AndroidHealthClinic

trainen met deca durabolin

joskevelo

Novice
Waardering
0
hallo
graag had ik wat meer info gekregen over trainen met deca. en misschien wat ik beter kan doen / niet doen.
Ik ben sinds vorige week begonnen met een deca kuur. bedoeling is gewoon spiermassa bijkrijgen in mijn bovenbenen. Vorige week dinsdag heb ik mijn eerst injectie (deca 50mg - 2ml) gezet, nu zegt met dat ik 3weken moet wachten tot ik kan overgaan tot mijn 2de injectie? klopt dit of is 2weken ook ok? Ik heb in totaal 5injectie beschikbaar maar zou willen stoppen eind december, aangezien het 4 maanden kan terug gevonden worden bij controles klopt dit eveneens? na nieuwjaarjaar zou ik willen beginnen met sustanone (dat vinden ze maar 4 weken terug?? klop dit?), of kan ik dat combineren met deca.
misschien wat bijkomende info:eigenlijk ben ik geen bodybuilder, maar wielrenner. maar weet dat ik toch bij jullie (bodybuilders) uitleg kan krijgen die ik kan "vertrouwen" en dat jullie ervaring hebben met deze spullen. ben al 10jaar actief in het wielrennen, maar heb deze zomer een ongeval gehad waardoor ik eigenlijk terug vanop nul moet beginnen. daarom zoek ik het via een spierversterker. voila en daarom wil ik mijn benen doen uitzetten, maar wel via een "veilige" manier.
graag julle advies

jos

- kuren is niet veilig
- je snapt er niets van
- deca is te laag gedoseerd
- sust heeft ook deca ester
- enzenz ofwel:
- KAP ERMEE WANT DIT GAAT NIE GOED!

deca voor spiergroei toch minstens op 200mg/week doseren, in geval van testen op hormonen ben je nu al gejaakt, want deca blijft langer als 4 maand in je systeem.
je hebt nu 1 deca 50 gezet, dit gaat je hormoonsituatie weinig tot niets beinvloeden, dus ik raad aan er nu mee te stoppen.
er zullen nog wel mensen hierop reageren waaronder waarsch nog een paar wielrenners.
luister naar hun ervaringen ivm doping in de sport en niet zomaar klakkeloos dingen van iedereen overnemen want wat je hierboven hebt vermeld slaat gewoon nergens op!

wat jij allemaal schrijft is te gek voor woorden allemaal
je dosis klopt niet, om de 3 weken injecteren,... wtf !?

onmiddellijk stoppen met kuren en je eerst een paar maanden verdiepen in de materie is de boodschap, op dit board vind je vast wel voldoende info.
eerst wat searchen en leren my friend vooraleer je verder kuurt.

• Topic Starter Topic Starter
oei oei ben ik nu echtzo slecht bezig... ben eigenlijk tevreden dat ik hier die vraag stelde. ok zal stoppen, maar haalt het nu echt niets uit.?

het heeft geen zin. verdiep je ff in alles, zijn zat interessante zaakjes voor duuratleten ;)

Alles is hier eigenlijk al gezegt maar ik wil je toch even wijzen op het feit dat ik hoop dat je echte naam niet Jos Velo is want dat lijkt mij nou niet echt slim gedaan!....:eek:

Alles is hier eigenlijk al gezegt maar ik wil je toch even wijzen op het feit dat ik hoop dat je echte naam niet Jos Velo is want dat lijkt mij nou niet echt slim gedaan!....:eek:

haha ja zo slim ben ik nu ook wel, mijn echte naam is idd niet joske ;-)
wil er hier iemand mij helpen online/offline om vooruitgang te boeken in een duursport?

thx

ok heb begrepen dat ik beter stop met die deca, ben ik dan nog iets met die sustanone?? of haalt die ook niets uit?

sust is ook poep voor jouw doel

hallo
graag had ik wat meer info gekregen over trainen met deca. en misschien wat ik beter kan doen / niet doen.
Ik ben sinds vorige week begonnen met een deca kuur. bedoeling is gewoon spiermassa bijkrijgen in mijn bovenbenen. Vorige week dinsdag heb ik mijn eerst injectie (deca 50mg - 2ml) gezet, nu zegt met dat ik 3weken moet wachten tot ik kan overgaan tot mijn 2de injectie? klopt dit of is 2weken ook ok? Ik heb in totaal 5injectie beschikbaar maar zou willen stoppen eind december, aangezien het 4 maanden kan terug gevonden worden bij controles klopt dit eveneens? na nieuwjaarjaar zou ik willen beginnen met sustanone (dat vinden ze maar 4 weken terug?? klop dit?), of kan ik dat combineren met deca.
misschien wat bijkomende info:eigenlijk ben ik geen bodybuilder, maar wielrenner. maar weet dat ik toch bij jullie (bodybuilders) uitleg kan krijgen die ik kan "vertrouwen" en dat jullie ervaring hebben met deze spullen. ben al 10jaar actief in het wielrennen, maar heb deze zomer een ongeval gehad waardoor ik eigenlijk terug vanop nul moet beginnen. daarom zoek ik het via een spierversterker. voila en daarom wil ik mijn benen doen uitzetten, maar wel via een "veilige" manier.
graag julle advies

jos

Beste joskevelo, welkom.

Ten eerste is het inderdaad verstandig om ervaringen/meningen van andere te vragen. Maar het is nog beter om je eerst eens goed in te lezen op de materie, er zijn vele manieren hiervoor: De vele Sticky's, kuurvoorstellen en search-knop helpen je een eind opweg naar al je antwoorden.
Mensen zijn bereid je te helpen, maar willen eerst zien dat je zelf het geduld en initiatief toont, dat je zelf voldoende moeite doet om al je info te vergaren.
Daarna doe je een kuurvoorstel (dosering/tijdsduur in een schema) en plaats je in je post, je stats zoals je leeftijd, gewicht etc.
Dan is het gebruikelijk dat je goed geholpen zult worden, aangezien je zelf al moeite heb genomen je erin te verdiepen.

Na het lezen van je post, is door de members geconstateerd dat je nog niet echt de moeite hebt genomen, die je nodig hebt om je kuur te laten slagen, daarom word er op deze manier gereageerd, je heb immers geduld en tijd nodig om op een verantwoordelijke manier, met deze gevaarlijke middelen om te gaan!

Succes met je doelstellingen in de sport!

hi Ironmind

ja sorry, blijkbaar weet ik dus NIIIEEEEEETS van. amaai voel me redelijk belachelijk maar ja. maar wou misschien toch nog iets kwijt:

misschien geloof je me niet maar heb al heel wat recherche gedaan voor iets te vinden datmij kan helpen. tot dat ik iemand tegen het lijf ben gelopen die mij oa deca en sus kon leveren, vond da interessant heb toegestemd om deze 2 producten te laten meebregen. Volgens die persoon moets ik 3weken één voorgevulde spuit deca nemen en daartussen een ampl. sus ik ken die persoon redelijk en ging ervanuit dat hij er toch iets vanaf WIST. maar blijkbaar is dat toch niet het geval.
Hopelijk heb ik niets verkeerd gadaan door mij al die ene injectie te geven.... alhoewel ik "dacht" dat ik al een beetje power had bijgekregen.???

sustenon, testosteronenanthaat: 250mg per week gedurende 8 weken zal wel wat power geven en ervoor zorgen dat je vlugger in vorm bent. daarna moet je wel nakuren als je niet teveel bergaf wil achteraf. ik zou eigenlijk eerder voor 6 weken stanozolol gaan (30mg/40mg per dag). zal ook wel voor vooruitgang zorgen en daarna (allez,bij mij toch) geen terugslag. maar de meesten breken je hier wel af maar hebben van hun leven nog niet gefietst en beweren dat testosteron je niet vooruit zal helpen. maar geloof mij, het zal wel helpen. testosteron en stanozolol: ideaal voor de wielrenner. meer kracht, beenspieren en meer uithouding. waarschijnlijk zal kenjie wel reageren. hij weet ook waarover hij spreekt. die deca zou ik wel laten vallen, is maanden nadien nog opspoorbaar.

Doordat je een ongeval hebt gehad kan deca je helpen bij een sneller herstel.Je hoeft dan niet de dosis te nemen die een bb neemt.1 maal in de 2 weken is genoeg.Echter lees ik ook dat je spiermassa bij de benen wilt krijchen,en daarvoor is het weer te weinig.Besef ook dat dit heel lang traceerbaar is.Houd dus in dat je de komende jaar geen wedstrijden op topnivea kan rijden waar gecontroleerd woord.Kenjie is hier meer in thuis en zal meschien wel een leuke kuur voor je samen kunnen stellen.pm hem anders.

Nandrolon is te lang opspoorbaar,
dus dat is helemaal niet interessant voor wedstrijdatleten.

Yep, combinatie van stanozolol en test (en eventueel slin) is super. Alleen stanozolol werkt ook prima, zeker als je geen ervaring hebt. :lick: Zou ik voor kiezen.

Als je "naturel" wilt blijven schijnen er goede resultaten gehaald te kunnen worden met supplementie van soda (wel even zoeken hoe dat moet) Heb ik geen ervaring mee.

Epo blijft voor vrijwel alle sporters natuurlijk grote wonderen doen, maar dan heb je wel doktersbegeleiding nodig. Veel leeswerk te gaan dus.

hi Ironmind

ja sorry, blijkbaar weet ik dus NIIIEEEEEETS van. amaai voel me redelijk belachelijk maar ja. maar wou misschien toch nog iets kwijt:

misschien geloof je me niet maar heb al heel wat recherche gedaan voor iets te vinden datmij kan helpen. tot dat ik iemand tegen het lijf ben gelopen die mij oa deca en sus kon leveren, vond da interessant heb toegestemd om deze 2 producten te laten meebregen. Volgens die persoon moets ik 3weken één voorgevulde spuit deca nemen en daartussen een ampl. sus ik ken die persoon redelijk en ging ervanuit dat hij er toch iets vanaf WIST. maar blijkbaar is dat toch niet het geval.
Hopelijk heb ik niets verkeerd gadaan door mij al die ene injectie te geven.... alhoewel ik "dacht" dat ik al een beetje power had bijgekregen.???

Hey joskevelo.

Ten eerste hoef je je niet belachelijk te voelen, je bent niet te oud om te leren en vragen staan vrij, maar neem de moeite om je een klein jaartje goed in te lezen op site's als deze en andere informatieve site's als Ergogenics, beide zullen ze bedragen aan de benodigde kennis.

Dat je iets van kracht voelde, was waarschijnlijk het placebo effect, het echte werk komt met Deca na enkele weken pas, met Sust iets eerder.

Je geeft aan vooral kracht op de benen wilt, Deca zal je zeker daarbij helpen op 400MG per week, maar dit middel is echter lang opspoorbaar in je bloed.
Zoals eerder vernoemd is Winny @ 30mg/ed wel een lekker product voor je eerste cycle, lekker veel kracht, snel weg uit je bloed..

kerel...niet lullig bedoeld maar weet je wel waar je mee bezig bent???

ga je eerst eens goed verdiepen in anabolica op dit forum(dr staat genoeg;))

en als je perse iets wil pakken, overweeg dan winstrol op 40-50mg per dag

succes!

Terug
Naar boven