- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nu is alle twijfel weg
next week a new chance 
kwas al drie weken nie geweest ma ben gisteren toch gegaan, vakantie eh 

oud worden zeker 

yup yup
hoe wordt je leniger !! probeerde vanmorgen mn teen te kussen en dat ging zelfs niet meeroud worden zeker
heeft krachttraining invloed op de lenigheid?
gaan krachttraining en lenig zijn samen?
zijn er supplementen waar je leniger van wordt?
hoe train je lenigheid?
Welke oefeningen representeren lenigheid en hoe train je die
how long does it takes !!!!!!
voila![]()
Top-inbreng! Dit spookte laatste nog door mn hoofd. Ik ben namelijk zo stijf als een plank.
op mijn to do listje staat dan ook dak de spagaat moe kunnen voor de zomer van 2008 en mijn handstand en zo wa lopen op mijn handstand en high kicks
aja en dak terug moe beginnen mee fitness
... en kunnen ropeskippen op mn eentje, een lief vinden, euro millions winnen, autorijbewijs, motorrijbewijs, alleen gaan wonen, beachboylijf hebben, alle dagen coïtus hebben, superrijk zijn ma da valt samen mee euro millions winnen
, dbb sponsoren met free supps die ze mogen weggeven aan dbb leden, ... kmoe door, msn is calling 

goed idee- Misschien eens iets anders dan enkel lappen tekst... wat dacht je van een soort kleine training video contest, om wat voorbeelden van hard training naar voren te halen, want dat is tenslotte belangrijker dan ieder detail als rep ranges, technieken ed.
- Misschien eens iets anders dan enkel lappen tekst... wat dacht je van een soort kleine training video contest, om wat voorbeelden van hard training naar voren te halen, want dat is tenslotte belangrijker dan ieder detail als rep ranges, technieken ed.
- Een topic dat aan moet zetten om naturel te blijven... iets als "waarom je nog een hele tijd van de AS moet afblijven".
- Hoe te beginnen in strongman? Zijn al een paar topics over, als die samen gevoegd worden heb je een mooie stickie over materiaal ed.
TVDW loopt laaste tijd niet bepaald hard, daar vraag ik of jullie nog enkele onderwerpen weten die jullie echt een keer voorbij willen zien komen, waarvan je graag nog wat meer te weten wil komen of gewoon iets waar vaak vragen over gesteld worden.

Kettlebells!
Trainingsmethodes uitleg zou handig zijn, voor gevorderde beginners en echt gevorderde. of ehm... hoe belangrijk posterior chain ontwikkeling is?
schiet ik een beetje raak met mn ideën?
Het is leuk, al had jij toch al een mooi artikel geschreven en die je later nog eens zou uitbreiden?
maar de rest niet. een posterior chain topic van de week zou leuk zijn. Of een topic van de week over de verscheidene trainingsmethoden, zoals WSB, rippetoe, split, dat soort dingen. Alle voordelen, nadelen, voor wie het is, wat je ermee bereikt, variaties erop, etc.over kettlebells jamaar de rest niet. een posterior chain topic van de week zou leuk zijn. Of een topic van de week over de verscheidene trainingsmethoden, zoals WSB, rippetoe, split, dat soort dingen. Alle voordelen, nadelen, voor wie het is, wat je ermee bereikt, variaties erop, etc.
Posterior chain:
• The posterior chain is a group of muscles in the lower body that are important in force development for explosive movements like jumping and sprinting. The muscles that fall into the posterior chain are the hamstrings, the calves, the glutes and those in the lower back.
The primary exercises for developing the posterior chain are the Olympic lifts, good-mornings and deadlifts (particularly Romanian and stiff-legged deadlifts); the common denominator among these movements is an emphasis on hip extension. Other exercises include hyperextensions, reverse hyperextensions, glute-ham raises, lunges and full depth back squats.
Bron: wikipedia
Het tweede is misschien wel handig, veel mensen weten niet voor wie het bedoeld is en houden zich vaak op standaard splits, fullbody, UB/LB. Zo krijgen ze misschien meer inzicht over trainingsmethodens naast de standard methodes.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f128/verschillende-trainingsmethoden-25921/
Hier zijn de meeste trainingsmethodes al verzameld, het zou wel handig kunnen zijn om er een korte beschijving overal bij te geven voor wie het is, welke doel etc.

Dit lijkt mij een zeer goed plan.Wat mij leuk en vooral informatief lijkt is een topic waarin de voor en nadelen van een split schema en fullbody schema worden besproken.
De een zweert bij 3x per week fullbody. Het zou meer testosteron en groeihormoon in je lichaam vrijgeven en "DE" manier zijn om te trainen voor zowel kracht als massa. Echter zweren een hoop andere mensen bij een split schema waarbij 4-5 of zelfs 6 dagen wordt getraint. Elke training krijgt een of twee spiergroepen gerichte aandacht.
Beide schema's hebben duidelijk hun voor en nadelen. Door alle topics die hier over zijn (zoekfunctie, google, andere boards) zie ik door de bomen het bos niet meer. Een topic waar alle voor en nadelen worden opgesomt zou daarom voor velen ook een uitkomst zijn.
Een beetje zoals dit: TESTOSTERONE NATION - Full Body vs. Split Training Maar ik durft te wedden dat er hier een hoop mensen zijn die er anders over denken. Tijd voor een leuke discussie dus![]()