Fitness Seller

Trainen op rap, hiphop..

Salah Edin haat Nederlanders.
Hehe zo lijkt het soms wel, maar that aint true. Hij was op roffest, sprong het publiek in om vervolgens ff op een meter afstand van me zijn nummers af te maken, was zwaar vet. Achteraf kwam hij ons nog ff een boks geven, dat soort dingen doe je niet als je NL zou haten. Die teksten van hem lijken soms wel radicaal; maar eerlijk, als je nummers maakt als deze, mag dat van mij best, hehe.

http://www.youtube.com/watch?v=4k2JwWBO_Bc

IMO traint het voor geen meter met rap of hiphop. Beter trap je je hele mp3-speler vol met hardcore/style en metal/american hardcore!

Laatst bewerkt:
Hehe zo lijkt het soms wel, maar that aint true. Hij was op roffest, sprong het publiek in om vervolgens ff op een meter afstand van me zijn nummers af te maken, was zwaar vet. Achteraf kwam hij ons nog ff een boks geven, dat soort dingen doe je niet als je NL zou haten. Die teksten van hem lijken soms wel radicaal; maar eerlijk, als je nummers maakt als deze, mag dat van mij best, hehe.
cool :D

IMO traint het voor geen meter met rap of hiphop. Beter trap je je hele mp3-speler vol met hardcore/style en metal/american hardcore!

smaken verschillen kerel. hardstyle vind ik helemaal de grootste troep die er is. van die net-niet hardcore met veel bije stuff er door heen, gecombineerd met wat lyrics uit oude hiphop tracks :rolleyes:

ik combineer het gewoon beetje : ice cube beetje ruffryders of fakkelbrigade / noize supressor paul estak ,neophyte evil activeties enz..
ik luister het gewoon allebij :)

Mensen posten hier dingen alsof ze shoppen bij de prijsboxer, eens moet het raak zijn. (zoals Typhoon (2008) het al vermeldde ;)). Er zit echt rotzooi tussen, die TEmpz bijvoorbeeld is zwaaar wack zeg, pijn aan de oren, vind je dat serieus goed?

Mensen posten hier dingen alsof ze shoppen bij de prijsboxer, eens moet het raak zijn. (zoals Typhoon (2008) het al vermeldde). Er zit echt rotzooi tussen, die TEmpz bijvoorbeeld is zwaaar wack zeg, pijn aan de oren

tja...persoonlijke smaak is a b*ch indeed. nogmaals het gaat mij dr om of ik dr op kan trainen, tuurlijk luister ik ook andere hiphop. maar als ik train wil ik agressie en geschreeuw + rauwe harde beats. ik kan bijv. echt niet trainen op die oldskool shit die hier gepost wordt, neemt niet weg dat ik t doop vind.

edit: wat jij dus zegt is dat als je bijv. intensief aan het sqautten bent je ook nog is de teksten analyseert?

Terug
Naar boven