Fitness Seller

Topic van de maand suggesties

Nou el s, je kan wellicht gaan kopen. DBB wordt op de site vermeld en we zijn aan het kijken of er een sponsoring zou kunnen plaatsvinden voor het fitnessforum van dbb.

We blijven er bovenop zitten.

d

moet dbb dan betalen om erin te mogen staan :o
wat een objectief magazine zeg :eek:
Heb ik al ongeveer 16 van die magazines gekocht blijkt elk artikel gesponsord te zijn :s
daar gaat al mijn kennis en weetjes die ik eruit gehaalt heb

Topicsuggestie:

Vind jij jezelf een goede raadgever m.b.t. BB/PL?

- Ja, altijd al een vat vol wijsheid geweest!
- In 't begin van m'n dbb-lidmaatschap niet, nu ben ik een ware encyclopedie!
- Ik geef weinig raad, maar als ik er geef is het er pats op!
- Af en toe
- Ik ben zelf een n00b en geef derhalve ook geen raad
- Ik heb veel kennis, maar geef steevast valse raad, weer iemand die niet groter wordt dan mij
- ik ben luppie

Evt. nog aan te passen...

Mmm, nog suggesties voor goede artikelen?

d

Hmm:

'Waarom koos je voor de tak van de sport PL, BB, Powerbuilding, of gewoon fitness."?

thuistrainen vs sportschool

Al geweest geloof ik Obeb, correct me if I'm wrong :p.

"in hoeverre valt krachtsport te combineren met andere sporten?"

Zijn supps overrated?

*) Steel wat van BB.com. Die hebben al topics gehad zoals: beste manieren om achterliggende 'spiergroep X' aan te pakken (is deze week upper chest).

*) Cardio: Hoe doe je dit best voor veschillende doelen, ie. Aërobe training, Anaërob, of vetverbranding.

*) Hoe hou je jezelf gemotiveerd (is reeds gezegd, I know, maar klinkt wel goed idee)

*) Hoe ondersteun je het best je eigen Test productie op natuurlijke wijze (dus zonder AAS duh!)

*)....euhm...'k weet het ni. :-)

Ideeen raken gewoon op. Enige wat je kan doen is alles herhalen zoals je op elke site en magazine ziet. Zoveel nieuwe ontwikkelingen vinden er nu ook weer niet plaats.

Zie jij jezelf op je 65ste nog bodybuilden?

Iets in de aard van optimale vetpercentage voor bb?
Je hebt vaak beginnelingen die zeggen dat ze hebben gehoord dat ze eerst vet moet worden 'om vet om te zetten in spieren:p' e.d. Deze vraagt loopt wel wat gelijk met clean bulk vs 'gewone'bulk

Reportage'tje over :... mogelijkheden genoeg imo,(bv: Olympia over de afgelopen 20j met veranderingen in de sport, enz...)

Blessurevrij trainen

Hoe voorkom je blessures.

Veel mensen krijgen blessures ondanks dat ze goed opletten en verantwoord trainen.
Wat er o.a. in het artikel kan staan:
Waar moet je op letten.
Houding/ Techniek
Wat is een goede warming up
Risico oefeningen
Stretchen?

neem je voordat je naar bed gaat meer proteine in dan dat je bij andere maaltijden doet?

elke sporter komt er wel eens mee in aanraking.Blessures.
Welke vormen zijn er en wat kan je het best doen/welke oplossingen zijn er. (kan gaan van "spierpijn" trainen ofniet? tot spierscheur waar jenatuurlijk naar dokter moet)btw.spatie werktnietzo goed

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe suggesties zijn weer zeer welkom. Check wel even de lijst in dit subforum om zeker te zijn dat het topic al niet aan bod is gekomen.

Terug
Naar boven