Gottardi Exp
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van dat EMG-topic:zijn 367392093 alternatieven met losse gewichten
close-grip benchpress en weighted dips > kabeltjesgepruts
van dat EMG-topic:
Triceps:
Decline triceps extensions (Olympic bar) - 92
Triceps pressdowns (angled bar) - 90
Triceps dip between benches - 87
One-arm cable triceps extensions (reverse grip) - 85
Overhead rope triceps extensions - 84
Seated one-arm dumbbell triceps extensions (neutral grip) - 82
Close-grip bench press (Olympic bar) - 72
Lijkt me toch niet zo verkeerd die oefening.
van dat EMG-topic:
Triceps:
Decline triceps extensions (Olympic bar) - 92
Triceps pressdowns (angled bar) - 90
Triceps dip between benches - 87
One-arm cable triceps extensions (reverse grip) - 85
Overhead rope triceps extensions - 84
Seated one-arm dumbbell triceps extensions (neutral grip) - 82
Close-grip bench press (Olympic bar) - 72
Lijkt me toch niet zo verkeerd die oefening.
en toch groeien mijn triceps (en die van de meesten denk ik wel) harder op CGBP/dips.
en toch groeien mijn triceps (en die van de meesten denk ik wel) harder op CGBP/dips.
Komt dat niet omdat je die oefeningen veel meer ( of alleen maar) doet, en dus geen vergelijkingsmateriaal hebt?
Want voor een fitness-abonnement moet je superrijk zijn... 2 pakjes Camel en 10 biertjes per maand... 30 euro...
On-topic: Ik gebruik de laatste tijd alleen freeweights. "Machines" misschien in de zin van een stang om me aan op te trekken bij pull-up's of een kabelapparaat voor tricepsoefeningen.
hij bedoelde dat hij niet zo veel geld heeft om thuis met machines te trainen denk ik![]()

ik geef liever 10 maanden abonnementgeld uit aan eigen materiaal , dan dat ik ergens ga trainen waar je altijd moet wachten.
Tja bij mijn huidige sportschool ben ik 50% van de tijd in mijn eentje aan het trainen, als enige in de hele zaal dus. Ten tweede speelt ruimtegebrek een rol bij veel mensen. Daarnaast is het maar de vraag in hoeverre je 'effectief' thuis traint.
Tja bij mijn huidige sportschool ben ik 50% van de tijd in mijn eentje aan het trainen, als enige in de hele zaal dus. Ten tweede speelt ruimtegebrek een rol bij veel mensen. Daarnaast is het maar de vraag in hoeverre je 'effectief' thuis traint.