AndroidHealthClinic

Topic van de maand suggesties

Yeah right, net als met die beachgym van jou. Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?

:rolleyes:

Kon jammergenoeg niet doorgaan;)....17 gr. en regen was niet echt een goede optie het e.a. plaats te laten vinden maar het plan werd alom geprezen en heb van de NBBF begrepen dat het een aanvulling voor haar
activiteiten kan zijn in de toekomst.

Soms moet je durven je nek uit te steken en ben dan ook benieuwd naar jou ideeen om onze sport beter op de kaart te zetten;).

Zie jij jezelf als een echte bodybuilder?

Kon jammergenoeg niet doorgaan;)....17 gr. en regen was niet echt een goede optie het e.a. plaats te laten vinden maar het plan werd alom geprezen en heb van de NBBF begrepen dat het een aanvulling voor haar
activiteiten kan zijn in de toekomst.

Soms moet je durven je nek uit te steken en ben dan ook benieuwd naar jou ideeen om onze sport beter op de kaart te zetten;).

er staan in de mens health editie van belgie links naar online fitnessites
bodybuilding.com staat er wel bij maar wat een misser dat dbb er niet bij staat.
Had ik toch wel een beetje verwacht. Ik denk dat dbb toch wel de grootste nederlandstalige bron van informatie is over bodybuilding/krachttraining/fitness/afslanken..

bodybuilding.com staat er wel bij maar wat een misser dat dbb er niet bij staat.
Had ik toch wel een beetje verwacht. Ik denk dat dbb toch wel de grootste nederlandstalige bron van informatie is over bodybuilding/krachttraining/fitness/afslanken..

Volgens mij is DBB ook de grootste bron voor Nederland/Belgie, DBB is veruit het grootste forum en geeft een goede weerspiegeling waar de interesse ligt
van alle Members. Zie hier ook heel veel members met zeer goede en bruikbare kennis langs komen dus is het wat mij betreft de balangrijkste kennis bron:cool:.

Ik weet natuurlijk niet welke zakelijke belangen er b.v. achter zitten om het e.a. niet te noemen, maar dat T een goed en informatief forum heeft neergezet met enorm veel members was het zeker de vermelding waard:cool:.

Ik heb heel veel gehad aan Yzord zijn post uit 2005 over elleboogpijn, had eerst geen idee waar het vandaan kwam en nam maar wat glucosamine maar dat hielp echter niets. En dacht zelfs aan slijmbeurs problemen ofzo.

Ik denk dat veel mensen dit probleem wel kennen maar niet weten wat te doen, ik zou dus graag een mooi topic willen zien over tennisarm/golfarm. De link die Yzord gaf werkt Perfect door gewoon de verkrampte spieren te rekken en gaf dezelfde dag al verbetering.

Een post in het stof van 3jaar oud waarmee ik denk dat heel veel mensen geholpen kunnen worden. Laat deze goede info niet in het stof zitten, ik zou hem graag als sticky zien.

Bedankt Yzord voor deze hulp.

Mvg Tick.

Zijn topic
Zijn URL

Hele discussies in de sectie, dat is mooi maar heeft nog iemand leuke suggesties om TODW volgend jaar weer actief neer te zetten? leuke onderwerpen ed? Hoor graag van jullie.

d

Hele discussies in de sectie, dat is mooi maar heeft nog iemand leuke suggesties om TODW volgend jaar weer actief neer te zetten? leuke onderwerpen ed? Hoor graag van jullie.

d

Ik zou wel graag een topic zien over insuline en wat je daar allemaal mee kan. Niet qua anabolen, maar vooral hoe dat je spiergroei kan beïnvloeden. Kan je daar ook iets mee doen door op bepaalde tijden te eten etc.

Verder misschien nog een topic over erg onconventionele manieren van trainen, bijvoorbeeld met speciale technieken, apparaten, frequentie. Ik heb er niet zo'n idee van maar misschien is dat iets.

Wellicht zijn topics over de mentale kant van het trainen nog leuk. Hoe zorg je voor motivatie als je eigenlijk geen zin hebt. Hoe hou je je aan schema's (met trainen en eten). Hoe doe je dat het beste als je samen traint (en bijvoorbeeld verschil in kracht hebt).

Zomaar dingen waar ik aan dacht. Weet ook niet of je er in die vorm iets aan hebt, maar misschien leidt het tot iets beters.

Had je trouwens nog hulp nodig in deze sectie (las daar een topic over)?

De aanzet is gegeven, iemand opmerkingen? ideeen op basis van neo's input?

d

• Topic Starter Topic Starter
Dat is volgens mij allemaal betaald, die magazines doen niets voor niets. Maar misschien weten ze er gewoon niet van, in dat geval ben je vrij om hen eens te mailen :)

Ik heb eerder eens contact gehad met Jan Peter van MH, heb hem de vraag voorgelegd of 'we'nog vermeld kunnen worden en de reden dat we er met 50000 leden niet bijstaan...:p

Ik heb eerder eens contact gehad met Jan Peter van MH, heb hem de vraag voorgelegd of 'we'nog vermeld kunnen worden en de reden dat we er met 50000 leden niet bijstaan...:p

We zijn niet re-creatief genoeg en daarom worden we nergens vermeld. Zijn niet de doelgroep voor blaadjes zoals Mens Health en Muscle and Fitness. Dus ook niet interessant genoeg om in te investeren of te vermelden ;)

Een topic over insuline lijkt me wel wat. Naast testosteron is het mijn inziens het belangrijkste hormoon. En toch hoor je er vrij weinig over tenzij het over AS gaat. Maar buiten AS om is het ook belangrijk en manipuleerbaar. Ben er zelf al een tijdje in aan het verdiepen dus een TODW is dan wel interessant.

Insuline is niet gek, ik ga het even overwegen. tx

Misschien: Hoeveel calorieën neem jij dagelijks in?

Oeps, verkeerde topic gepost, bedoeld voor Poll van de week :o.

wel een leuke ja! Komt ie eraan?

We zijn niet re-creatief genoeg en daarom worden we nergens vermeld. Zijn niet de doelgroep voor blaadjes zoals Mens Health en Muscle and Fitness. Dus ook niet interessant genoeg om in te investeren of te vermelden ;)

Een topic over insuline lijkt me wel wat. Naast testosteron is het mijn inziens het belangrijkste hormoon. En toch hoor je er vrij weinig over tenzij het over AS gaat. Maar buiten AS om is het ook belangrijk en manipuleerbaar. Ben er zelf al een tijdje in aan het verdiepen dus een TODW is dan wel interessant.

Jongens vandaag reactie van MH ontvangen:

Dag heer Donkers,

Goed dat je even een mailtje hebt geschreven over het ontbreken van jullie site. Dat zullen we eens even recht gaan trekken.

Groeten,

Evert
---------------------
Nou lees ik de MH niet en zeker niet de editie in BE maar wellicht kunnen anderen in de gaten houden wanneer ze het rechtgetrokken hebben!?

Jongens vandaag reactie van MH ontvangen:

Dag heer Donkers,

Goed dat je even een mailtje hebt geschreven over het ontbreken van jullie site. Dat zullen we eens even recht gaan trekken.

Groeten,

Evert
---------------------
Nou lees ik de MH niet en zeker niet de editie in BE maar wellicht kunnen anderen in de gaten houden wanneer ze het rechtgetrokken hebben!?

haha nice :p
ik heb al 2 mens healths niet gekocht uit wraak :D
ben eigenlijk wel benieuwd wat erin stond maarjah.. door het ontbreken van dbb nam ik het magazine minder serieus

Nou el s, je kan wellicht gaan kopen. DBB wordt op de site vermeld en we zijn aan het kijken of er een sponsoring zou kunnen plaatsvinden voor het fitnessforum van dbb.

We blijven er bovenop zitten.

d

Terug
Naar boven