Suiker Muren
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 2m03
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou de max is 45 dus met 32 zit je nu wel heel netjes. Bizar dat het zo onwijs schommelt bij je zeg.
Nieuwe test resultaten zijn binnen.... eerste test staat op pagina 1.
Cortisol 0.45 umol/l (0.14 - 0.64)
Oestradiol 0.09 nmol/l (0.03 - 0.16)
Progresteron 1.13 nmol/l (0 - 1.13)
Testosteron 32.1 nmol/l (10 - 55)
Dit is een ander lab trouwens. Ben benieuwd wat de endo te zeggen heeft, ik heb een afspraak voor volgende week.
Vreemd want ik merk/voel helemaal niet dat m'n test zo hoog is.
32 nmol is echt perfect. De referentie van 55 nmol is een beetje vreemd want dat is volgens mij natural niet te halen en normaal is 32 a 35 de max.
Zonder het hele topic te lezen; Wat heb je veranderd aan je levensstijl sinds die eerst bloedtest ?
Enige is dat ik ben gestopt met cutten. Ik weet dat een langdurige cut je test levels op****t dus misschien was m'n test daarom zo laag, maar alsnog zou m'n e2, progresteron en cortisol niet zo hoog mogen zijn. M'n libido is nog steeds zeer laag en ik ben vaak moe dus van dat hoge test merk ik nog niks.
Eerst kijken wat de doc morgen zegt zo niet zit ik te denken om een lage test only kuur te proberen van maximaal 12 weken om te kijken hoe ik me dan voel.
Enige is dat ik ben gestopt met cutten. Ik weet dat een langdurige cut je test levels op****t dus misschien was m'n test daarom zo laag, maar alsnog zou m'n e2, progresteron en cortisol niet zo hoog mogen zijn. M'n libido is nog steeds zeer laag en ik ben vaak moe dus van dat hoge test merk ik nog niks.

Dr zegt dat ik geen enkele genetische afwijking heb en vindt de eerste test niet niet zorgwekkend... testo van 11 vindt hij ook normaal,, hij heeft alleen geen verklaring voor het verschil tussen de twee testen en wil hijzelf opnieuw een test doen
Dr zegt dat ik geen enkele genetische afwijking heb en vindt de eerste test niet niet zorgwekkend... testo van 11 vindt hij ook normaal,, hij heeft alleen geen verklaring voor het verschil tussen de twee testen en wil hij zelf opnieuw een test doen
Nog een test lijkt me een goed idee ja. Als je testosteron dan nog steeds tussen de juiste waarden valt lijkt het me geen probleem.
Ik vind FSH en vrije test toch een beetje laag, maar het is iig beter dan de eerste test.
SHBG beetje aan de hoge kant, waarden van je gonadotropen zijn prima.
@testoflesjes:
er is 'n reden dat het in pmol staat, ga eens na wat die p in de pmol betekent, en de n in de nmol hehe.