XXL Nutrition

TrainedByJoost

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoeveel at je op high days tijdens je cut? Ik vind de delta vrij klein, of ben je nog aan het rebounden?

• Topic Starter Topic Starter
06:15 opstaan, van 07:30 tot 16:30 gewerkt in de supermarkt dus idioot veel stappen gemaakt en kratten groente/fruit getild. Recept voor een totale shit legday, maar ging verassend goed. Had ook wel flink wat extra stims genomen (blik monster, 200mg cafeine pil + scoop kickstarter). Ja ik weet dat dit overkill is maar ik was echt compleet gesloopt. Reden waarom ik geen rustdag neem en legday morgen doe? Op geplande rustdagen (morgen dus) prep ik mijn meals en wil een dag tussen legday en pull i.v.m. lower back loading.

12-9-2020: Legs
Gewicht: vergeten te wegen omdat het zo vroeg was
Medium day - 3000 kcal (+ paar broodjes extra in pauze op werk)

Dikgedrukt = gewicht omhoog / reps omhoog
Onderstreept = reps omlaag

Adductor
100kg (max stack) + 5kg add-ons x 12 , 9 + 1 spot
Leg extension
77,5kg x 9
65kg x 11
Hack squat
150kg x 5 + 1 spot
130kg x 9
Leg press
365kg x 8 + 2 RP
305kg x 9 (fail 10e rep :( )
DB split squat
35kg x 13 , drop
Leg curl
65kg x 9
55kg x 14
Glute bridge
GESKIPT I.V.M. TIJD
DB stiff leg
34kg x 10
26kg x 10 + 5 RP , stretch
Smith calf raise
33,75kg per kant x 9
28,75kg per kant x 12 , 10 + 5 RP , stretch

Zoals gezegd prima sessie. Op een of andere manier kan ik helemaal gesloopt zijn en alsnog een idiote legday doen, echter (zoals nu) ben ik na legs compleet f*cked. Toen ik thuis kwam moest ik 30 min op bed liggen voordat ik eindelijk onder de douche kon stappen. Gelukkig morgen rustdag. Begin echt steeds meer into high intensity training te komen dus komende tijd gaat volume ook weer naar beneden.

Laatste rep topset hacksquat voelde ik weer een beetje irritatie in mijn onderrug dus dat hou ik even in de gaten. Als ik niet hersteld ben skip ik lower back loading de komende 1 á 2 sessies. Met deze manier van trainen zou een (serieuze) onderrugblessure echt een doodsteek zijn. Verder mocht ik bij de legpress iets grotere ROM hanteren dus dat is het doel voor volgende sessie.

Doelen deze bulk waren:
160kg hack x 8
10 platen leg press (400kg) x 8
Deze haal ik zeer waarschijnlijk, even kijken waar ik eind van 2020 sta anders up ik de off-season goals. Vorm moet wel pitch perfect blijven vind ik.

Fijn weekend nog

Laatst bewerkt:
400 kg leg press, holy shit, wat een doel. :D
Lekkere training en goeie motivatievideo. Als je all-out triant in de gym, heb je dan ook weleens het gevoel dat je de enige bent of andere je raar aankijken?

Lekkere training en goeie motivatievideo. Als je all-out triant in de gym, heb je dan ook weleens het gevoel dat je de enige bent of andere je raar aankijken?

Is wel zo'n TG legpress dus niet heel bijzonder ofzo. Hack wel het meeste in de gym atm.

Mwah earn meer respect eigenlijk, zeker van mensen die dichtbij me staan. Geen idee of anderen naar me kijken, boeit me ook oprecht niet. Als ik wat van die 20-jarige fuckboys in gymshark kleding 70kg zie benchen en flexen in tanktop, lach ik en loop ik door :roflol:

Niet narcistisch maar er zijn niet veel mensen die op deze manier trainen, uberhaupt met log. Na legdays ben ik ook helemaal bezweet/duizelig/licht misselijk. Is duidelijk dat 99% gewoon niet bereid is om tot dat punt te gaan, maar daarom maak ik ook elke sessie progressie en zie ik anderen 2 jaar lang hetzelfde doen (again, niet narcistisch, zijn gewoon feiten). Ik voel me zeker niet beter als persoon maar wel beter als 'bodybuilder'

Kuba en AJ goeie motivatie ja, check hun shit laatste tijd erg veel.

100%, en dan besef je opeens dat er zo weinig mensen zijn die echt intens trainen. Nou train ik niet extreem intens maar ga wel gewoon tot failure/ECHT 1 rep van failure af op veel oefeningen en dat is blijkbaar bijzonder in een doorsnee basic fit.

Kuba en AJ goeie motivatie ja, check hun shit laatste tijd erg veel.
Die intensity van hun is echt niet normaal. Erg bijzondere manier van trainen met maar 1 werkset op veel oefeningen

Is wel zo'n TG legpress dus niet heel bijzonder ofzo. Hack wel het meeste in de gym atm.

Mwah earn meer respect eigenlijk, zeker van mensen die dichtbij me staan. Geen idee of anderen naar me kijken, boeit me ook oprecht niet. Als ik wat van die 20-jarige fuckboys in gymshark kleding 70kg zie benchen en flexen in tanktop, lach ik en loop ik door :roflol:

Niet narcistisch maar er zijn niet veel mensen die op deze manier trainen, uberhaupt met log. Na legdays ben ik ook helemaal bezweet/duizelig/licht misselijk. Is duidelijk dat 99% gewoon niet bereid is om tot dat punt te gaan, maar daarom maak ik ook elke sessie progressie en zie ik anderen 2 jaar lang hetzelfde doen (again, niet narcistisch, zijn gewoon feiten). Ik voel me zeker niet beter als persoon maar wel beter als 'bodybuilder'
Ik train niet zo als jij, maar na iedere set hack Squat en als ik op sta van de Leg Press ben ik altijd dizzy en moet mezelf vast houden. Als ik max ga is het ook niet altijd helemaal geluidloos. Soms stroomt het zweet ook van mij af. Vroeger trainde ik wel echt meer en beter tot failure. Ik heb het gevoel dat wanneer je 20 bent dingen gemakkelijker gaan en je veel vaker all-out kan gaan.

Ik zou op het moment echt niet moeten denken aan een RIR approach, maar voor sommigen is dat uiterst effectief, zo heeft Jay Cutler altijd getraind. Daarnaast ook veel veiliger mbt blessures, maar denk dat voor de meeste non-genetic freaks (en natty’s) strength wel heel belangrijk is

• Like
Waarderingen: BB_
ik heb juist minder pijntjes op deze manier van trainen dan op volume.

Ik heb deze nog van jp en lijkt me ook leuk maar ben bang dat ik dan 2 tot 3 uur bezig ben, atm kost trainen me al 1.5 uur en dan doe ik niet eens veel.

Misschien volgende blast eens een kans geven dunno yet.

Bijlagen

Ik heb deze nog van jp en lijkt me ook leuk maar ben bang dat ik dan 2 tot 3 uur bezig ben, atm kost trainen me al 1.5 uur en dan doe ik niet eens veel.

Ziet er een beetje uit als een higher volume DC, denk dat je daar wel 3u meer kwijt bent.

Momenteel zijn legdays bij mij ook 2u maar komt ook door opwarmen (adductor 5 sets opwarmen, hack 6, leg press 3, etc.)

lange training wel inderdaad gezien het aantal oefeningen

• Like
Waarderingen: BB_
  • Like
Waarderingen: Onit
wou dat ik een trainingsbuddy had die (ongeveer) op hetzelfde niveau zit qua intensiteit/load en op dezelfde manier traint
Idem hier. Train altijd alleen en vond het heerlijk. Maar nu ik deze intensiteit (probeer) te evenaren zou een trainingspartner toch wel nice zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven