AndroidHealthClinic

Tour de France topic

één van de meest geneesbare kankers, valt hopelijk mee dan

De Italiaanse wielrenner Ivan Basso verlaat per direct de Tour de France. Bij hem is teelbalkanker is geconstateerd.
http://www.powned.tv/nieuws/tour/2015/07/basso_verlaat_tour_vanwege_kan.html

Dacht dat die gast al lang zn racefiets aan de wilgen gehangen heeft

Ik had echt niet door dat hij meedeed :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Ja ik hoorde dat zijn teamarts 98 of 99% totaal herstel aangaf.

Maar of oudgediende Basso ooit nog zal fietsen op topniveau qua leeftijd en met de wetenschap dat er wat sleet op zit.

Maar morgen eerste bergaankomst voor de heren wielrenners, kijken wat er gebeurd.

http://www.touretappe.nl/tour-de-france-2015-parcours/etappe-10-route-tdf-2015/

De tour begint nu pas voor mij, alles voor de bergen is proloog.

Hij was puur mee als knecht van Contador in de bergen natuurlijk. Wel sneu om zo te moeten stoppen.

Wie weet hoe lang hij er nog mee had rond gelopen/gefietst als hij niet was gevallen, geluk bij een ongeluk.
Vandaag wordt inderdaad genieten, eindelijk eens zien hoe de vorm is bij de kanshebbers.

Nou, dat was het dan.

Kut Froome.

Ging tekeer, de voortekenen waren er al maar alles kwam eruit vandaag.

Gesink ook prima, kan bij zelfde conditie gewoon de top 5 in want hij staat 8 en nummer 4 of 5 40 seconde voor hem.

• Topic Starter Topic Starter
Contador al uitgespeeld?

De tour is nog lang dus het is zeker nog niet gedaan.
Hopelijk vindt Contador snel zijn niveau, dan kan het nog mooi worden.
Maar, het zal niet makkelijk worden.

fucking snorefest deze tour

Froome staat toch al veel te ver voor, de rest van de aanvallen is allemaal gecontroleerd en niet goed genoeg

Sky is te sterk.
De enige manier om tijd te pakken is door Froome te isoleren. Maar, hij heeft simpelweg de hele rit meerdere ploeggenoten bij zich.
Jammer van die eerste bergrit, nu lijkt iedereen wel in vorm te zijn.

Waeslandtse glorie in de tour met De Gendt en Van Avermaet, we moeten ons ms afsplitsen van dat ander plebs Diets volk.

Vandaag maar eens kijken, bergjes en de afdaling waar zo'n geweag van wordt gemaakt.

Maar op de verassing spelen kan tegenwoordig niet meer ik hoor en lees al een dag niks anders als 'die gevaarlijke afdaling'.

Alpen gaan beginnen vandaag, kan in theorie nog leuk worden.

Menig favoriet 'piekt' naar de laatste week, Froome lijkt al in het begin een klasse beter te zijn maar of hij dat kan volhouden tot en met Zaterdag.

Zinderende laatste bergetappe

Terug
Naar boven