- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Ohh dus jij stuurt lieve pm's naar Kim

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben in voor Amsterdam, betere gyms en beter eten plus uitgaan. De dbb meet in Utrecht was qua stappen niet echt veel aan namelijk.
NU al veel leuke leden die ja zeggen!Amsterdam is zo ver weg. Kunnen we niet naar Eindhoven gaan?
Welke 16 jarigen komen allemaal?
chrisje ik wacht nog steeds op je vriend verzoek ?!
---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------
Lijkt me leuk, maar daphie vind het geen goed plan..
chrisje ik wacht nog steeds op je vriend verzoek ?!
---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------
Lijkt me leuk, maar daphie vind het geen goed plan..

Meeten in Krommenie?Komt taaaatt ook ?
lijkt me heeeel gezellig........
Jawel zie paar posts terug. Volgende meet pep ik hem in elkaar met justbart[/QUOTE]
meh enige wat ik jammer vind aan de meet missen is dat ik Bart niet heb kunnen zien. De rest boeit me niet zoveel
sky brah.... volgende keer ben je er wel bij wah!
Hoezo Amsterdam? Deze meet was al in midden-Nederland dus de volgende kan ook prima wat zuidelijker.
ja klopt, en zat aan de andere tafel met voor mij alleen maar bekende mensen. Had wel verwacht dat er meer mensen mee gingen terassen. Iedereen was ook na de sushi zo plots weg
Ik ben Britney Spears.Ik vraag me af hoeveel Big T al aan adds heeft verdient aan dit topic.