AndroidHealthClinic

Sticky Wat is CrossFit?

Bezoekers in dit topic

Gisteren heb ik Alex Moonen nog een beetje bijgestaan bij zijn strongman workshop in Crossfit Hasselt en het viel me meteen op hoe gemotiveerd die crossfitters allemaal waren, was mooi om te zien :)

Bekijk bijlage 85953

Ziet er gezellig uit. Al die gehypnotiseerde fanatieke blikken.
 
Fitness Algemeen sectie verwijderd en crossfit topics naar hier verplaatst (logs bij de logs).
 
Fitness Algemeen sectie verwijderd en crossfit topics naar hier verplaatst (logs bij de logs).
Dit lijkt me niet de beste plaats, kan dit niet beter gewoon in het PL/SM gedeelte? Een sticky topic waarin vriend Sanca uitlegt wat crossfit is en waarin geen specifieke trainingsschema's worden genoemd.
 
Na het wisselen van werk, was een CrossFit gym/box het dichtst in de buurt om na werk even te trainen, nu 2 maanden verder en ik sta op het punt om dit weekend mee te doen met de Lowlands Throwdown Qualifier.
Conclusie na 2 maanden, tis vooral erg vermoeiend, maar de sfeer is goed, dus ik bleef maar terugkomen XD Na jaren squats, bench en deadlifts, zijn burpees en touwtjespringen toch wel donders vermoeiend.
Maar serieus de trainingen zijn wel conditioneel zwaar, veel nieuwe bewegingen, maar ook gewoon de bekende lifts, en het is ook wel leuk om 2 keer in de week even iets anders te doen.
Oly lifts zijn ook wel leuk om te oefenen, deed ik voorheen nooit, nu met begeleiding de bewegingen aan het leren.
Tussendoor ga ik ook nog naar de "normale" gym.
 
Back
Naar boven