Fitness Seller

Topic van de maand suggesties

Massa behouden en hoe mogelijk door trainen wanneer last van irritatie of een blessure

volle borst krijgen: aangezien er heel veel topics over dit onderwerp worden geopend, al dan niet over de bovenkant borst of de zogenaamde 'binnenkant"borst. En als je hier een topic van de maand over zou maken, zouden velen hier kunnen gaan kijken ipv telkens hetzelfde topic aan te kunnen maken.

Bulken zonder veel vet aan te komen.

Het effect van spiergroei op de compositie van het lichaam en de effecten daarvan op het basaalmetabolisme en het spierverbruik in training.

volle borst krijgen: aangezien er heel veel topics over dit onderwerp worden geopend, al dan niet over de bovenkant borst of de zogenaamde 'binnenkant"borst. En als je hier een topic van de maand over zou maken, zouden velen hier kunnen gaan kijken ipv telkens hetzelfde topic aan te kunnen maken.

Dit.

volle borst krijgen: Aangezien er heel veel topics over dit onderwerp worden geopend, al dan niet over de bovenkant borst of de zogenaamde 'binnenkant"borst. En als je hier een topic van de maand over zou maken, zouden velen hier kunnen gaan kijken ipv telkens hetzelfde topic aan te kunnen maken.

+2

• Topic Starter Topic Starter
Over binnenkant borst is iig al topic geweest.

Misschien is het leuk om een keer een onderwerp te starten in de zin van:

-Wat doe je als je een langere tijd niet kunt trainen?

-wat kun je aan je voeding veranderen in deze periode?
-en misschien zijn er manieren om zo 'veel' mogelijk spiermassa te behouden zonder KT?
-en hoe zorg je voor jezelf dat je weer zo snel mogelijk aan de slag kunt?

zie vakantie's, langdurig ziek zijn, mensen die thuis zitten met persoonlijke problemen bijvoorbeeld veel stress, drukke baan, depressie's

Misschien ook leuk om erbij te vermelden hoe je het beste de KT weer kan oppakken, door niet gelijk te veel van jezelf te vragen rustig op te bouwen etc etc.

Dit omdat vast iedereen wel eens periode's krijgt dat BB gewoon even niet op de eerste plek komt vanwege omstandigheden, maar de schade toch beperkt te houden

dit onderwerp kan natuurlijk nog veel uitgebreider, het is ook maar een idee...?

Laatst bewerkt:
Vind het hiervoor gepostte ook een goed idee, of iets in de aard van hoe je massa zo lang mogelijk behouden wanneer je stopt

over spierpijn wat het is wat je er het beste tegen kunt doen ect.

Waarom is water voor BB zo belangrijk?

Is er al een keer iets geweest over warming up?
Ik bedoel dan op de mate van waarin dit gebeurt, sommigen warmen langdurig op en anderen weer kort, ben benieuwd of hier iets van te maken is.
Het nut van warming up lijkt me wel bewezen maar de mate waarmee dit gebeurt kan wellicht nog wel een leuk stukje nuttige tekst opleveren.

weet niet of er al iets over bestaat, maar misschien het effect van rust op je lichaam? wanneer je een week niet traint kan het goed zijn dat je sterker bent bent geworden in de week (dat is bij mij toch al 2x gebeurd en heb het wel vaker gehoord).

wel of niet tot failure trainen.

Is er al een keer iets geweest over warming up?
Ik bedoel dan op de mate van waarin dit gebeurt, sommigen warmen langdurig op en anderen weer kort, ben benieuwd of hier iets van te maken is.
Het nut van warming up lijkt me wel bewezen maar de mate waarmee dit gebeurt kan wellicht nog wel een leuk stukje nuttige tekst opleveren.

wel of niet tot failure trainen.

Ik vind dat deze beiden eens aan bod moeten komen.

Nou..die moet het komende maand maar worden dan..:D

Terug
Naar boven