ik zie boeddhisten ook niet de straat opgaan tegen het geweld van boeddhisten in Birma.

Slap geouwehoer.
Tuurlijk zitten er mensen tussen die zich als een gek gedragen en het kan best zijn dat dit percentage hoger ligt dan bij andere 'groepen' (zover je 1 miljard moslims in een groep kan plaatsen)

Maar ik zit hier op een HBO met een hoog moslima gehalte en het overgrote deel denkt net zoals jij en ik over het geweld in Syrië en Irak (behalve Killy)

''Blijkbaar is het niet interessant genoeg of staan ze er gewoon achter.''

Ik ken veel moslims waarvan een aantal ook echt goede vrienden, die dichtbij me staan.
Maar ken er geen enkele die het goed keurt, dus blijkbaar lul je uit je nek of ik kom toevallig net de ''goede'' moslims tegen.

Blijkbaar kan jij niet begrijpend lezen, want heb het over niet interessant genoeg om zichzelf in de media te verdedigen.
Dat niet elke moslim voor terrorisme is begrijpt iedereen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven