Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Yeah right, net als met die beachgym van jou. Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?
![]()
Kijk eens op DBC's site.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah right, net als met die beachgym van jou. Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?
![]()

![]()
....17 gr. en regen was niet echt een goede optie het e.a. plaats te laten vinden maar het plan werd alom geprezen en heb van de NBBF begrepen dat het een aanvulling voor haar
.Kon jammergenoeg niet doorgaan....17 gr. en regen was niet echt een goede optie het e.a. plaats te laten vinden maar het plan werd alom geprezen en heb van de NBBF begrepen dat het een aanvulling voor haar
activiteiten kan zijn in de toekomst.
Soms moet je durven je nek uit te steken en ben dan ook benieuwd naar jou ideeen om onze sport beter op de kaart te zetten.
er staan in de mens health editie van belgie links naar online fitnessites
bodybuilding.com staat er wel bij maar wat een misser dat dbb er niet bij staat.
Had ik toch wel een beetje verwacht. Ik denk dat dbb toch wel de grootste nederlandstalige bron van informatie is over bodybuilding/krachttraining/fitness/afslanken..
.
.Hele discussies in de sectie, dat is mooi maar heeft nog iemand leuke suggesties om TODW volgend jaar weer actief neer te zetten? leuke onderwerpen ed? Hoor graag van jullie.
d
Dat is volgens mij allemaal betaald, die magazines doen niets voor niets. Maar misschien weten ze er gewoon niet van, in dat geval ben je vrij om hen eens te mailener staan in de mens health editie van belgie links naar online fitnessites
bodybuilding.com staat er wel bij maar wat een misser dat dbb er niet bij staat.
Had ik toch wel een beetje verwacht. Ik denk dat dbb toch wel de grootste nederlandstalige bron van informatie is over bodybuilding/krachttraining/fitness/afslanken..

Ik heb eerder eens contact gehad met Jan Peter van MH, heb hem de vraag voorgelegd of 'we'nog vermeld kunnen worden en de reden dat we er met 50000 leden niet bijstaan...![]()

Misschien: Hoeveel calorieën neem jij dagelijks in?
We zijn niet re-creatief genoeg en daarom worden we nergens vermeld. Zijn niet de doelgroep voor blaadjes zoals Mens Health en Muscle and Fitness. Dus ook niet interessant genoeg om in te investeren of te vermelden
Een topic over insuline lijkt me wel wat. Naast testosteron is het mijn inziens het belangrijkste hormoon. En toch hoor je er vrij weinig over tenzij het over AS gaat. Maar buiten AS om is het ook belangrijk en manipuleerbaar. Ben er zelf al een tijdje in aan het verdiepen dus een TODW is dan wel interessant.
Jongens vandaag reactie van MH ontvangen:
Dag heer Donkers,
Goed dat je even een mailtje hebt geschreven over het ontbreken van jullie site. Dat zullen we eens even recht gaan trekken.
Groeten,
Evert
---------------------
Nou lees ik de MH niet en zeker niet de editie in BE maar wellicht kunnen anderen in de gaten houden wanneer ze het rechtgetrokken hebben!?