MuscleMeat

Tour de France Topic 2012

Een korte google search van deze man stemt wel tot nadenken idd,

Idd +1 , ik kon de beste man niet , bepaalde renners wel blijkbaar , zal dat bijv de reden zijn dat Gilbert grote moeite heeft met zijn vorm en Boonen etaleert dit seizoen ? Who knows

Wielrenners zijn echt de hardste bikkels in de sport. Niet normaal. Vorig jaar Hoogerland die met een reet vol prikkeldraad de rit uitrijdt en nu Tsjallingi die met een gebroken ****ing heup gewoon 35 km door rijdt.

Wielrenners zijn echt de hardste bikkels in de sport. Niet normaal. Vorig jaar Hoogerland die met een reet vol prikkeldraad de rit uitrijdt en nu Tsjallingi die met een gebroken ****ing heup gewoon 35 km door rijdt.

en dan denk ik gelijk weer aan die verwende voetballers die zo moeilijk kijken als ze gewisseld worden , want stel je eens voor wat wij als ordinairy peoples missen tegenwoordig : hanenkamen / halve jakuza's / roze voetbalschoenen /

nee de echte bikkels zitten op de fiets en staan ook nog de pers te woord

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze stond op twitter van Danny Nelissen. Hihi :D

jA HALLOOOOOOOOOOOOO

Waarom sprint Cav in alle tussensprints mee, als hij toch niet van plan is de Tour uit te fietsen? Volgens mij is het helemaal niet zeker dat Cav de Tour niet uitrijdt.

Hij zei in vive le vélo dat hij zowel de champs elissees wil rijden als de olympische spelen.

Amper slachtoffers, Renshaw, Cav en Eisel hebben in ieder geval een tik gehad maar klassementsrenners zijn allemaal overeind gebleven. Renshaw en Cavendish hebben waarschijnlijk de meeste schade geleden. Renshaw klapt over de kop en Cavendish maakte ook een aardige schuiver.

ONGELOFELIJK NIEUWS: rob goris OVERLEDEN.

Wielrenner Rob Goris is vannacht plots overleden in een hotel in Frankrijk. De ex-ijshockeyspeler was op bezoek in de Tour en was de avond voor zijn dood nog te gast in "Vive le Vélo", het programma over de Tour op Eén

Waaaat gister nog live op tv gezien met zijn vriendin en lachen en alles ? WAAAT MAN.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zat'ie gisteren aan tafel bij Vove le Velo, alsof die in de kracht van ze leven zat en nu ? Jonge..

people die.

Andere bronnen spreken van hartstilstand. Beetje lachwekkend dat de media het verschil nog niet kent.

Laatst bewerkt:
people die.

Andere bronnen spreken van hartstilstand. Beetje lachwekkend dat de media het verschil nog niet kent.

Het verschil tussen een hartaanval, een hartstilstand, hartfalen en een hartinfarct .. voor de media is alles 1 pot nat (en in wezen ook irrelevant). .. "iets met zijn hart" ... (en zelfs dat is op de feiten van het medisch onderzoek vooruit lopen.. dat je dood gaat als je hart stopt lijkt me evident tenzij je tijdelijk was aangesloten op een hart-long machine).

Ghyselinck :cheer:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 17:27 ----------

he jammer :D

Toch nog leuke finale.

Verder suf. Kan niet wachten op de eerste bergetappe.

Terug
Naar boven