Fitness Seller

Total Protein - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitshake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -6 hoogwaardige eiwitten
    -De shake voor elk moment
    -Voor spieren en dieet
    -Hoge biologische waarde
    -Zeer laag in vet en koolhydraten
    -24 gram eiwit per dosering
    -Hoog eiwitpercentage
    -151 doseringen per verpakking!
    -Ongekende prijs - kwaliteit!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw, voor toevoeging bij recepten
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? redelijk
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop per dag (28g)
  • Waar heb je het supplement gekocht? body en fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Leuke goodie, gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, heb veel ingekocht, maar als het op is en nogsteeds dezelfde prijs koop ik het opnieuw

Mijn review:

Ik stuitte toevallig op dit product, en ik dacht: voor deze prijs kan ik het niet laten liggen.
Zo gezegd zo gedaan, besteld, weliswaar niet binnen 1 werkdag in huis, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Het product smaakt goed, ik heb vroeger de Isolaat Aardbei gehad en die was niet te raggen, dus in vergelijking met dat is het prima.
Het enige nadeel is dat het niet goed wilt oplossen in melk (wat imo toch het meest gebruikte mixmiddel is), dit zorgt ervoor dat het product een 8 ipv een 9 krijgt.

total_protein.jpg
 
Je vergeet dat een gedeelte plantaardige eiwitten als afwisseling juist best goed kan zijn.
Constant dezelfde aminozuur ketens is ook niet alles :)
Bedankt voor je aanvulling:cool:
Als het alleen oplost in een blender, dan zou ik het nooit kopen.
Mass perfection lost redelijk op in een beker, vaak wel wat klontjes erin. Heb nu weer whey van bbex en dat lost zonder problemen op zonder klontjes. Smaak is van allebij wel te doen.
Total Protein lost goed op hoor, af en toe zijn er wat kleine klontjes. Dit omdat plantaardige eiwitten in de regel nooit 100% oplossen zoals we dat gewend zijn met Whey :)
 
Enkele smaken van de Total Protein waren helaas niet voorradig, maar alle smaken zijn er weer :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Total Protein:
- 6 hoogwaardige eiwitten
- De shake voor elk moment
- Voor spieren en dieet
- Hoge biologische waarde
- Zeer laag in vet en koolhydraten
- 24 gram eiwit per dosering
- Hoog eiwitpercentage
- 151 doseringen per verpakking!
- Ongekende prijs - kwaliteit!


Ralf
 
Nice! Mijn vader vind deze heerlijk doordat hij qua structuur precies tussen whey en caseine inzit!
 
Wil deze eigenlijk ook echt graag een keer proberen. Weer eens iets anders dan constant enkel whey of isolaat.
Het is denk ik voor je lichaam ook wel lekker om verschillende aminozuur profielen binnen te krijgen!
 
Wil deze eigenlijk ook echt graag een keer proberen. Weer eens iets anders dan constant enkel whey of isolaat.
Het is denk ik voor je lichaam ook wel lekker om verschillende aminozuur profielen binnen te krijgen!

Zeker weten bro kan hem je echt aanraden, voedingswaarde zijn ook super :thumb:
 
Zeker weten bro kan hem je echt aanraden, voedingswaarde zijn ook super :thumb:

Zeker een topproduct! Kwaliteit voor een spotprijsje! :) Dat kan alleen bij ons.. :D

Bart
 
Zeker een topproduct! Kwaliteit voor een spotprijsje! :) Dat kan alleen bij ons.. :D

Bart

Hahah inderdaad, de massa die jullie verzetten elke dag zie je ook terug in de prijs :D
 
Nice! Mijn vader vind deze heerlijk doordat hij qua structuur precies tussen whey en caseine inzit!

Heb je helemaal gelijk in. Vind hem echt goed. Lekker dik.
Ik vind dunne shakes niet altijd lekker. Moet goed romig en dik zijn voor mij. Des te beter het me maag vult :D
 
Heb je helemaal gelijk in. Vind hem echt goed. Lekker dik.
Ik vind dunne shakes niet altijd lekker. Moet goed romig en dik zijn voor mij. Des te beter het me maag vult :D

Vooral dat laatste is erg belangrijk voor mij! Voor jou nog meer met zo'n laag vet% :D
 
4%bf is toch niet zo laag :p

Nee man thats easy! Sta zelf op 1% nu, dat is pas hardkoor :D

OT: Net na het trainen smaak aardbei gemixt met omega3 zadenmix en oats, jum jum :zuip:
 
Back
Naar boven