- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel at je op high days tijdens je cut? Ik vind de delta vrij klein, of ben je nog aan het rebounden?
)400 kg leg press, holy shit, wat een doel.
Lekkere training en goeie motivatievideo. Als je all-out triant in de gym, heb je dan ook weleens het gevoel dat je de enige bent of andere je raar aankijken?

Kuba en AJ goeie motivatie ja, check hun shit laatste tijd erg veel.
100%, en dan besef je opeens dat er zo weinig mensen zijn die echt intens trainen. Nou train ik niet extreem intens maar ga wel gewoon tot failure/ECHT 1 rep van failure af op veel oefeningen en dat is blijkbaar bijzonder in een doorsnee basic fit.400 kg leg press, holy shit, wat een doel.
Lekkere training en goeie motivatievideo. Als je all-out triant in de gym, heb je dan ook weleens het gevoel dat je de enige bent of andere je raar aankijken?
Die intensity van hun is echt niet normaal. Erg bijzondere manier van trainen met maar 1 werkset op veel oefeningenKuba en AJ goeie motivatie ja, check hun shit laatste tijd erg veel.
Ik train niet zo als jij, maar na iedere set hack Squat en als ik op sta van de Leg Press ben ik altijd dizzy en moet mezelf vast houden. Als ik max ga is het ook niet altijd helemaal geluidloos. Soms stroomt het zweet ook van mij af. Vroeger trainde ik wel echt meer en beter tot failure. Ik heb het gevoel dat wanneer je 20 bent dingen gemakkelijker gaan en je veel vaker all-out kan gaan.Is wel zo'n TG legpress dus niet heel bijzonder ofzo. Hack wel het meeste in de gym atm.
Mwah earn meer respect eigenlijk, zeker van mensen die dichtbij me staan. Geen idee of anderen naar me kijken, boeit me ook oprecht niet. Als ik wat van die 20-jarige fuckboys in gymshark kleding 70kg zie benchen en flexen in tanktop, lach ik en loop ik door
Niet narcistisch maar er zijn niet veel mensen die op deze manier trainen, uberhaupt met log. Na legdays ben ik ook helemaal bezweet/duizelig/licht misselijk. Is duidelijk dat 99% gewoon niet bereid is om tot dat punt te gaan, maar daarom maak ik ook elke sessie progressie en zie ik anderen 2 jaar lang hetzelfde doen (again, niet narcistisch, zijn gewoon feiten). Ik voel me zeker niet beter als persoon maar wel beter als 'bodybuilder'
ik heb juist minder pijntjes op deze manier van trainen dan op volume.
Ik heb deze nog van jp en lijkt me ook leuk maar ben bang dat ik dan 2 tot 3 uur bezig ben, atm kost trainen me al 1.5 uur en dan doe ik niet eens veel.
Misschien volgende blast eens een kans geven dunno yet.
Ik heb deze nog van jp en lijkt me ook leuk maar ben bang dat ik dan 2 tot 3 uur bezig ben, atm kost trainen me al 1.5 uur en dan doe ik niet eens veel.
Misschien volgende blast eens een kans geven dunno yet.
Opwarm sets kosten veel tijd en ik doe pas een set als ik daadwerkelijk er klaar voor ben en ga niet me rust timenlange training wel inderdaad gezien het aantal oefeningen
Opwarm sets kosten veel tijd en ik doe pas een set als ik daadwerkelijk er klaar voor ben en ga niet me rust timen

Langer als dat ben ik echt me concentratie kwijtIk time mn rust ook nooit. Meestal 1,5 a 2 uur bezig. Veel langer dan dat wil ik ook niet bezig zijn![]()

Na 2 uur begint alles wat ik doe ook als junk volume te voelenIk time mn rust ook nooit. Meestal 1,5 a 2 uur bezig. Veel langer dan dat wil ik ook niet bezig zijn![]()
Idem hier. Train altijd alleen en vond het heerlijk. Maar nu ik deze intensiteit (probeer) te evenaren zou een trainingspartner toch wel nice zijn.wou dat ik een trainingsbuddy had die (ongeveer) op hetzelfde niveau zit qua intensiteit/load en op dezelfde manier traint