TVDW loopt laaste tijd niet bepaald hard, daar vraag ik of jullie nog enkele onderwerpen weten die jullie echt een keer voorbij willen zien komen, waarvan je graag nog wat meer te weten wil komen of gewoon iets waar vaak vragen over gesteld worden.
Help, ik wil nu abs!
Hoe krijg ik zo snel mogelijk een sixpack?"
Hoe krijg ik blokjuhs?
Als we het over veelgestelde vragen hebben, springt deze er toch wel bovenuit. Ik stel dan ook voor om voor eens en voor altijd duidelijkheid te scheppen over dit onderwerp. Veel mensen denken bij trainen en fitnessen gelijk aan buikspieren zoals T al stelde. Juist! Zij gaan googlen naar fitness en abs om vervolgens uit te komen op dit forum.
Eerste hulp bij abs!
Insteek moet natuurlijk zijn een goede introductie waarin de lezer "hapklare brokken" worden voorgeschoteld. Kortom, een lokkertje voor nieuwe bezoekers waar je ze tevens makkelijk naar kan doorverwijzen.
Waarom een sticky als er al een gerelateerd topic van de week over geweest?
Natuurlijk is het ook leuk en interessant om een keer alle mythen en feiten op een rijtje te zetten in EEN overzichtelijk en vooral laagdrempelig artikel.
Dan denk ik aan vragen als;
Waar moet ik beginnen met kweken van abs?
Waarom is gezond eten zo belangrijk?
Krijg je een dikke pens van zware buikspieroefeningen met gewichten?
Hoe vaak in de week kun je ze trainen? Hoeveel reps?
Is het voor de lezer eigenlijk wel noodzakelijk om de abs gericht te trainen?
Waarom hangt dit vanaf? etc etc.
Heel simpel. De meeste mensen die dit soort topics openen komen hier net op het forum koekeloeren en hebben imo niets aan het bestaande "wat is het beste buikspierprogramma topic." Met alle respect aan de posters. Hier worden wetenschappelijke studies afgewisseld met persoonlijke ervaringen en discussies. Het is een chaos waar je met goed fatsoen de gemiddelde TS niet naar kan doorverwijzen. Ook zal het geen onnodige topics besparen.
Imo moet het er echt een keer van komen. Scheelt gewoon een hoop topics waar ik persoonlijk wel is schijtziek van wordt, helemaal straks in het voorjaar. Aan opmerkingen in recente topics te zien ben ik zeker niet de enige.