MuscleMeat

Topic van de maand suggesties

Nieuwe TODW gestart, zijn er al suggesties voor de volgende, laten we even inventariseren....

Heb net een nieuw topic gestart, de inzendingen waren beperkt. Zijn er suggesties om weer wat meer goede artikelen te krijgen? of voor onderwerpen die je graag zou zien en waar je zelf ook voor zou schrijven?

d

Niemand een suggestie voor over 2 weken?

d

Niemand een suggestie voor over 2 weken?

d

DBB anno 2008
1)Topgebeurtenissen in 2008 omtrent het reilen en zeilen (bootjevareuuuh) van dbb (moderators die ermee stopten + reden + nieuwe moderators, serverupgrades, dbb groeit statistisch gezien? daalt?=> up & downs van dbb, nieuwe verslaafde active leden, mensen die gebanned werden en die we missen, mensen die gebanned werden en die we niet missen...)
2) dbbmembers en hun privélevens.(fenomenale gebeurtenissen die ons allen zullen bijblijven dit jaar omtrent persoonlijke gebeurtenissen die zich voordeden in 2008, alle toppertjes op een rijtje)
3) the topics to remember (alle beste topics op een rijtje, de meest hilarische, de meest depressieve, de beste logs, de meest informatieve, de gaarste, verboden topics, stiekeme topics, wannabe topics...
4) schrijf een verhaaltje die verschillende gebeurtenissen (grote/kleintjes maakt nix uit) van dit jaar omvat met typische eigenschappen/karaktertrekjes van dbbleden in onthullende/verrassende/spannende en erotische avonturen.

Yah een topic over vetvrij bakken, bakken met kleefpan,anti kleefpan,bakken met boter,olief olie alle voor en nadelen...

Misschien wel een leuke suggestie idd. :rolleyes:

Ik zou wel graag een topic willen zien over de beste maniere(en) om vet te verliezen, zonder verlies van spiermassa.
Er zijn zoveel theorieën en manieren om vet te verliezen, wat vindt jij de beste methode en waarom?

Dus; de theorie achter de methode(s), en een concreet trainings-en/of- voedingsplan.
Misschien hier en daar wat leuke tips en tricks om vet te verliezen.
Zijn er verschillen tussen mannen en vrouwen.

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik zou wel graag een topic willen zien over de beste manier om vet te verliezen, zonder verlies van spiermassa.

Dus; de theorie achter de methode(s), en een concreet trainings-en/of- voedingsplan.
Misschien hier en daar wat leuke tips en tricks om vet te verliezen.
Zijn er verschillen tussen mannen en vrouwen.

Daar ben ik wel benieuwd naar.

BFFM -> te koop bij T, hij heeft er zelfs een paar topics over geopend.

vetverlies blijft idd lastig onderwerp. Ik hou er rekening mee.

d

misschien is het eens een optie om de leden een plan/ideeen te laten introduceren, hoe het bb naar een hoger niveau te tillen in Nederland.
Dus niet hoe de bb-ers deze keer beter te maken maar de organisatie, structuur, media ontwikkelingen, nieuwe impulsen etc.;)....hoe krijgen we bb b.v. op t.v.:eek:.

Kan nog steeds een optie zijn;).

Ik denk dat veel gasten hier totaal verkeerd deadliften . Daarom zou ik wel een topic willen zien met de gehele uitleg en doel van de deadlift . En de verschillen in spiergebruik tussen sumo en normaal . Dus de technische uitleg zeg maar .

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat veel gasten hier totaal verkeerd deadliften . Daarom zou ik wel een topic willen zien met de gehele uitleg en doel van de deadlift . En de verschillen in spiergebruik tussen sumo en normaal . Dus de technische uitleg zeg maar .
Ja idd.

Hoe zorgt dat je als natural massaverlies zo veel mogelijk beperkt bij een diepe cut? = <8 procent. En hoe doorbreek je een plateau als je vetverlies stokt.

Terug
Naar boven