MuscleMeat

train je veel met machine,s of dumbels en halterstangen

hangt af van training, schema, zin om machines te gebruiken:D

ook alleen met halters en een barbell ;)

Free weights zorgen ervoor dat je ook de support muscles mee gebruikt.
Verder hoef ik niet meer na te denken dan ..

geen machines. train thuis en ben niet rijk. :P

Want voor een fitness-abonnement moet je superrijk zijn... 2 pakjes Camel en 10 biertjes per maand... 30 euro...

On-topic: Ik gebruik de laatste tijd alleen freeweights. "Machines" misschien in de zin van een stang om me aan op te trekken bij pull-up's of een kabelapparaat voor tricepsoefeningen.

Enkel leg extensions en leg curls op een machine, voor de rest enkel losse gewichten.

Want voor een fitness-abonnement moet je superrijk zijn... 2 pakjes Camel en 10 biertjes per maand... 30 euro...

On-topic: Ik gebruik de laatste tijd alleen freeweights. "Machines" misschien in de zin van een stang om me aan op te trekken bij pull-up's of een kabelapparaat voor tricepsoefeningen.
hij bedoelde dat hij niet zo veel geld heeft om thuis met machines te trainen denk ik ;)

Goed veel machines, is ook veel veiliger dan gevaarlijke oefeningen zoals squat/deadlift.

laatste tijd veel met halterstangen en machines

Ik gebruik alleen leg-press en cable row. Verder alles met losse gewichten.

tricep pushdown valt ook onder machines , maar dat is toch een hele handige oefening, of is er ook een alternatief met gewichten ???

meeste trainingen freeweight only

Indien ik machines gebruik, zijn dat vrijwel altijd pully's of freeweight machines met plates, nothing fancy.

tricep pushdown valt ook onder machines , maar dat is toch een hele handige oefening, of is er ook een alternatief met gewichten ???

zijn 367392093 alternatieven met losse gewichten

close-grip benchpress en weighted dips > kabeltjesgepruts

freeweight only, wel cable Row/ Pulldown en leg extensions

Hoofdzakelijk halters en dumbbells

Cable + leg extensions dat was m

Terug
Naar boven