XXL Nutrition

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

[/COLOR]Hebben jullie mannen nooit last van vriendinnen die zeuren dat jullie zoveel tijd doorbrengen in de sportschool? :P vroeg ik me af

sure
mijn ex jankte al dat ik te breed werd toen ik pas 2 maand bezig was... i mean, seriously? :rolleyes:
mijn huidige vriendin heeft dat vroeger ook al eens laten ontvallen dat ze het gevoel had dat sport belangrijker was dan zij, terwijl ik altijd direct na het werk ga voor anderhalf uurtje dus tegen 18u ben ik thuis :headbang:

gewoon duidelijk maken wat het voor je betekent... voor mij is het hobby en soort uitlaatklep
en ze moet ook maar een hobby zoeken zodat ze zich ook kan bezig houden :D

Ik denk dat het deels wel anders is als je al een tijd met iemand hebt en diegene dan ineens helemaal wil veranderen. Dat is denk ik wat abfab ook een beetje bedoeld. Wanneer je single bent, veel traint, goed eet etc en dan een man leert kennen, dan kent hij je alleen op die manier. Nu verandert ts ineens haar levensstijl en moet haar vriend hier wellicht aan wennen of is hij bevooroordeeld.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 18:37 ----------

ik ben chubby.... ik voel me beledigd

Jij traint superhard :D en hebt monster benen, geen chubby benen!

Van mij moet mijn vriendin niet trainen. Ik zou het wel leuk vinden maar het is zeker geen noodzaak. Sinds ze bij mij is is ze ook al gewoon afgevallen omdat ze het interessant vind wat ik doe en nu wel snapt dat het vooral draait om een gezonde levensstijl ( met af en toe een goeie uitzondering :D ).

Moest ze echter tegen mij zeggen dat ik minder moet trainen of echt beginnen zagen dat ik weer ben gaan trainen etc.. Dan ga ik op dat vlak wel geen compromis sluiten. Hetzelfde geldt voor uitgaan met maten.

Als je vriend zich niet kan vinden in je nieuwe passie dan moet hij inderdaad maar iemand zoeken die beter bij hem past. En dan heb jij het hier voor het uitkiezen ;).

Ik denk dat het deels wel anders is als je al een tijd met iemand hebt en diegene dan ineens helemaal wil veranderen. Dat is denk ik wat abfab ook een beetje bedoeld. Wanneer je single bent, veel traint, goed eet etc en dan een man leert kennen, dan kent hij je alleen op die manier. Nu verandert ts ineens haar levensstijl en moet haar vriend hier wellicht aan wennen of is hij bevooroordeeld.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 18:37 ----------

Jij traint superhard :D en hebt monster benen, geen chubby benen!

:rolleyes: :) bartje weer happy!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een vrouw met een beetje hou vast wel kan waarderen hoor. Moet zeker niet te dik worden maar een beetje stevig mag best. Een beetje gespierd vind ik ook wel mooi maar ook daarbij geldt weer niet te.

Als het om relaties gaat vind ik wederzijds respect en steun gewoon belangrijk. Ook als je het er niet helemaal mee eens bent moet je elkaar steunen, geven en nemen....

Je vriend is een zak hooi en die moet je zo snel mogelijk dumpen. Hij heeft last van een minderwaardigheids gevoel door jou ontwikkeling.
Hij mag natuurlijk best zeggen wat hij er niet leuk aan vind, maar zoals hij dat doet is niet de juiste manier.
Dat moet je gewoon duidelijk maken aan hem.

Als jij dit wilt dan meot hij je gewoon steunen bij alles wat je doet. Tenzij hij je heeft als trofee. Als chickie die lekker is easy and available.

Gewoon ff duidelijk maken wat je van hem verwacht en kan hij dat niet aan, dumpen.

Lijkt me wel fijn als je vriendin jou hobby deelt, zit ze je tenminste niet raar aan te kijken als je een zakje whey in haar handtas stopt voor tijdens het uitgaan.

Laatst bewerkt:
Verbeteren en knapper worden is nogal subjectief he.

Maar goed, ook single zeker? :rolleyes:
Nogal makkelijk praten zo.

Tuurlijk is schoonheid subjectief gaat het niet over.

Zoals ik al zei zolang je niet aan de AAS gaat is het onzin om hierover te zagen.
Ik heb het gewoon niet op een vriend die zeurt als een klein jongetje.
En dat zou hij ook niet doen.
Ik ken eerlijk gezegd geen man in mijn vriendenkring die het niet fijn vindt dat zijn vriendin aan haar lichaam werkt.

Misschien ben je gewoon veel softer van aard en je vriendenkring eveneens:p.

Gewoon uit nieuwsgierigheid,als je vriend nu zegt: "Het is nu genoeg geweest.Stoppen met dat sporten!"
Doe je dan wat hij je opdraagt stante pede?

Laatst bewerkt:
Mireille en Nitwit: jullie zeggen de hele tijd wat ik denk :eek:
Wat heerlijk, ik dacht dat ik raar was :p Gewoon lekker je ding doen, je niet laten leiden door wat anderen (mannen) ervan vinden, accept me as I am or get lost :D

Wacht maar tot die vriendinnen zo cutten dat ze geen borsten meer hebben etc. Zal er dan nog niet geklaagd worden?

Zie niet in waarop je baseert dat ik soft zou zijn. Leg eens uit svp.

Natuurlijk hoeft mn vriendje me niets te verbieden. Daar ging het in dit topic ook niet over.

Feedback begrijpt me wel.

srsly wat heb je voor een vriendje?

Als je mijn vriendin was zou ik je ten alle tijden spotten bij squats en je steunen in alles wat je deed.
Met mijn kennis zou ik een trainingschema maken wat bij jouw type lichaam en kunnen past.
Als je je strakke buikje liet zien gaf ik die een kusje om mijn trots op je te laten blijken.

Srsly, bedenk nog een de reden waarom je ook al weer met die jongen iets hebt..\

srs als ik mijn vriendin moet helpen spotten bij squats komt ze niet verder dan 1 rep!

er staat wel in haar info dat ze 47kg weegt met 160cm, dus waarschijnlijk als ze spieren aanmaakt zie je die gelijk omdat ze (denk ik) ook een laag vetpercentage heeft. En misschien haar vriend daarvan geschrokken, en denkt hij dat ze zo door blijft groeien;p

er staat wel in haar info dat ze 47kg weegt met 160cm, dus waarschijnlijk als ze spieren aanmaakt zie je die gelijk omdat ze (denk ik) ook een laag vetpercentage heeft. En misschien haar vriend daarvan geschrokken, en denkt hij dat ze zo door blijft groeien;p

ze is 160 cm, dan is 47 kilo niet super weinig..

Alle reacties van ja waarom steunt hij haar niet.
Niet iedereen is in de BB/krachtsport denkwereld hé
maar als hij daar boos om word en je kan het er niet mee eens worden, wat is het voor relatie? als hij het echt een reden vind om te stoppen, overweeg wat belangrijker is.
maar dit kun je denk ik ook wel bedenken zonder er een topic over aan te maken

pics van vriendje?

not srs, pics van jouw? we fixen zo een juicy,solid,strak iemand voor je

Alle reacties van ja waarom steunt hij haar niet.
Niet iedereen is in de BB/krachtsport denkwereld hé
maar als hij daar boos om word en je kan het er niet mee eens worden, wat is het voor relatie? als hij het echt een reden vind om te stoppen, overweeg wat belangrijker is.
maar dit kun je denk ik ook wel bedenken zonder er een topic over aan te maken

Hier doelde ik ook op. Meeste mensen hebben geen idee wat het inhoudt kwa trainen envoeding. Zelfde als je het omdraait. Stel jij hebt al en paar jaar met je vriend en hij gaat ineens drastisch zn levensstijl omgooien, vaker trainen, niet meer op de bank met chocolade. Drinkt eiwitshakes(waarvan je denkt dat het aas is :p j/k) een vast voedingsschema, dan zou jij daar als iemand die er niets van afweet, eerst echt wel raar opkijken en met de tijd zal je het hoogstwaarschijnlijk normaler gaan vinden en het beter begrijpen.
Praten is the key.

Als je single bent heb je wel makkelijk praten. (btw ben ik ook ladies:eyebrow:)
Het is voor mij (persoonlijk) ook wel moeilijk om een 'normale' vrouw te vinden.
Ze moeten het begrijpen & accepteren, dat is juist het lastige.
Ik hoor jullie denken: Maar Mack, jij bent zo uitgesproken knap, heb je toch zo een muscle babe?
Nee, die zijn hier niet :(

Als je single bent heb je wel makkelijk praten. (btw ben ik ook ladies:eyebrow:)
Het is voor mij (persoonlijk) ook wel moeilijk om een 'normale' vrouw te vinden.
Ze moeten het begrijpen & accepteren, dat is juist het lastige.
Ik hoor jullie denken: Maar Mack, jij bent zo uitgesproken knap, heb je toch zo een muscle babe?
Nee, die zijn hier niet :(

:roflol: Prachtig jouw reacties sommige keren.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven