aahah als dit een nieuwe clip is dan is 50 flink gekrompen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben geen racist, maar dit is muziek voor kleurlingen..
superbelachelijk als een blanke dat gaat maken...
Beetje zoals zwarten die een heavy metalband hebben, is ook superbelachelijk.
en ja Jimi Hendrix en Lenny Kravits zijn/waren zwart, maar het gaat om het principe..
je moet gewoon trainen op rock of hardcore dit geeft tenminste motivatie om te knallen op softe muziek als hip hop en rap kan je toch niet trainen..
je moet gewoon trainen op rock of hardcore dit geeft tenminste motivatie om te knallen op softe muziek als hip hop en rap kan je toch niet trainen..

Op rock, schranz en techno train ikzelf ook beter, maar zijn genoeg nummers die wel ok zijn.je moet gewoon trainen op rock of hardcore dit geeft tenminste motivatie om te knallen op softe muziek als hip hop en rap kan je toch niet trainen..

eeeeehm coolio of vanila ice.......... ga ik altijd heel hard op.
Hmm, velen hebben hier wel cheesy smaak vind ik. Tupac, 50 cent, dr dre etc. Kijk verder dan je neus lang is en je ontdekt de betere hip-hop.
Hmm, velen hebben hier wel cheesy smaak vind ik. Tupac, 50 cent, dr dre etc. Kijk verder dan je neus lang is en je ontdekt de betere hip-hop.

Ik sta voor veel open, maar dit nummer is gewoon wack. Bij trainen gaat het vooral om aggressieve of droge beats en niet om lyricale hoogstandjes. Dat nummer 'verbal assault' heeft dan wel vette teksten maar die beat is niksHmm, velen hebben hier wel cheesy smaak vind ik. Tupac, 50 cent, dr dre etc. Kijk verder dan je neus lang is en je ontdekt de betere hip-hop.
http://www.youtube.com/watch?v=7Pv-v4BmvB0
http://www.youtube.com/watch?v=7Pv-v4BmvB0
De rest was beter idd... Wat vind jij van Salah Edin dan?Haha, veel reacties zeg. Inderdaad, ik vind Tupac en Dre en 50 cent al helemaal cheesy.
HarmH, kijk even bij mijn andere post op deze pagina, als je dat geen agressieve rap vindt weet ik het ook niet meer. Het nummer dat ik eronder had gepost was inderdaad vooral even om het verschil in lyrische kwaliteit te weergeven.