Terror Hennep
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 166
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet weten welke meerwaarde ze hebben. Geen enkele oefening die je op machines kunt kun je niet met losse barbell/dumbbell.
Ik begreuk vaak machines dit omdat ik zo precies train wat ik moet trainen. Verder gebreuk ik uiteraard veel ook kabels en lossen gewichten.
hij bedoelde dat hij niet zo veel geld heeft om thuis met machines te trainen denk ikWant voor een fitness-abonnement moet je superrijk zijn... 2 pakjes Camel en 10 biertjes per maand... 30 euro...
On-topic: Ik gebruik de laatste tijd alleen freeweights. "Machines" misschien in de zin van een stang om me aan op te trekken bij pull-up's of een kabelapparaat voor tricepsoefeningen.

hij bedoelde dat hij niet zo veel geld heeft om thuis met machines te trainen denk ik![]()

tricep pushdown valt ook onder machines , maar dat is toch een hele handige oefening, of is er ook een alternatief met gewichten![]()
tricep pushdown valt ook onder machines , maar dat is toch een hele handige oefening, of is er ook een alternatief met gewichten![]()