Obersoundzzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet zo dat je zonder handschoenen sterkere onderarmen krijgt?
Meen ik ergens een keer te hebben gelezen.
De enige reden waarom mensen handschoentjes dragen is omdat het stoer staat.
Voor de rest heeft het geen enkel nut, en als je ze niet gebruikt mis je ze totaal niet.
Ik niet.. Ik wil eelt kweken.. Als ben ik wel aan het denken handschoentjes te gebruiken met de DL.. Want die stang wordt toch nog wel zwaarder en zwaarder nu..![]()

Ik niet.. Ik wil eelt kweken.. Als ben ik wel aan het denken handschoentjes te gebruiken met de DL.. Want die stang wordt toch nog wel zwaarder en zwaarder nu..
Dan moet je wel hele zwakke handen hebben zeg... Niet om je aan te vallen ofzo maar het zou me verbazen als je met dat soort gewichten al moeite krijgt met je handen.
Ik niet.. Ik wil eelt kweken.. Als ben ik wel aan het denken handschoentjes te gebruiken met de DL.. Want die stang wordt toch nog wel zwaarder en zwaarder nu..![]()