XXL Nutrition

Stelling Topic mag dicht en ook verwijderd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Topic blijft wat mij betreft open. Je vraagt je af of er wel goede moslims zijn , dat gaat wel iets verder dan de verbazing over weinig afkeurende geluiden uit de moslimhoek

Dan laat je het toch lekker open, maar ik ga geen discussie voort zetten waar ik geen nut in zie.
Ja is misleidend, omdat ik daar reactie mee uit wil lokken, heb ik ook al aan gegeven.

Dan laat je het toch lekker open, maar ik ga geen discussie voort zetten waar ik geen nut in zie.
Ja is misleidend, omdat ik daar reactie mee uit wil lokken, heb ik ook al aan gegeven.

Je begint een discussie al met een bedrieglijk standpunt en verwijt dan anderen dat het een nutteloze discussie is?

1) start discussie met stelling: bestaan er goede moslims?

2) Topic gaat niet volgens plan

3) Iedereen de schuld geven dat ze de stelling niet snappen

4) zelf geen steekhoudende argumenten geven

5) Topic willen dicht gooien, omdat niet zinvol en tijdsverspilling

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Patrick & logica

• Topic Starter Topic Starter
Kijk al die beta's de slimmerik willen uithangen om zich even alpha te voelen :D

Heb het over MIJN land, dus als ik België overneem wil ik financiële en militaire hulp van de NAVO, al zit België daar ook in, so it doesn't make sense. :p

Wanneer was het stukje grondgebied dat nu Palestina wordt genoemd de laatste keer een soeverein gebied?

En natuurlijk die landen erkenen israel niet. Opzich moet je kijke in de irak topic die ik heb geopend. ISIS wordt geholpen door israel. Saudi arabie helpt isis en israel (verkoopt zogenaamd olie aan US, boot vaart naar israel...) shia wordt geholpen door iran.. En iran turkije is ineens poeslief tegen irak. Denk je dat wij weten wat er allemaal gebeurt zo onder de tafel door? De gene die het hardst schreeuwt sat ze tegen israel zijn, is onder tafel een grote aandeelhouder.

zou Patrickvh een vrouw zijn?

Volgens mij zijn wel meer mensen dat, dan alleen moslims, althans mag hopen van wel. :roflol:

Anti USA? Waarom zou ik dat zijn? Loop liever rond in NYC dan in bv Teheran hoor. Mag ik tenminste nog een dansje doen op straat zonder opgesloten te worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=f6qEaVJGdgQ&feature=player_embedded

Zag dit filmpje op GS en dacht aan dit topic.

Vooral het eerste stuk is duidelijk.

Kijk deze man wil de 'goede' moslim in NL (gematigd, beetje verwesterd, aangepast) laten inzien dat hij/zij niet goed bezig is door die ontwikkelingen en dat ze zich niet hoeven aan te passen aan bijv. algemeen geaccepteerde zaken in NL.

Deze man doet precies wat ik in een eerder bericht al zeg:

Tevens kan bij aanpassing de lijn van het geloof vervagen zoals bij het christendom zo ongeveer is gebeurd. Dat is nu aan de gang in NL waarop een deel van de moslim gemeenschap (aangestuurd vanuit de Emiraten ?) in NL alles in werk stelt om dat te voorkomen

Men probeert meer en meer voorwaarden te creëren om de islam, de moslimgemeenschap in stand te houden. Eigen scholen, eigen voorzieningen, eigen dit en eigen dat. Dat is een slechte ontwikkeling maar in NL kan dat.
Deze ontwikkeling is gaande in NL, de islamitische identiteit snel en sterk verbeteren in NL misschien niet bij de hele moslims gemeenschap maar wel bij een gedeelte in bijvoorbeeld 'de wijken' in de grote steden.

Er hoeft maar dit te gebeuren in NL of in de wereld omtrent moslims+ zogenaamd onrecht en men kan door dit soort figuren sneller en massaler dan bij alle andere predikers van wat voor iets dan ook anders in het leven gaan staan van 'goede' moslim naar voor ons slechte moslim.

Laatst bewerkt:
Op zn minst zijn de koerden tegen ISIS."wij zijn ook sunniet, maar wij zijn niet zoals zij zijn" gewoon om zo maar te zeggen. Met alle respect, je topic slaat nergens op.
Je kijkt naar isis --> groep is niet meer als 3000 man (de harde kern). alle andere soennieten die mee doen met ISIS zijn de regime in Baghdad zat.

Je zegt 9/11 --> niet meer als 20 terroristen bij betrokken.

Als je een klein beetje omgaat met mensen die op zn minst verder dan 10 kunnen tellen, kan je concluderen dat niet iedere moslim het eens is met geweld. Waaronder ik. Hier, ken jij nu op zijn mins EEN moslim die 9/11 en ISIS niet goed keurt!

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

en Adil.. maar hij is lekker bezig met n*gers.. hij doet andere dingen :P
Helemaal mee eensh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven