XXL Nutrition

Totaal aantal calorieën

Dat tikt niet aan. Per 25 ml is dat 24 kcal. Dus 2 el is ongeveer 30 ml.. dus pak hem beet 30 kcal

Probeer anders een een handje nootjes of pindakaas op brood en door je ontbijt en avondkwark eventueel een eetlepel lijnzaadolie.

Maar als je 4 x per week traint en wat stress er ook bij zitje activiteiten factor wel op 1,55.
Dus denk dat je onderhoud wel wat hoger zit.

ik heb het even in een spreadsheet gegooid voor je
3407 kcal 215 gr eiwit 423 gr KH 91 gr vet
859 kcal 1694 kcal 817 kcal
25% 50% 24%

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben allergisch voor meerdere noten ben ik sinds kort achter gekomen.
Krijg hier een branderig gevoel van op de borst, wat weer resulteert in een paniekaanval.

Lijnzaadolie is te proberen, zal binnenkort hier feedback posten of het smaakt.

Eiwitten moeten ook een stuk hoger zie ik, zal de neutral van XXL bestellen een dezer dagen.
30gram hiervan door de havermout bij het ontbijt, dat zal ook wel een verschil maken.

Super bedankt voor je feedback!!

Noten zijn wat anders dan pinda's he! Ik ben allergisch voor pinda's en niet voor noten.
Je kan ook denken aan pompoenpitten of zonnebloempitten. Eventueel avocado of een keer vette vis. Er zijn veel bronnen van vetten.
Waarom eiwitten hoger? Je weeg 62 kg.. je moet 2-2,5 x lichaamgewicht aan eiwitten eten. Dat zou voor jou ongeveer 155 gr eiwitten. Dus je zit echt niet laag eerder erg hoog.

Zie karma ;)

Ja ik ben allergisch voor pinda's en nog wat noten.
Zonnebloempitten kan ik wel tegen, vette vis ga ik van over mijn nek haha.

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Weet alleen niet waar ik m;n karma kan bekijken, alleen hoe ik kan geven haha

myfitnesspal.nl
succes;)

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Weet alleen niet waar ik m;n karma kan bekijken, alleen hoe ik kan geven haha
Karma is dat weegschaalte onderaan bij je stats. Als je naar je gebruikers CP gaat en naar onder scrolt zie je staan van wie je karma hebt gehad. ;).

Voor vetten ook nog: avocado, pure chocolade, eventeel volle zuivel, eieren, olie toevoegen, gebruik roomboter ipv halvarine

Volle zuivel, eieren en roomboter ga ik wat mee doen!
Super bedankt!

Inmiddels kan ik me aardig aan het schema houden en is er lichtelijke progressie.
Alleen nu de vraag:

Kan ik beter in de ochtend drie boterhammen met pindakaas, margarine en een eitwitshake drinken?
250ml halfvolle melk + 36gr whey isolaat.

Blijkbaar een tijd niet tegen pindakaas, noten gekund, maar gaat nu weer goed.
Denk dat het tussen m'n oren zat nadat ik een paniekaanval heb gehad na het eten van cashewnoten.

Liever de ochtend goed beginnen met een koolhydraat- en eiwitrijke maaltijd, zoals havermout + melk + whey. Noten zou je over de dag verdeeld kunnen nemen en voor het slapen gaan, samen met je kwark/casseine.

Thanks Dehaantje.
Dan gooi ik gewoon de whey door de havermout heen.

En verplaats ik de boterhammen naar 10.00uur.

Terug
Naar boven