XXL Nutrition

Review Total Protein - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitshake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -6 hoogwaardige eiwitten
    -De shake voor elk moment
    -Voor spieren en dieet
    -Hoge biologische waarde
    -Zeer laag in vet en koolhydraten
    -24 gram eiwit per dosering
    -Hoog eiwitpercentage
    -151 doseringen per verpakking!
    -Ongekende prijs - kwaliteit!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw, voor toevoeging bij recepten
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? redelijk
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop per dag (28g)
  • Waar heb je het supplement gekocht? body en fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Leuke goodie, gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, heb veel ingekocht, maar als het op is en nogsteeds dezelfde prijs koop ik het opnieuw

Mijn review:

Ik stuitte toevallig op dit product, en ik dacht: voor deze prijs kan ik het niet laten liggen.
Zo gezegd zo gedaan, besteld, weliswaar niet binnen 1 werkdag in huis, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Het product smaakt goed, ik heb vroeger de Isolaat Aardbei gehad en die was niet te raggen, dus in vergelijking met dat is het prima.
Het enige nadeel is dat het niet goed wilt oplossen in melk (wat imo toch het meest gebruikte mixmiddel is), dit zorgt ervoor dat het product een 8 ipv een 9 krijgt.

total_protein.jpg

Bedankt voor je review! :) Goed omte horen dat dit product je zo goed bevalt. Total Protein is ongekend populair vanwege de gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Vandaar nu ook in de introductieaanbieding voor 39,90!

Kenmerken Total Protein:
-6 hoogwaardige eiwitten
-De shake voor elk moment
-Voor spieren en dieet
-Hoge biologische waarde
-Zeer laag in vet en koolhydraten
-24 gram eiwit per dosering
-Hoog eiwitpercentage
-151 doseringen per verpakking!
-Ongekende prijs - kwaliteit!
Mega Introductie Aanbieding
Bestel nu: Total Protein 4540 Gram (151 Shakes) normaal 69,90 nu voor 39,90!

Ow vet, is dit een beetje een syntha 6 idee?

I want to order it in a few days, but ain´t sure about the taste. Anybody tried the tastes? I think i will order cookies and cream. But, chocolate or vanille? Strawberry? Hmmmm. Quite unsure. Samples would help a lot, or other opinions.

I have the cookies, and i really like the taste!

Ik heb de vanille variant gepakt, omdat ik er vanuit zou gaan dat het de meest neutrale smaak zou zijn.
Met water is het niet te drinken. Vieze nasmaak. Ik heb meerdere producten van B&F en ben tot nu toe altijd heel tevreden geweest over de smaak, maar deze keer helaas niet.

Ik zal eens kijken of ik wat zaken kan toevoegen om het toch lekker te maken.

Ik heb de vanille variant gepakt, omdat ik er vanuit zou gaan dat het de meest neutrale smaak zou zijn.
Met water is het niet te drinken. Vieze nasmaak. Ik heb meerdere producten van B&F en ben tot nu toe altijd heel tevreden geweest over de smaak, maar deze keer helaas niet.

Wellicht kaneel? Bij de pancakes werkt dit echt super :D

Klopt, komt door de plantaardige eiwitten in Total Protein die zijn niet erg lekker. Op zich goede eiwitten voor een geweldige prijs maar qua smaak is er beter:cool:

Klopt, komt door de plantaardige eiwitten in Total Protein die zijn niet erg lekker. Op zich goede eiwitten voor een geweldige prijs maar qua smaak is er beter:cool:

Ok. Duidelijk :) dank! Hebben jullie nog tips voor een betere smaak te creëren? Wellicht iets voor op jullie site ;)

Hello there.

My order just arrived today. Because i got around 2kg whey open and in use, i just opened the Total Protein (Cookies and Cream) and drank it. I drank it with 300ml of water. Wow. The powder for itself had a good smell, but in the water, it really tasted like cookies. It tastes exactly like the netherlands butter cookies. Now i got to drink about 3 shakes per day, with that awesome cookie taste. Tomorrow i will try it with 0,3% or 1,5% milk.

The isolaat perfection (neutral) will be opened when my other whey is empty.

Thanks a lot, i think i will order frequently from now on. Greetings from your neighbor country. Sauerkrautland :-)

Edit:
Tried it with milk, no big difference at all in taste. Incredible job, normally there is a difference between water and milk.

Laatst bewerkt:
Hello there.

My order just arrived today. Because i got around 2kg whey open and in use, i just opened the Total Protein (Cookies and Cream) and drank it. I drank it with 300ml of water. Wow. The powder for itself had a good smell, but in the water, it really tasted like cookies. It tastes exactly like the netherlands butter cookies. Now i got to drink about 3 shakes per day, with that awesome cookie taste. Tomorrow i will try it with 0,3% or 1,5% milk.

The isolaat perfection (neutral) will be opened when my other whey is empty.

Thanks a lot, i think i will order frequently from now on. Greetings from your neighbor country. Sauerkrautland :-)

Edit:
Tried it with milk, no big difference at all in taste. Incredible job, normally there is a difference between water and milk.
Thank you for your review! About the cookies flavour we get a lot of compliments. I'm glad to hear that!

Ralf

Ik heb de cream and cookies, maar het is wel wennen!
De plantaardige eiwitten geven het toch wat een rare smaak, en in het begin gaat het nog wel, maar kijk er nu echt tegen op om het te drinken..
Heb het wel al gebruikt om pannekoeken mee te maken, maar dan is het wel lekker!
Dus deze pot gaat waarschijnlijk geheel gebruikt worden om lekkere pancakes te maken :D

Ik heb de cream and cookies, maar het is wel wennen!
De plantaardige eiwitten geven het toch wat een rare smaak, en in het begin gaat het nog wel, maar kijk er nu echt tegen op om het te drinken..
Heb het wel al gebruikt om pannekoeken mee te maken, maar dan is het wel lekker!
Dus deze pot gaat waarschijnlijk geheel gebruikt worden om lekkere pancakes te maken :D
Even doorbijten of bijvoorbeeld aanmengen met cacao, siroop of iets anders. Met Total Protein pak je wel prijs/kwaliteit natuurlijk wel een goed product.
total-protein.jpg

Ralf

Net 1e shake genomen, vanille smaak. Goed te doen hoor. Smaak is idd niet echt super, of naja, ik vond het eigenlijk bijna naar niets smaken. Zolang het maar niet vies is, is het niet erg. De prijs en hoeveelheid maken ook veell goed. Klonteren viel reuze mee. Even goed geschud, daarna paar seconden laten staan en weer goed geschud, en vervolgens achterover gegooid. Misschien twee klontjes, maar geen probleem.
Goed product voor een prima prijs :).

Net 1e shake genomen, vanille smaak. Goed te doen hoor. Smaak is idd niet echt super, of naja, ik vond het eigenlijk bijna naar niets smaken. Zolang het maar niet vies is, is het niet erg. De prijs en hoeveelheid maken ook veell goed. Klonteren viel reuze mee. Even goed geschud, daarna paar seconden laten staan en weer goed geschud, en vervolgens achterover gegooid. Misschien twee klontjes, maar geen probleem.
Goed product voor een prima prijs :).
Nette review, bedankt voor je complimenten :)

Ralf

Gaat me prima bevallen. Prijs goed, inderdaad smaak iets minder dan de Perfection en iets andere soorten eiwitten maar denk dat het me weinig zal schelen.

Zeker een tijd het proberen waard om de kosten wat te drukken met de 'top whey' en als het trainen en progressie gewoon goed gaat waarom niet eh. Dan mag het glas iets minder vol zijn wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven