Fitness Seller

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

Als je single bent heb je wel makkelijk praten. (btw ben ik ook ladies:eyebrow:)
Het is voor mij (persoonlijk) ook wel moeilijk om een 'normale' vrouw te vinden.
Ze moeten het begrijpen & accepteren, dat is juist het lastige.
Ik hoor jullie denken: Maar Mack, jij bent zo uitgesproken knap, heb je toch zo een muscle babe?
Nee, die zijn hier niet :(

hahaha :D

ik zou het iig geweldig vinden een vriendin die traint... dan moet je niet zitten overtuigen dat creatine, whey en visolie capsules geen steroids zijn... en kan ik 's avonds mijn pot kwark opeten zonder dat ze me raar aankijkt ;p

Ik denk dat jouw vriendje idd een heel verkeerd beeld heeft van dames met spieren..
Het is toch echt niet zo dat je s'morgens wakker word en denkt wtf is er gebeurd vannacht?? ben ik ineens wakker geworden als Bb-er..
Het gaat heel geleidelijk..dus denk dat je er niet zo heel veel woorden over moet vuil maken en gewoon lekker je ding doen..niet teveel met hem over beppen..word hij blijkbaar bang van..(waarschijnlijk angst omdat je miss wel eens zou kunnen gaan gebruiken) daar zijn de meeste bang voor..

Zelf gelukkig totaal geen problemen, sterker nog door mijn mannetje ben ik gaan trainen..en nee dit zou ik nooit meer opgeven..
Ik moet wel zeggen dat het het wel makkelijker maakt als je een partner hebt die je steunt..(ook qua voeding en gezond willen eten, ipv weer een pizza ofzo..)

Als jij je fysiek wilt veranderen..zeker doen! Jij voelt je dan beter en dat komt hem ook ten goede..
Nooit of bijna nooit iets laten omdat een ander het wil.

Ik zoek nog een vriendin? :trollface:

Jill is nog single!
palm2.jpg

Het zit dus zo. Sinds twee maanden ben ik weer begonnen met fitness en er serieus mee bezig.
Trainingschema + voedingsschema + informatie opdoen op fora en magazines...

Maar ik heb het gevoel dat mijn vriendje mij totaal niet steunt ???
Toen ik trots mijn spierbal zeg maar aanspande keek hij alleen heel wazig en zei hij: Niet te veel hoor dat is niet mooi...

naja oke.. maar t was ook niet van, jeetje wat knap van je:(

En toen had ik het blad mens health gekocht en toen zei hij: Heb je die zelf gekocht? Die instructeur van de sportschool die wil volgens mij een BB van je maken en dat is m nog aan het lukken ook!

TERWIJL HIJ ZELF OOK NAAR DE SPORTSCHOOL GAAT EN WEET IK ALLEMAAL!!! ???:mad::grumble:

Komt dit jullie bekend voor? Hoe kan ik hem overtuigen dat ik
  • Gezond en strak ik mijn vel wil zitten
  • Goed let op mijn voeding zonder dat het slecht voor mij is
  • dat ik het fijn vind als hij me meer zou supporten
:dunno:

doen wat je zelf wil en al het negatieve uit je leven weggooien, klinkt cru, maar elk mens houdt egoisme in het vaandel, tenzij je ongelukkig wil verder leven. heb ik ook te lang gedaan...gewoon zelf de riemen vastnemen. klaar

Ik zit op dit moment met hetzelfde probleem! Er is niemand in mijn omgeving die me steunt mbt. eten en sporten. Ze(vrienden, familie, klasgenoten) vinden het obsessief en mijn vriendinnen noemen me gek. Ik snap hun redenering niet? Ik blijf nooit weg door het sporten, ik voel me beter, energieker en volgens mij ben ik nu juist leuker.:rolleyes: Ik probeer niemand over te halen om mijn levensstijl te hanteren en ik heb het bijna nooit over spierpijn etc, omdat ik dan klote reacties krijg! Wanneer ik nooit meer zou komen opdagen doordat ik teveel bezig ben met mijn levensstijl zou ik het snappen, maar dat is dus juist niet het geval.

Ik ben het zat, en ik denk dat jij ook op dat punt zit. Ook al hoor ik niets dan negatief uit mijn omgeving, ik laat me niet kisten en ben heerlijk bezig! Ik hoop dat je ook kracht vind om gewoon door te gaan met je trainen. Je vriend zou niet moeten bepalen of je wel of niet wilt gespierd worden.

AAAAA ik word er gek van haha!

Mack.... ik heb met je te doen..... :(

Sanne: ik had dat ook heel erg in het begin. Zo goed als iedereen in mijn omgeving vond het redelijk idioot. Onzinnig, obssesief... achterlijk :P
Maar nu zijn er steeds meer (en dan met name meiden) die het volgens mij toch best beginnen te waarderen. Er zijn er zelfs ook die nu gemotiveerd zijn zelf ook aan de slag te gaan!

Soms moeten mensen wennen aan iets. Ik hoop dat het voor de vriend van TS ook geldt. :)

En ik denk ook wel dat het lastig is om iemand te vinden die je 100% volgt en steunt in wat je doet (BB) en je ook nog lief heeft op een intense manier.
Gewoon niet naar zoeken :P

Is alle kwark, vis, ei en whey ook gewoon van MIJ!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 23:02 ----------

Persoonlijk word ik ook niet echt opgewonden van een dame die mij haar biceps laat zien. Beter laat je strak een afgetrainde kont/benen/abs zien =)
Sorry voor de avatar..... :(

Mack.... ik heb met je te doen..... :(

Sanne: ik had dat ook heel erg in het begin. Zo goed als iedereen in mijn omgeving vond het redelijk idioot. Onzinnig, obssesief... achterlijk :P
Maar nu zijn er steeds meer (en dan met name meiden) die het volgens mij toch best beginnen te waarderen. Er zijn er zelfs ook die nu gemotiveerd zijn zelf ook aan de slag te gaan!

Soms moeten mensen wennen aan iets. Ik hoop dat het voor de vriend van TS ook geldt. :)

En ik denk ook wel dat het lastig is om iemand te vinden die je 100% volgt en steunt in wat je doet (BB) en je ook nog lief heeft op een intense manier.
Gewoon niet naar zoeken :P

Is alle kwark, vis, ei en whey ook gewoon van MIJ!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 23:02 ----------

Sorry voor de avatar..... :(

hahaha cheers to that!

Ik zit op dit moment met hetzelfde probleem! Er is niemand in mijn omgeving die me steunt mbt. eten en sporten. Ze(vrienden, familie, klasgenoten) vinden het obsessief en mijn vriendinnen noemen me gek. Ik snap hun redenering niet? Ik blijf nooit weg door het sporten, ik voel me beter, energieker en volgens mij ben ik nu juist leuker.:rolleyes: Ik probeer niemand over te halen om mijn levensstijl te hanteren en ik heb het bijna nooit over spierpijn etc, omdat ik dan klote reacties krijg! Wanneer ik nooit meer zou komen opdagen doordat ik teveel bezig ben met mijn levensstijl zou ik het snappen, maar dat is dus juist niet het geval.

Ik krijg ook veel negativiteit en onbegrip uit mijn omgeving (kotgenoten/vriendinnen)... iedere keer als ik naar de fitness vertrek moet er wel iemand die me ziet een opmerking geven zoals 'alweer naar de fitness' , 'heb je nog niet genoeg gesport', 'je overdrijft wel' ... dan denk ik wtf ik geef toch ook geen opmerking als jij je 15de sigaret opsteekt vandaag, als je de frietketel aanzet voor de 4de keer deze week, of als je nog maar eens een pintje gaat drinken terwijl je al een enorme bierbuik hebt (een meisje dan ook nog!). Nu heb ik eindelijk de knop bij mezelf kunnen omslaan om me hiermee bezig te houden en dan gaan de mensen met een slechte levensstijl mij een beetje demotiveren :mad:

Ik krijg ook veel negativiteit en onbegrip uit mijn omgeving (kotgenoten/vriendinnen)... iedere keer als ik naar de fitness vertrek moet er wel iemand die me ziet een opmerking geven zoals 'alweer naar de fitness' , 'heb je nog niet genoeg gesport', 'je overdrijft wel' ... dan denk ik wtf ik geef toch ook geen opmerking als jij je 15de sigaret opsteekt vandaag, als je de frietketel aanzet voor de 4de keer deze week, of als je nog maar eens een pintje gaat drinken terwijl je al een enorme bierbuik hebt (een meisje dan ook nog!). Nu heb ik eindelijk de knop bij mezelf kunnen omslaan om me hiermee bezig te houden en dan gaan de mensen met een slechte levensstijl mij een beetje demotiveren :mad:
Herkenbaar...

Ik zie dat steeds vaker als een teken van jaloesie.
Wat voor reden moet je hebben om dat soort dingen te zeggen? Vrij weinig denk ik...

Mensen die zeggen 'Wauw knap hoor dat je dat zo doet! Ik zou het niet kunnen!' zijn naar mijn idee een stuk minder jaloers en hebben juist waardering.

Ja dat zou met mij wel es lelijk kunnen uitdraaien als de kwark bv bijna op is s'avonds
Hahaha idem hier. Ik ga echt uit m´n pan als iemand de kwark op heeft gegeten :( of er spontaan gekookte eitjes uit de koelkast zijn verdwenen. :mad:

Vind het wel verrassend dat er bij zovelen altijd maar negatieve reacties gegeven worden. Ik heb er in mijn omgeving echt nog niet veel negatieve reacties over gekregen. Blijkbaar veel jaloerse vrienden?

Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van. Mensen zijn het gewoon, zeggen er ofwel niets van of vragen advies. Nu ik laat BB'ing wel mijn leven niet overnemen. Ik ga er geen pint voor laten zeg maar ( tenzij ik eens echt moet cutten ). Het is voor mij een hobby zoals voetbal dat is voor anderen. Misschien dat sommigen er te obsessief mee bezig zijn en dat je daardoor die negatieve reacties krijgt? Ofwel is het echt allemaal jaloezie.

Of je tot in het obsessieve gaat is natuurlijk wel je eigen keuze maar dan vind ik het ergens niet onlogisch dat je daardoor vrienden verliest of negatieve reacties krijgt.

Vind het wel verrassend dat er bij zovelen altijd maar negatieve reacties gegeven worden. Ik heb er in mijn omgeving echt nog niet veel negatieve reacties over gekregen. Blijkbaar veel jaloerse vrienden?

Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van. Mensen zijn het gewoon, zeggen er ofwel niets van of vragen advies. Nu ik laat BB'ing wel mijn leven niet overnemen. Ik ga er geen pint voor laten zeg maar ( tenzij ik eens echt moet cutten ). Het is voor mij een hobby zoals voetbal dat is voor anderen. Misschien dat sommigen er te obsessief mee bezig zijn en dat je daardoor die negatieve reacties krijgt? Ofwel is het echt allemaal jaloezie.

Of je tot in het obsessieve gaat is natuurlijk wel je eigen keuze maar dan vind ik het ergens niet onlogisch dat je daardoor vrienden verliest of negatieve reacties krijgt.

Ik denk dat het meer een "vrouwending" is.. Mensen hebben vooroordelen over vrouwen die hard trainen.. Als een man het doet is het een heel ander verhaal! Heeft denk ik met de algemene onzekerheid van vrouwen te maken.

Gelukkig heb ik een super lieve vriend! Wij zijn samen begonnen met trainen! Ik cutten hij bulken! Ik 10kg. er af, hij 10kg. er bij:rolleyes:

Ik heb ook van die vriendinnen die mijn levensstijl niet waarderen.. Wat me opvalt is dat het de ongezondste, vetste meiden zijn in mijn vriendenkring.. De dunne of sportieve vrienden vinden het prachtig en vragen me er over.. Soms denk ik dat ze gewoon jaloers zijn dat zij de discipline niet op kunnen brengen om zoiets te doen..

Als je vriend je niet wil steunen, neem hem dan eens mee naar de sportschool! Laat hem zien hoe leuk het is! Wie weet kun je er een gezamelijke hobby van maken ;) iig succes

Mooi al die frustratie. Single zijn roxxx. Wel de voordelen, niet de lasten. Come at me. Mijn omgeving vind het leuk en motiveert me, omdat ik er lacherig en totaal niet serieus over doe.. ik zeg met een stalen gezicht dat ik denk dat ik anorexia heb en dat soort dingen. Mensen houden namelijk niet van andere mensen met een passie.. dat hebben er namelijk niet veel en dat wekt afgunst op.

Gewoon geen **** geven en doen alsof het allemaal wel meevalt. En als ze vragen, ga je nu alweer eten? Niet antwoorden met "ja ik moet om de 2 uur eten, in de goede e/k/v/ verhoudingen want ik wil breed worden"

Nee, je zegt "ja klopt, heb een lintworm van 3 meter en ik moet hem nu voeren" Als je er zelf de humor van in kan zien, zullen andere mensen dat ook doen. Heb serieus nog nooit IEMAND gehad die er negatief over deed. En dan praat ik over meer dan 100 mensen. Ondertussen vreet ik me scheel, train 4x pweek, en heb ik een supplementenkast van heb ik jou daar.

Dus het kan wel hoor.

Laatst bewerkt:
Lik mijn trapezius

Herkenbaar, Bearelle en Krakatoa. Het ligt er ook maar net aan hoe je er zelf mee omgaat en over praat.

En vrouwen zijn inderdaad wat jaloerser/onzekerder dan mannen en krijg je altijd meer rare reacties van.

Grappig hoe de droomvrouwen van de algemene dbb'er hier niet worden gewaardeerd.
Als ik er ooit toch eentje tegenkom... :p

Als jongens zijne word het erg gewaardeerd door iedereen, jellymirin? :trollface:

een relatie moet van 2 kanten komen en je zal elkaar daar ook redelijk vrij moeten laten.
je kan nooit alleen maar je eigen regels en gewoonten doorduwen maar je zal compromissen moeten sluiten.
het kan dus best voorkomen dat een man een vrouw niet mooi of leuk vind als ze te gespierd (of te dik) wordt en als ze te veel tijd doorbrengt in de sportschool (of snackbar)
EN DAT IS NATUURLIJK ANDERSOM OOK MOGELIJK - de dames pikken ook niet alles van de mannen en ze zitten ook niet altijd op een mooi gespierd fysiek te wachten. (of een bierbuik)

Aan je zelf dus de taak om te beslissen wat je voor je zelf en de ander over hebt (misschien minder trainen) of als je vind dat de ander zich maar wat meer aan jou moet aanpassen dat dan duidelijk uitspreken.
relaties is een kwestie van de juiste balans vinden

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven