XXL Nutrition

Stelling Trainen Jullie met handschoenen? Warom wel/niet?

neen, ik voel graag het ijzer!

Is het niet zo dat je zonder handschoenen sterkere onderarmen krijgt?
Meen ik ergens een keer te hebben gelezen.

Ik vind die dingen maar gay

zonder...

ik deadlift wel met pads boven de 100kg..

Met hele dunne nikes.
Anders gaan me handen naar de klote ( eelt dat opengaat etc. )

Nee dat doen alleen de stumpers die denken dat ze breed zijn bij ons in de gym. Daarom train ik er stiekem ook wel mee als niemand kijkt.

Jep, anders had ik altijd last van eelt die openging en pijnlijke handen na DL's of Pull-ups.

Zal mij boeien of ik er minder hardcore door ben.

Wat ik me afvraag: als je handschoentjes koopt, controleer je dan of de kleur bij je handtas past?

Ik niet.. Ik wil eelt kweken.. Als ben ik wel aan het denken handschoentjes te gebruiken met de DL.. Want die stang wordt toch nog wel zwaarder en zwaarder nu.. :p

Ik heb eelt wil dat toch liever niet
men vriendin klaagt wel is dat het net schuurpapier is.

Heb wel handschoentjes met straps gekocht draag ze bijna nooit,
alleen voor deadlift denk
voor beter grip als ik klefe handen heb.

Zonder, ik ben ze niet nodig :p.

zonder ik heb liever men handen open liggen dan zown ding aan :D

Ik train altijd met handschoenen. Maakt het wat aangenamer in de gym en m'n handen zijn niet meer zo kapot als vroeger. Maakt mij niet uit wat iedereen ervan denkt. Ik train niet zonder handschoenen omdat iedereen het cool vindt.

Het is pas gay als je geen handschoenen meer aandoet omdat iedereen zegt dat het is gay.

Volgens mij zijn die dingen alleen gemaakt om het jezelf wat aangenamer te maken in de gym. Maar het is natuurlijk stoer om te zeggen HARDCORE Grrrr. Als mensen dat willen doen boeit mij niet. Als dat het is wat je meer mannelijk laat voelen.

Nee, aan eelt heb ik genoeg :cool:

alleen voor shrugs, rest niet =)

vroeger wel, nu niet meer :)

Terug
Naar boven