rnbflavour
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Suggestie: Schema´s die ideaal zijn voor beginners mbt groei-/ krachttoename.
[/QUOTE]Omdat het toch weer tijd wordt voor een nieuw en nuttig topic --> naar aanleiding van rnbflavour
herstel en optimalisatie voor spiergroei
wat bevordert het herstel van de spieren?
1 - Eventuele inleiding
2 - Heeft een warming-up effect op het herstel van spieren?
3 - Welk effect heeft stretchen op spierherstel?
4 - Hoe lang duurt de ideale workout?
5 - Hoe belangrijk is voeding voor spierherstel?
6 - Welke voeding neem je gedurende de periode van 3 uur voor en na de training + waarom?
7 - Welke supplementen spelen een belangrijke rol in het herstelproces EN spiergroei + waarom?
8 - Is een training in de ochtend nadelig voor spierherstel?
9 - Is een training voor het slapengaan nadelig voor spierherstel?
10 - Heeft een hoog of laag metabolisme effect op het spierherstel?
11 - Zijn er trainingsmethoden die nadelig/voordelig zijn voor het spierherstel + vergelijk eventueel trainingstechnieken (split vs fullbody, beyond failure, superset ...)
12 - Is een sauna goed? zoja waarom?
13 - Wil je nog iets toevoegen?
bonusvraag: NO-supplementen bevorderend voor herstel of juist niet + waarom
Waarom doe jij zo positief? Waarom zouden die mensen weg zijn? Waarom zou ik er mee ophouden lol?wil je hier nog steeds mee doorgaan?
alle mensen die hier vaak wel goede artikels posten zijn weg van het forum of doen hier niet meer aan mee.
er worden ook nauwelijks meer goeie artikels gepost in de topic van de week.
Ok, maar ik had graag iets gedaan rond het warme weer, iets actueels voor deze en komende tijd. Ben er nog niet uit watverder misschien nog een kleine suggestie.
de verdeling van macronutrienten in je voeding.
- een kcal is een kcal?
- vet en koolhydraten samen geen goed idee?
- hoe je als vegetarier toch alle essentiele aminozuren binnenkrijgt (welke producten passen bij welke producten? graanproducten + pinda's bv??)
- wat zijn na of voordelen van koolhydraten die niet geheel uit glucosemoleculen bestaan maar ook lactose en/of fructose bevatten.

wil je hier nog steeds mee doorgaan?
alle mensen die hier vaak wel goede artikels posten zijn weg van het forum of doen hier niet meer aan mee.
er worden ook nauwelijks meer goeie artikels gepost in de topic van de week.
al bij al valt het nog mee hoor bij het topic van de week. Staan toch interrassante dingen in 
Waarom doe jij zo positief? Waarom zouden die mensen weg zijn? Waarom zou ik er mee ophouden lol?
En waarom zeg jij dat er nauwelijks goeie artikels gepost worden, er worden juist wel telkens goede artikels gepost, het gaat steeds beter. Af en toe wat minder, maar dat is normaal.
dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd geinterpeteerd, maar kreeg juist het idee dat het steeds minder werd.
Wel beetje positief blijven he gast zit je in een dip ofzo, wees blij met je karma![]()
Ok, maar ik had graag iets gedaan rond het warme weer, iets actueels voor deze en komende tijd. Ben er nog niet uit wat![]()

Dus jij denkt dat die 2de en 3de plaats echt het verschil gaat maken tussen meedoen of niet? Als het echt zo is dan moet het natuurlijk wel overwogen worden![]()
My only goal is to win euro-millions 
Suggestie:
Hoe trainen met blessures of om blessures heen trainen....
Stel je hebt een hernia....
Hoe pas je je training hierop aan? Vervanging van deadlift, squat....
Of voor mensen die een handicap hebben....
Tenniselleboog
Slechte knieën
Mooi, en doe je daar dan ook telkens aan mee ?Eigenlijk heb ik geen flauw ideeMy only goal is to win euro-millions
![]()
Every week a new chance
i'm gonna win friday on my birthday.