Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dan ben je zeker een pannenkoek , hou toch op man . Hij heeft een ritje gewonnen in de tour op zijn specialiciteit - goeie renner meer niet

Hoop dat snel de bergen er aan komen. Dit is allemaal zo boring.
Vind het altijd zo opvallend dat renners het ene jaar amper de berg opkomen en dan het opvolgende jaar iedereen zoek rijden.
Als iemand zo ver boven de rest uitsteekt, zoals Sagan op het moment kan ik het me niet voorstellen dat hij naturel is. Al betwijfel ik dat bij alle renners wel![]()
Ja want de bergritten waren vorig jaar zo boeiend natuurlijk, ook alleen maar de TDF gered door 2 bergritten waar wel iets gebeurde. Dat soort bergritten zijn er dit jaar niet bij.
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 19:30 ----------
Sagan won vorig jaar 3 Vuelta ritten mocht je het gemist hebben. Ook nog heersend in de Ronde van Polen en twee ritten in de Ronde van Zwitserland. Naast nog wat kleiner werk had Sagan vorig jaar al een palmares waar de meeste renners niet aan kunnen tippen.
Met het voorbeeld van het ene jaar goed andere niet doelde ik meer op Gilbert.
Sagan doet het altijd wel goed.
Vind het altijd zo opvallend dat renners het ene jaar amper de berg opkomen en dan het opvolgende jaar iedereen zoek rijden.
Als iemand zo ver boven de rest uitsteekt, zoals Sagan op het moment kan ik het me niet voorstellen dat hij naturel is. Al betwijfel ik dat bij alle renners wel![]()
Met het voorbeeld van het ene jaar goed andere niet doelde ik meer op Gilbert.
Sagan doet het altijd wel goed.
Duidelijk geen kenner maar alleen kritiek geven. Hele algemene stellingname in je eerste alinea maar voorbeelden ?
De generatie die scheit had aan alles en aan alles kon komen fietsen nu niet meer. Nieuwe generatie is afgeschrikt door hoge straffen en strenge controles.
Vergeet niet dt in een schoon peloton ook nog altijd talenten kunnen zitten, als de maatstaaf weer gelijk is (geen dope),
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 19:34 ----------
Gilbert heeft niet 1 jaar goed gereden pffffff. 2009-2010 en 2011. Dus er is geen sprake van 'een goed jaartje'.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Philippe_Gilbert_(wielrenner)
zeggen dat er geen doping gebruikt wordt! 
De Gendt: ''Het peloton is heel wat zuiverder geworden. Zonder de strengere controles zou ik nooit bij de top tien kunnen staan. Je merkt dat ook aan de kleine verschillen. De top vier staat binnen de anderhalve minuut en na zeventien ritten ben ik maar 4'38" kwijt op Rodriguez. Er is geen enkele renner die nog een superprestatie kan leveren. Het is misschien minder spectaculair, maar liever dit, dan iemand die vol doping zit en plots kan wegknallen op de grote plaat.''
Ik ben geen kenner inderdaad, ik kijk wielrennen omdat ik het leuk vind en volg alleen de Tour de France.
Maar leg jij mij dan maar uit waarom Gilbert echt iedereen helemaal zoek reed vorig jaar en dit jaar niets presteert?
En jij wel een kennerzeggen dat er geen doping gebruikt wordt!
![]()