- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er nou ooit eens iemand eenmalig doping heeft gebruikt had je een punt. Maar het is nooit anders geweest. Belangen nu zijn immers nog groter geworden. Zou niet weten waarom anno 2014 een eeuwen oud probleem opeens is opgelost. Alleen als je erg goed van vertrouwen bent.
Belangen waren vroeger veel groter. Zoals je in doc gister wellicht hebt gezien, was het 1 groot bolwerk van sponsoren, stichtingen en leugenaars.
Lance heeft renners zoals Frankie en Tyler ook bedreigt. Computers en telefoons gehackts, mensen op de wacht gezet voor hun huizen.
Was gisteren trouwens een goede doc, kwam overheen met de verhalen die ik heb gelezen in verschillende boeken.
Een paar geleden had ik enorm veel respect voor Lance. Dat hij doping gebruikte najah, dat deed iedereen in die tijd. Maar na het lezen van verschillende verhalen is dat respect weg. Hij heeft zoveel mensen naar de klote geholpen, gemanipuleerd en bedrogen. Hij was het hoofd van een doping bolwerk.
Morgen pakt de Lau gewoon een rondje voorsprong, geen stress.
---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------
Mollema gaat de 2e tijdmeting voor het donker niet halen
Hoe verneuk je een hele tour in één tijdrit? nou zo dus
Fietsje maker Bianchi loopt wel een beetje schade op zo...
Fietjes van Bau en Lau zijn niet zo best geloof ik.
Zagen jullie de houding van Bau? Dikke boggel in zijn rug![]()