XXL Nutrition

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

Peiling Peiling Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

• Tiener

Stemmen: 181 20,8%
  • Twintiger

Stemmen: 233 26,8%
  • 30 plusser

Stemmen: 99 11,4%
  • 35 plusser

Stemmen: 170 19,6%
  • 40 plusser

Stemmen: 157 18,1%
  • 50 plusser

Stemmen: 25 2,9%
  • 60 plusser

Stemmen: 2 0,2%
  • 70 plusser

Stemmen: 2 0,2%

• Totaal stemmers
    869
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet zeiken :)
Wij zijn niet oud en ook nog niet afgeschreven.
Denk dat de dames best wel eens achter hun oortjes krabben als ze een oudere gespierde vent (denk aan ons zelf) zien. 'Hmmmm daar zou ik het ook nog wel mee kunnen doen' hoor je ze dan bijna denken.

hahhaa Grosje dat weet ik wel zeker als ik in de zomer ga zwemmen word er zekers wel naar mij gekeken .....

ben 60, train tweemaal per week. bf laag houden wordt niet simpel

Ben sinds 8 weken serieus bezig, leeftijd 44

Hier nog een 35-plusser! 40 ondertussen alweer:eek:
10 jaar eruit geweest, nu weer een jaar aan het trainen. Voelt als nooit tevoren:).

Eindelijk nog eens een forum waar precies wat zinnige praat word verteld. Eerste post net geplaatst. Ben 44 en begonnen ongeveer op mijn 28e. Op mijn 34e woog ik 78 bij 21% en nu 103 bij 11%. IK ben 100% natural dus AS zijn voor mij taboe. Sinds 2 j ben ik van gezonde uitgebalanceerde voeding naar freaky met voeding gegaan. Ik experimenteer maximaal met voeding en training om nog vooruit te gaan en dat lukt. Net 6 maand ter plaatste getrappeld ( gelukkig kon dat nog ) wegens keelontstekingen en na verwijderen amandelen de laatste 2 maand echt terug een sprong vooruit gemaakt. Hoop hier nog tips en ervaringen op te doen die ons toelaten winst te blijven maken. Hoezo oud. Ik vind dat genieten en waarderen van t leven maar begint op 40. Laat ze maar komen die 20ers.

Eindelijk nog eens een forum waar precies wat zinnige praat word verteld. Eerste post net geplaatst. Ben 44 en begonnen ongeveer op mijn 28e. Op mijn 34e woog ik 78 bij 21% en nu 103 bij 11%. IK ben 100% natural dus AS zijn voor mij taboe. Sinds 2 j ben ik van gezonde uitgebalanceerde voeding naar freaky met voeding gegaan. Ik experimenteer maximaal met voeding en training om nog vooruit te gaan en dat lukt. Net 6 maand ter plaatste getrappeld ( gelukkig kon dat nog ) wegens keelontstekingen en na verwijderen amandelen de laatste 2 maand echt terug een sprong vooruit gemaakt. Hoop hier nog tips en ervaringen op te doen die ons toelaten winst te blijven maken. Hoezo oud. Ik vind dat genieten en waarderen van t leven maar begint op 40. Laat ze maar komen die 20ers.

welkom!
plaats eens wat pics...

Niet zeiken :)
Wij zijn niet oud en ook nog niet afgeschreven.
Denk dat de dames best wel eens achter hun oortjes krabben als ze een oudere gespierde vent (denk aan ons zelf) zien. 'Hmmmm daar zou ik het ook nog wel mee kunnen doen' hoor je ze dan bijna denken.

hahhaa Grosje dat weet ik wel zeker als ik in de zomer ga zwemmen word er zekers wel naar mij gekeken .....

Haha dat is het jacky....... k*t ja dat is het:(

Maar eh jullie zien er ook alles behalve oud uit jah! ;)

op het strand kijken ze ook naar mij, mijn buik hangt over mijn zwembroek... denken ze dat ik bloot ben:eek:

Yep 35 maar nog geen +

nog 1 jaartje en ik ben geen twintiger meer :(

Ik vermoed 672, maar kan er net naast zitten.

in ieder geval hier weer een volgende, 39 jaar en, na anderhalf jaar pure cardio (vetverbranding), nu sinds begin december aan de krachttraining.......

:thump: goede instelling ouwe :D

:whip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven