MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties
Zaterdag 18 januari 2014, Midden NL
Zaterdag 18 januari 2014, Oost NL
Zaterdag 25 januari 2014, Midden NL
Zaterdag 25 januari 2014, Oost NL
Zaterdag 15 februari 2014, Midden NL
Zaterdag 15 februari 2014, Oost NL
Zaterdag 22 februari 2014, Midden NL
Zaterdag 22 februari 2014, Oost NL
En het dan organiseren in Belgisch NL :roflol: Sterke organisatie.

Out , Eindhoven te ver. veel plezier.

Skatermarvin heeft vast whey potten als steekpenningen aangenomen voor locatie Eindhoven.

Doe nou is gvd centraal NL, Utrecht o.i.d, komen er veel meer mensen etc.

Oh lekker dichtbij dit. 15km van huis. Naar mijn weten heb ik nog geen plannen voor 15 feb dus zet me maar bij de beginpost. Ik train wel niet echt meer voor BB doeleinden mja wat ouwehoeren is altijd leuk. Waar gaan we eten? De McDonalds zit op loopafstand :P

Skatermarvin heeft vast whey potten als steekpenningen aangenomen voor locatie Eindhoven.

Doe nou is gvd centraal NL, Utrecht o.i.d, komen er veel meer mensen etc.

Je bent gewoon boos dat het voor jou te ver is:roflol:. Er hebben zich al 21 leden aangemeld, zijn er al veel:D

OT:
Als iemand toevallig uit de buurt van zuid of midden limburg komt wil ik diegene wel oppikken, no problem!

haha iemand oppikken met de trein :D

Kan het niet gewoon in Utrecht? is toch midden nl?
Makkelijk bereikbaar met de trein.

fck belgen man 1/20 hier is belg en 19/20 is nederlander..

eindhoven is veel te ver voor mij, vind het jammer dat er op een democratische manier gestemt word, daar midden nl uitkomt en er dan wat anders gekozen word?. waarom laat je ons dat stemmen?

Kan het niet gewoon in Utrecht? is toch midden nl?
Makkelijk bereikbaar met de trein.

fck belgen man 1/20 hier is belg en 19/20 is nederlander..

eindhoven is veel te ver voor mij, vind het jammer dat er op een democratische manier gestemt word, daar midden nl uitkomt en er dan wat anders gekozen word?. waarom laat je ons dat stemmen?

Je woont in Belgie gezien je stats? :p

Je bent gewoon boos dat het voor jou te ver is:roflol:. Er hebben zich al 21 leden aangemeld, zijn er al veel:D

OT:
Als iemand toevallig uit de buurt van zuid of midden limburg komt wil ik diegene wel oppikken, no problem!

Ja ben ik eindelijk buff genoeg om ook een x te komen doen jullie het zo ver. Dat feels mane....

Ah het is bij Powerbase, dan kom ik wel! :D

Moet het persé sushi/wok zijn? Dit is ook altijd een goede optie voor grote groepen: [Link niet meer beschikbaar]

Makkelijk te bereiken ook :)

Terug
Naar boven