Darkey
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
wat is er nog niet gebeurd?
d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou wel graag een topic willen zien over de beste manier om vet te verliezen, zonder verlies van spiermassa.
Dus; de theorie achter de methode(s), en een concreet trainings-en/of- voedingsplan.
Misschien hier en daar wat leuke tips en tricks om vet te verliezen.
Zijn er verschillen tussen mannen en vrouwen.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
BFFM -> te koop bij T, hij heeft er zelfs een paar topics over geopend.
).misschien is het eens een optie om de leden een plan/ideeen te laten introduceren, hoe het bb naar een hoger niveau te tillen in Nederland.
Dus niet hoe de bb-ers deze keer beter te maken maar de organisatie, structuur, media ontwikkelingen, nieuwe impulsen etc.....hoe krijgen we bb b.v. op t.v.
.
.Tja ik weet niet... de meesten doen wel meer dan 1 vorm van deadlift toch? Meestal stiff+conv.Aangezien mijn suggestie voor poll vd week er niet is gekomen (Big T).
Misschien een idee voor een artikel?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...voor-poll-week-170280/index2.html#post3239851
Misschien had ik die stiff beter weg kunnen laten idd, alleen conv vs sumo oid.Tja ik weet niet... de meesten doen wel meer dan 1 vorm van deadlift toch? Meestal stiff+conv.

Ja idd.Ik denk dat veel gasten hier totaal verkeerd deadliften . Daarom zou ik wel een topic willen zien met de gehele uitleg en doel van de deadlift . En de verschillen in spiergebruik tussen sumo en normaal . Dus de technische uitleg zeg maar .